FURY 3rd Birthday - Epic Of Hard-Trance 7.9.2007 @ HELSINKI

305 posts, 16 pages, 66,694 views

sts

Posts: 7,969

#242 • • sts Sama pyynti aitta!

KD, 10.9.2007 14:26:
---
sts, 10.9.2007 14:24:
---
KD, 10.9.2007 14:20:
-clips-

---


Siinä vaiheessa kun suomessa tapahtumatuottajat voivat maksaa itselleen tuntiliksoja niin lipuissa on ilmaa, valitettavasti jokaikinen joka suomessa tapahtumia tekee tekee sen ihan omalla ajalla sammatta juuri mitään kompensaatiota, yleensä vielä maksavat omasta pussistaan.

---


kuka on väittänyt että lipun hinnoissa oli ilmaa?



No mitä sä sit itket :D
KD

Posts: 154

#243 • • KD sick mind

Steven Hoaks, 10.9.2007 14:25:
---
KD, 10.9.2007 12:18:
mä arvasin et täs käy näin. heti jos yrittää antaa asiallista krittiikkiä jostain, niin jo alkaa kaikki rutisemaan. jos joku haluaa maksaa joka bileissä 20 euroa yhestä ulkomaisesta esiintyjästä nii siitä vaan. mun mielestä se on kyllä ihan kohtuuton hinta suomen mittakaavassa.

---


Ehkä mulla on vähän huono päivä mut mun mielestä sä voit vaan syödä paskaa!

Yhdestä ulkkarista 20e liian paljon?

Laske ihan nopsaa päässä seuraavat lukemat

Plussat:
+lipputulot
+Mahdolliset sponssit


Miinukset:
-Ulkkari
-Ulkkarin lentoliput
-Ulkkarin hotla
-Kaikkien muiden dj:den keikkaliksat ja muut mahdolliset korvaukset
-Lipputyttö
-Flabat
-Julisteet
-Tilanvuokra
-Valot
-Valomiehet
-Äänimiehet
-Ääni
-duunarit
-kaikki ne sadat nimilistalaiset

Nää oli vaan yleiset perusmaksut johon yleensä tulee vituski kaikkii pikkujuttuja ja maksuja.

Sanonko uudestaan... Kyllä... Syö paskaa



voi jeesus sentää. mä edustan nyt puhtaasti asiakkaan näkökulmaa. ei kaupassakaan asiakkaalle ruvetä perustelemaan tuotteen hintaa sillä, että mistä kaikista kuluista se koostuu

--
Do it without the attitude or don't do it at all!

KiimanenKurre

Posts: 791

#244 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

Ehkä mulla on vähän huono päivä mut mun mielestä sä voit vaan syödä paskaa!

Yhdestä ulkkarista 20e liian paljon?

Laske ihan nopsaa päässä seuraavat lukemat

Plussat:
+lipputulot
+Mahdolliset sponssit


Miinukset:
-Ulkkari
-Ulkkarin lentoliput
-Ulkkarin hotla
-Kaikkien muiden dj:den keikkaliksat ja muut mahdolliset korvaukset
-Lipputyttö
-Flabat
-Julisteet
-Tilanvuokra
-Valot
-Valomiehet
-Äänimiehet
-Ääni
-duunarit
-kaikki ne sadat nimilistalaiset

Nää oli vaan yleiset perus maksut johon yleensä tulee vituski kaikkii pikkujuttuja ja maksuja.

Sanonko uudestaan... Kyllä... Syö paskaa


äläkä unohda alkoholeja sekä plussana ja/että miinuksena....

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

sts

Posts: 7,969

#245 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

KD, 10.9.2007 14:27:
-clips-



Ei kaupassa ne sanoo no älä sit osta tai mee siwaan.

samoin sinäkin voit äänestää lompakollasi ja odottaa sitten tapahtumaan y ja jättää turhan nillittämisen :D
Individual

Posts: 10,942

#246 • • Individual HYPNO!

KD, 10.9.2007 14:26:
---
sts, 10.9.2007 14:24:
---
KD, 10.9.2007 14:20:
-clips-

---


Siinä vaiheessa kun suomessa tapahtumatuottajat voivat maksaa itselleen tuntiliksoja niin lipuissa on ilmaa, valitettavasti jokaikinen joka suomessa tapahtumia tekee tekee sen ihan omalla ajalla sammatta juuri mitään kompensaatiota, yleensä vielä maksavat omasta pussistaan.

---


kuka on väittänyt että lipun hinnoissa oli ilmaa?


No voi sen helvetin kuustoista. Jos sie sanot, että tuolla lipun hinnalla olisi pitänyt saada useampikin ulkomaalainen esiintymään, niin minne se erotus sitten on mennyt? al-Qaidalle?
KD

Posts: 154

#248 • • KD sick mind
joo. antaa olla

--
Do it without the attitude or don't do it at all!

Avatar
#250 • • astaroth Guest

KD, 10.9.2007 14:27:
voi jeesus sentää. mä edustan nyt puhtaasti asiakkaan näkökulmaa. ei kaupassakaan asiakkaalle ruvetä perustelemaan tuotteen hintaa sillä, että mistä kaikista kuluista se koostuu


AAARRGH!! JUURI NIIN, MUTTA EI SE SITÄ TUOTETTA TEE SEN HALVEMMAKSI!
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#251 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

MiLindiNi, 10.9.2007 14:28:
äläkä unohda alkoholeja sekä plussana ja/että miinuksena....



Öööö mitä?

Promoottorille yleensä tulee alkoholin tuotosta 0%... Ne menee yleensä baarin/tilan omistajalle varmaankin.

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

KiimanenKurre

Posts: 791

#253 • • KiimanenKurre **Epileptinenkonttaaja**

Promoottorille yleensä tulee alkoholin tuotosta 0%... Ne menee yleensä baarin/tilan omistajalle varmaankin.



okei*sori* sanoin vaan sen mistä luulin tulevan jonkinlaista plussaa tai miinusta...

--
*toktok*M.I.L.I.N.D.I.N.I*toktok*
Mulkullinen Ihra, Läski Itsari Notaari ja Dopingnuuskija sekä Itsestäänselvä Nopeaälyinen Ilmakitaranräpläri

sts

Posts: 7,969

#254 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Surreal, 10.9.2007 14:30:
voisiko tämän lipun hinta keskustelun jättää nyt tähän, ja keskitytään vaan itse tapahtumaan koskeviin palautteisiin, postitiivisiin sekä negatiivisiin.

kiitos



ei voi lopullisesti ainakaan :). tää jatkuu aina ja ikuisesti, aina joku idiootti tajuaa alottaa tän :D

Ja oha tääki palautetta. Ihmiset jotka on perustellu hintaa positiivisesti ovat antaneet samassa kommenttinsa mikä oli hyvää ja miksi hinta oli kohdallaan. Luulisi teitäkin kiinnostavan mikä on hintakatto.
KD

Posts: 154

#255 • • KD sick mind
mä en ymmärrä miks ihmiset ottaa tän aina niin henkilökohtasesti. ei tääl vissiin käydä tämmöstä vääntöä tavallisissa kaupoissa myytävien tuotteiden hinnoistakaan

--
Do it without the attitude or don't do it at all!

Sallakat

Posts: 2,220

#256 • • Sallakat jungle, baby !

sts, 10.9.2007 14:24:
---
KD, 10.9.2007 14:20:
-clips-

---


Siinä vaiheessa kun suomessa tapahtumatuottajat voivat maksaa itselleen tuntiliksoja niin lipuissa on ilmaa, valitettavasti jokaikinen joka suomessa tapahtumia tekee tekee sen ihan omalla ajalla sammatta juuri mitään kompensaatiota, yleensä vielä maksavat omasta pussistaan.



nii puhut varmastikin "ei-ammattilaistason/harrastetason" tapahtumatuotannosta. koska sehän nyt on selvää ettei yksikään tapahtumatuotantoyhtiö (niitä on monia helsingissäkin) ei pelkällä pyhällä hengellä toimi.
Avatar
#257 • • astaroth Guest

KD, 10.9.2007 14:35:
mä en ymmärrä miks ihmiset ottaa tän aina niin henkilökohtasesti. ei tääl vissiin käydä tämmöstä vääntöä tavallisissa kaupoissa myytävien tuotteiden hinnoistakaan


joillekin ihmisille tämän kulttuurin ympärillä pyörivät asiat saattavat merkitä vähän syvällisempää ja henkilökohtaisempaa, kuin arkipäivän kaupassakäynti. ihan niin elämäntapana, kuin duuninakin mitä monet osaltaan sen eteen tekevät. ja usein tehdystä työstä ei tule paljoa muuta konkreettista palkkiota, kuin selälle taputus ja hyvä mieli, jos mikään ei ole mennyt päin vittua, asiakkaat ovat tyytyväisiä ja selvitty kunnialla läpi

näin ollen kun joskus jotkut tulevat päästämään perusteettoma aivopieruja, niin varmasti sillä saa reaktion aikaiseksi

*piis*
sts

Posts: 7,969

#258 • • sts Sama pyynti aitta!

Sallakat, 10.9.2007 14:53:
nii puhut varmastikin "ei-ammattilaistason/harrastetason" tapahtumatuotannosta. koska sehän nyt on selvää ettei yksikään tapahtumatuotantoyhtiö (niitä on monia helsingissäkin) ei pelkällä pyhällä hengellä toimi.



Toki nuo yritykset tekevät rahaa jolla pyörivät, mutta yleisesti ne ihmiset siellä takana tekevät lisäksi vielä ihan normaalia päiväduunia jolla elävät.
Sallakat

Posts: 2,220

#259 • • Sallakat jungle, baby !

sts, 10.9.2007 14:57:
---
Sallakat, 10.9.2007 14:53:
nii puhut varmastikin "ei-ammattilaistason/harrastetason" tapahtumatuotannosta. koska sehän nyt on selvää ettei yksikään tapahtumatuotantoyhtiö (niitä on monia helsingissäkin) ei pelkällä pyhällä hengellä toimi.

---


Toki nuo yritykset tekevät rahaa jolla pyörivät, mutta yleisesti ne ihmiset siellä takana tekevät lisäksi vielä ihan normaalia päiväduunia jolla elävät.



sinä aikana (1,5v) kun satuin yhdessä alan yrityksessä olemaan töissä ja olin tekemisissä paljon muiden alan yritysten kanssa. Kyllä se vaan niin oli, että sekä minä että ne muutkin tehtiin kokopäiväisesti sitä eli ihan normaalina päiväduunina. Kuukausipalkalla (+ keikkaprovikat ja mahdolliset kateprovikat). Hinnoitteluun todellakin laitetaan niin paljon ilmaa, että jokaisesta keikasta jää katetta firmalle. Se kate maksaa palkat ynnä muut tarvittavat.

On varmasti tuollaisia sinun mainitsemiasi yrityksiä, mutta itse e niitä ainakaan tiedä ja ne eivät sitten niin paljon varmaan keikkaa teekään.

sori OT. lopetan tähän.
sts

Posts: 7,969

#260 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Sallakat, 10.9.2007 15:03:
-clips-



kerroppa mulle yksikin konemusa tapahtuma minkä welldone, movinglight tai vastaava firma on tehnyt. Puhuttiin konemusiikkitapahtumista. Ei noista helsingin ja suomen suurimmista firmoista.

Ja minä en näe prodigyn keikkaa konemusabileenä. se oli vain rokkikeikka. (poislukien ne nessin järkkäämät sillon joskus vuonna kirves jotka oli bileitä)