KD, 10.9.2007 12:37:
ihme lynkkaus mieliala tääl
Selitys joka kelpaa forumille kuin forumille, kun on todennut että on hävinnyt keskustelun.
305 posts, 16 pages, 67,233 views
KD, 10.9.2007 12:37:
ihme lynkkaus mieliala tääl
Korjaa toki jos olen väärässä, mutta noita ennakkojahan myytiin myös esmes tiketissä ja lippupalvelussa. Saa aika korvessa asua, ettei sitä lippua vaikka lähetettäis sulle postissa.KD, 10.9.2007 12:32:
---
domi, 10.9.2007 12:31:
Ilmeisesti sisälukutaito on katoava kansanperinne.
---
kaikki nyt ei satu asumaan siinä street beatin naapurissa
KD, 10.9.2007 13:54:
Sitä paitsi lippujen ylihintaisuus oli ihan minun HENKILÖKOHTAINEN mielipide. täällä ei ilmeisesti saa esittää mielipiteitä, ainoastaan absoluuttisia totuuksia.
Myönnän kyllä että ennakkoon liput olisi saanut halvemmalla,mutta aika usein sitä tulee lähdettyä periaatteella "mitähän ohjelmaa täänään on tarjolla". Sitä paitsi lippujen ylihintaisuus oli ihan minun HENKILÖKOHTAINEN mielipide. täällä ei ilmeisesti saa esittää mielipiteitä, ainoastaan absoluuttisia totuuksia. olen myös ymmärtänyt tämän topicin osaltaa jonkinlaisena "asiakaspalautteena" järjestävälletaholle. joten ainakin sen osapuolen luulisi yrittävän pitää vastauksensa suht asiallisella tasolla.
tuntuu että täällä menee keskustelu joka kerta tasolle:
- mun mielestä punanen on paras väri
- kyl mun mielest sininen on parempi
- no v**** ei todellakaan oo sininen mikään paras. sä et tajuu kans mistään mitään
Annakins, 10.9.2007 14:02:
---
Sitä paitsi lippujen ylihintaisuus oli ihan minun HENKILÖKOHTAINEN mielipide. täällä ei ilmeisesti saa esittää mielipiteitä, ainoastaan absoluuttisia totuuksia.
---
Jos esität mielipiteen niin kannattaa myös varautua siihen, että joku väittää vastaan.
olen myös ymmärtänyt tämän topicin osaltaa jonkinlaisena "asiakaspalautteena" järjestävälletaholle. joten ainakin sen osapuolen luulisi yrittävän pitää vastauksensa suht asiallisella tasolla.
KD, 10.9.2007 11:48:
Kyllä mahtaa ärsyttää kun pitää ruveta vikisemään jos jonkun mielestä on liian kallista! Kyllä noi suomalaiset käytännössä melkein ilmasia on ja tolla rahalla ois kyl pitäny saada jo useampi ulkomainen esiintyjä, kun lipun hinta oli laserpointin luokkaa!!
KD, 10.9.2007 14:07:
---
Annakins, 10.9.2007 14:02:
---
---
Jos esität mielipiteen niin kannattaa myös varautua siihen, että joku väittää vastaan.
---
minkä ihmeen takia pitää väittää vatsaan? en mäkään rupeis väittelemään kenenkään kassa vaikka lempiruuasta, koska se on hekilökohtainen mielipide.
-clips-
Individual, 10.9.2007 14:07:
Tähän tartun vielä. Tässä topikissahan ei käsittääkseni järjestävä taho ole kommentoinut asiaa vielä ollenkaan. Ja et voi olettaa että esim. joku jolla on kokemusta isojen produktioiden järjestämisestä (ja nyt en puhu itsestäni) ei ottaisi kantaa asioihin, joista hänellä, kuten sanottua, on sitä näkemystä. Ja tuo värivertauksesi ontuu siinä mielessä, että jos jonkun palvelun tai tuotteen hinta, mikä tarvitaan tapahtuman läpiviemiseen on x määrä euroja, niin silloin se maksaa sen x määrän euroja. Se ei ole mikään mielipidekysymys.
KD, 10.9.2007 12:14:
-clips-
tuntuu että täällä menee keskustelu joka kerta tasolle:
- mun mielestä punanen on paras väri
- kyl mun mielest sininen on parempi
- no v**** ei todellakaan oo sininen mikään paras. sä et tajuu kans mistään mitään
Individual, 10.9.2007 14:07:
---
olen myös ymmärtänyt tämän topicin osaltaa jonkinlaisena "asiakaspalautteena" järjestävälletaholle. joten ainakin sen osapuolen luulisi yrittävän pitää vastauksensa suht asiallisella tasolla.
---
Tähän tartun vielä. Tässä topikissahan ei käsittääkseni järjestävä taho ole kommentoinut asiaa vielä ollenkaan. Ja et voi olettaa että esim. joku jolla on kokemusta isojen produktioiden järjestämisestä (ja nyt en puhu itsestäni) ei ottaisi kantaa asioihin, joista hänellä, kuten sanottua, on sitä näkemystä. Ja tuo värivertauksesi ontuu siinä mielessä, että jos jonkun palvelun tai tuotteen hinta, mikä tarvitaan tapahtuman läpiviemiseen on x määrä euroja, niin silloin se maksaa sen x määrän euroja. Se ei ole mikään mielipidekysymys. Sinä esitit oman arviosi siitä, mitä mikäkin maksaa ja annoit olettaa, että sen nojalla lipunhinnoissa olisi ilmaa ja sitten kun ihmiset alkoivat sinulle kertomaan, että hei, ei se välttis ole ihan noinkaan, kun sen lisäksi, että se maksaa, tarvitaan se ja se ja se, niin sinä alat syyttämään lynkkausmielialasta ja siitä, ettei sinun mielestäsi täällä saa aikaan asiallista keskustelua.
KD, 10.9.2007 14:20:
-clips-
sts, 10.9.2007 14:16:
jengi maksaa suomessa 55-150e 2h ulkkarirokkistarasta ja sanot että 20e kokonaisesta 8h tapahtumasta on liikaa? Skarppaa nyt vittu.
KD, 10.9.2007 12:18:
mä arvasin et täs käy näin. heti jos yrittää antaa asiallista krittiikkiä jostain, niin jo alkaa kaikki rutisemaan. jos joku haluaa maksaa joka bileissä 20 euroa yhestä ulkomaisesta esiintyjästä nii siitä vaan. mun mielestä se on kyllä ihan kohtuuton hinta suomen mittakaavassa.
sts, 10.9.2007 14:24:
---
KD, 10.9.2007 14:20:
-clips-
---
Siinä vaiheessa kun suomessa tapahtumatuottajat voivat maksaa itselleen tuntiliksoja niin lipuissa on ilmaa, valitettavasti jokaikinen joka suomessa tapahtumia tekee tekee sen ihan omalla ajalla sammatta juuri mitään kompensaatiota, yleensä vielä maksavat omasta pussistaan.