Virallinen PS3 -topikki

1,258 posts, 63 pages, 488,008 views

ezzy

Posts: 8,060

#1001 • • ezzy Droid-pappa
"Please note that the price of Playstation 3 80 GB Console with Terminator: Salvation (PS3) and Terminator 3: Rise of the Machines (Blu-ray) has decreased from £309.99 to £249.99 since you placed it in your Shopping Basket. "

Ovelat Amazonin paskiaiset nosti viime viikolla ton parissa erässä 289 -> 309 ja nyt tipauttivat ;)

Jospa sitä tilailis ku tossa tulee 3 peliäkin mukana...
gluester

Posts: 523

#1003 • • gluester Further

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

Rocca, 12.7.2009 19:32:
prototype aika kova... sitten se pleikkari hajoskin... nyt odottelee reklamaation hyväksyntää et saa menemään tuotesuojatakuuseen...



Oliko minkä ikäinen pleikka kyseessä?
gluester

Posts: 523

#1005 • • gluester Further

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

Rocca, 20.8.2009 21:12:
---
gluester, 20.8.2009 09:02:
---
Rocca, 12.7.2009 19:32:
prototype aika kova... sitten se pleikkari hajoskin... nyt odottelee reklamaation hyväksyntää et saa menemään tuotesuojatakuuseen...

---


Oliko minkä ikäinen pleikka kyseessä?

---


vähän alle 2v..



Olrait, itse tässä 'odottelen' koska toi mun vehje laukee. Tuulettimet huutaa hoosiannaa, eikä laitetta ole missään nimessä mahdollista pistää tv-tasolla lasiovi kiinni --> laite kaatui, jäi vilkuttamaan punaista valoa tms, tän jälkeen ei ole kertaakaan jäänyt ovi kii ;). Tää veijari huutaa imurin lailla jopa ollessaan hyllyn päällä. Ikää nyt 2v.

Kyläilin kaverilla tossa jokunen aikaa sitten jolla on 1v vanha värkki, nätisti hiljaa kehrää tv-tasolla lasioven takana...

Onkohan näissä jotain valmistusvihreitä?

-j
ezzy

Posts: 8,060

#1006 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

gluester, 21.8.2009 14:31:
---
Rocca, 20.8.2009 21:12:
---
gluester, 20.8.2009 09:02:
---
Rocca, 12.7.2009 19:32:
prototype aika kova... sitten se pleikkari hajoskin... nyt odottelee reklamaation hyväksyntää et saa menemään tuotesuojatakuuseen...

---


Oliko minkä ikäinen pleikka kyseessä?

---


vähän alle 2v..

---


Olrait, itse tässä 'odottelen' koska toi mun vehje laukee. Tuulettimet huutaa hoosiannaa, eikä laitetta ole missään nimessä mahdollista pistää tv-tasolla lasiovi kiinni --> laite kaatui, jäi vilkuttamaan punaista valoa tms, tän jälkeen ei ole kertaakaan jäänyt ovi kii ;). Tää veijari huutaa imurin lailla jopa ollessaan hyllyn päällä. Ikää nyt 2v.

Kyläilin kaverilla tossa jokunen aikaa sitten jolla on 1v vanha värkki, nätisti hiljaa kehrää tv-tasolla lasioven takana...

Onkohan näissä jotain valmistusvihreitä?

-j



Kuulostais, että tuulettimesta on menny vaa laakerit. Vaihda se?
Rocca

Posts: 3,064

#1007 • • Rocca Diiva UG / Superfint Crew

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

gluester, 21.8.2009 14:31:
---
Rocca, 20.8.2009 21:12:
---
gluester, 20.8.2009 09:02:
---
Rocca, 12.7.2009 19:32:
prototype aika kova... sitten se pleikkari hajoskin... nyt odottelee reklamaation hyväksyntää et saa menemään tuotesuojatakuuseen...

---


Oliko minkä ikäinen pleikka kyseessä?

---


vähän alle 2v..

---


Olrait, itse tässä 'odottelen' koska toi mun vehje laukee. Tuulettimet huutaa hoosiannaa, eikä laitetta ole missään nimessä mahdollista pistää tv-tasolla lasiovi kiinni --> laite kaatui, jäi vilkuttamaan punaista valoa tms, tän jälkeen ei ole kertaakaan jäänyt ovi kii ;). Tää veijari huutaa imurin lailla jopa ollessaan hyllyn päällä. Ikää nyt 2v.

Kyläilin kaverilla tossa jokunen aikaa sitten jolla on 1v vanha värkki, nätisti hiljaa kehrää tv-tasolla lasioven takana...

Onkohan näissä jotain valmistusvihreitä?

-j



Kaveri on peliliikkessä duunissa ja ilmotti mulle et he on ottanu vastaan noita pleikkareita todella paljon. Vikana on kaikissa ollut "Pelikone ei lue cd:tä". Mulla kävi samoin =/

Sonyn takuu on ainoastaan 1v. Kaikissa muissa maissa tää pätee paitsi Suomessa.
Suomessa on kuluttajansuojalaki minkä mukaan "elektroniikkalaitteiden" pitää kestää ainakin 2v (karrikoidusti) Tähän pykälään vetosin kun kirjotin reklamaation huoltoon. Tämä kyseinen reklamaatio tarvii tehdä jos on menny takuu umpeen koska muuten ps3 - huolto ei pysty perimään Sonyltä tätä huoltoa...

Mun kohdalla tuli uus pleikkari kokonaan, samoin juuri kaverille. Sillä kyllä kävi vielä parempi munkki, sai 40g pleken tilalle 80g :)

--
Dj Rocca

yes, ROBIN, i`ve become a human fish!

ezzy

Posts: 8,060

#1008 • • ezzy Droid-pappa

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

Rocca, 21.8.2009 20:39:
---
gluester, 21.8.2009 14:31:
---
Rocca, 20.8.2009 21:12:
---
gluester, 20.8.2009 09:02:
---
Rocca, 12.7.2009 19:32:
prototype aika kova... sitten se pleikkari hajoskin... nyt odottelee reklamaation hyväksyntää et saa menemään tuotesuojatakuuseen...

---


Oliko minkä ikäinen pleikka kyseessä?

---


vähän alle 2v..

---


Olrait, itse tässä 'odottelen' koska toi mun vehje laukee. Tuulettimet huutaa hoosiannaa, eikä laitetta ole missään nimessä mahdollista pistää tv-tasolla lasiovi kiinni --> laite kaatui, jäi vilkuttamaan punaista valoa tms, tän jälkeen ei ole kertaakaan jäänyt ovi kii ;). Tää veijari huutaa imurin lailla jopa ollessaan hyllyn päällä. Ikää nyt 2v.

Kyläilin kaverilla tossa jokunen aikaa sitten jolla on 1v vanha värkki, nätisti hiljaa kehrää tv-tasolla lasioven takana...

Onkohan näissä jotain valmistusvihreitä?

-j

---


Kaveri on peliliikkessä duunissa ja ilmotti mulle et he on ottanu vastaan noita pleikkareita todella paljon. Vikana on kaikissa ollut "Pelikone ei lue cd:tä". Mulla kävi samoin =/

Sonyn takuu on ainoastaan 1v. Kaikissa muissa maissa tää pätee paitsi Suomessa.
Suomessa on kuluttajansuojalaki minkä mukaan "elektroniikkalaitteiden" pitää kestää ainakin 2v (karrikoidusti) Tähän pykälään vetosin kun kirjotin reklamaation huoltoon. Tämä kyseinen reklamaatio tarvii tehdä jos on menny takuu umpeen koska muuten ps3 - huolto ei pysty perimään Sonyltä tätä huoltoa...

Mun kohdalla tuli uus pleikkari kokonaan, samoin juuri kaverille. Sillä kyllä kävi vielä parempi munkki, sai 40g pleken tilalle 80g :)



Vikaantumisprosentti on silti pleikkarissa ihan eri luokkaa kuin x360:ssä. Toki aika vähän se lohduttaa jos se omalle kohdalle iskee.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#1009 • • Jussi Soro choon!
Onkos kukaan muu löytänyt tuolta Storesta Colin McRae: Dirt 2 demoa? Uutisten mukaan piti tulla jo viime torstaina, mutta itse en ainakaan löydä. Hjälp, plz!
sts

Posts: 7,969

#1010 • • sts Sama pyynti aitta!

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

JussiS, 27.8.2009 19:21:
Onkos kukaan muu löytänyt tuolta Storesta Colin McRae: Dirt 2 demoa? Uutisten mukaan piti tulla jo viime torstaina, mutta itse en ainakaan löydä. Hjälp, plz!



En oo kattonu jenkki storee ja eurostore päivittyy vasta kasilta tänään.
samlainio

Posts: 1,264

#1011 • • samlainio
Ei ollu jenkkien eikä Aasian storessakaan. Ehkä se tulee tonne meidän storeen vähän myöhässä, ehkä huomenna.
sts

Posts: 7,969

#1013 • • sts Sama pyynti aitta!

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

JussiS, 27.8.2009 20:43:
---
sts, 27.8.2009 19:51:
En oo kattonu jenkki storee ja eurostore päivittyy vasta kasilta tänään.

---

Ei tullut tälläkään viikolla, NHL10 sen sijaan tuli! Tosin senkin löysin searchilla enkä etusivulta. Outoa.



älä käytä sitä etusivua, vaan käytä sitä uudet itemssit juttua :D
Mike Kila

Posts: 306

#1015 • • Mike Kila

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

JussiS, 27.8.2009 19:21:
Onkos kukaan muu löytänyt tuolta Storesta Colin McRae: Dirt 2 demoa? Uutisten mukaan piti tulla jo viime torstaina, mutta itse en ainakaan löydä. Hjälp, plz!


Ei tuu Suomen storeen. Ollut ladattavissa Brittien storesta viime torstaista saakka.
Mike Kila

Posts: 306

#1017 • • Mike Kila

Replying to Virallinen PS3 -topikki:

JussiS, 27.8.2009 22:45:
---
Mike Kila, 27.8.2009 22:43:
Ei tuu Suomen storeen. Ollut ladattavissa Brittien storesta viime torstaista saakka.

---

No onpa perseest, kun tuolla pleikkarin suomenkielisil sivuilla sitä kovin lupailtiin jo viime torstaina.


Nojuu. Onneks sentään toi Änäri saatiin pleikalle tänään kun Boxille se tuli jo viime viikolla :D