Nyt vaikutan ehkis joidenki mielestä snadisti puolueelliselta mielipiteeni kans, mut ei mulla ole koskaan mitään hinkua kehua jotaan hommaa ilman syytä, joten here goes.
Arvasin jo pelkästään lukemalla aiemmat kommentit, että tästä viisusta on kyse: muistan tarkasti yhren kipaleen, jonka melodiaa olen aluksi kummastellut, sittemmin ihastellut (nimiähän mä en koskaan meinaa muistaa ko tuolla on tapana vääntää niitä ihme kiälillä!). Oon melodioiden ystävä, ja tän biisin melodia pistää mut kelaamaan, että hitto kun itsekin keksisi välillä jotain uutta, eikä aina vaan menisi ns. ''kaavojen mukaan''. Kyllähän mä itsekin pyrin kaikessa yksinkertaisuudessani ja amatööriydessäni pimputtelemaan kummia mielenmaisemiani ilmoille, mutta en mää kyllä torellakaan yhtä taitava ole näiden melodioiden kanssa kuh tää sälli.
Toi on musta tosi nasta väkerrys, uudet tuulet on aina tervetulleita virkistämään miältä ja kehoa. Ei sitä aina tarvi pidättäytyä niissä ''simppeleissä koukeroissa'', jotka takuuvarmalla uppoaa valtayleisöön. Siinähä luovuus kualis veks. Toi homma vaatii ehkä korvan asentamista tiettyyn moodiin, tai sit ei, mutta hemmetin onnistunut veto jokatapauksessa. Ei tohon ole mun mielestäni ylivoimasen vaikeeta saada kosketuspintaa, vaikka astetta ei-niin-simppeli melodia onkin. Aluksi tosiaan hämmästelin, että ''mikäää melodia tää on?'', mutta kuten monen muunkin hyvän viisun kans, kaiken ei tarvihe aueta ekalla kuuntelukerralla ihan kokonaan.
Hyvin sä vedät siaksi!