Alek Száhala - Lagash

21 posts, 2 pages, 8,627 views

xl8r

Posts: 2,227

#2 • • xl8r synkistelyä suu korvasta korvaan
Ihan semihyvän kuulosta kyl, mut toi melodia ei kyllä iskeny muhun. Oli jotenkin sekava

--
http://xl8r.com

perspektiiviä pitäisi voida ostaa ja nauttia suonensisäisesti -- Erlend Loe

Camfer

Posts: 259

#3 • • Camfer
yhdyn edelliseen. jotain melodiasta puuttuu, tai jotenkin se ei sopinut ollenkaan tuollaisenaan.

kansa on vaativaa..
GrimsouL

Posts: 468

#4 • • GrimsouL Hybridize, Fury, Electronica Exposed
Mun mielestä törkeän hyvää niinkuin odotinkin. Melodiassa ei mielestäni muuta vikaa kuin että viimeisillä nuoteilla menee turhan iloiseksi. Vitun kivan kuuloista muuten tossa melodiassa kun sille ikäänkuin välillä tulisi kiire soittaa nuotit, hankala selittää mutta hyvinpä tuo toimi!
Jinkso

Posts: 1,209

#5 • • Jinkso FINRG
Tykkäsin, tää slaitisti ilosempi matsku kyllä odotettavasti uppoaa muhun. Soittoon menee ilmestyessään!
hrdkvr

Posts: 3,929

#6 • • hrdkvr KURGO
se on toi kaiku jo ka tossa melodiassa hämää kun noi pikkunuotit lyö barin lopussa.. mut silti mä diggasin 10:llä

--
-keep it hard-

silokki

Posts: 43

#7 • • silokki
Samaa mieltä muiden kanssa, tosi hyvä biisi muuten, mut melodia vähä hämää :(.
liikkuva muna

Posts: 2,652

#8 • • liikkuva muna an egg on the move
Toi ibizakitara (oikeesti dulcimer) ei kuulu kokopitkään versioon, mutta tässä se on joka tekee tosta melodiasta ilosen.

Mut joo en tod oo muuttamassa melodiaa, oon tohon ite erittäin tyytyväinen, imo yks monimutkasimmista (tekno)soinnituksista mitä oon tehny. Onpi kerrankin jotain kompleksisempiakin sointuja normit molli ja duuri.

Mut joo ei tartte tykätä *lmao*
Damien

Posts: 2,882

#9 • • Damien [tr3ox]
Kyll tää toimii, tossa nousussa melon delay vois kikkailla enempi, onks siinä nyt 4 tahtinen delay ja se sekottaa yksin soidessa. Tavaran lähtiessä liikkeelle delay idea toimii hyvin, mut siin kasausvaiheessa ei IMO.
Avatar
#10 • • Muussika Guest
Nyt vaikutan ehkis joidenki mielestä snadisti puolueelliselta mielipiteeni kans, mut ei mulla ole koskaan mitään hinkua kehua jotaan hommaa ilman syytä, joten here goes.

Arvasin jo pelkästään lukemalla aiemmat kommentit, että tästä viisusta on kyse: muistan tarkasti yhren kipaleen, jonka melodiaa olen aluksi kummastellut, sittemmin ihastellut (nimiähän mä en koskaan meinaa muistaa ko tuolla on tapana vääntää niitä ihme kiälillä!). Oon melodioiden ystävä, ja tän biisin melodia pistää mut kelaamaan, että hitto kun itsekin keksisi välillä jotain uutta, eikä aina vaan menisi ns. ''kaavojen mukaan''. Kyllähän mä itsekin pyrin kaikessa yksinkertaisuudessani ja amatööriydessäni pimputtelemaan kummia mielenmaisemiani ilmoille, mutta en mää kyllä torellakaan yhtä taitava ole näiden melodioiden kanssa kuh tää sälli.

Toi on musta tosi nasta väkerrys, uudet tuulet on aina tervetulleita virkistämään miältä ja kehoa. Ei sitä aina tarvi pidättäytyä niissä ''simppeleissä koukeroissa'', jotka takuuvarmalla uppoaa valtayleisöön. Siinähä luovuus kualis veks. Toi homma vaatii ehkä korvan asentamista tiettyyn moodiin, tai sit ei, mutta hemmetin onnistunut veto jokatapauksessa. Ei tohon ole mun mielestäni ylivoimasen vaikeeta saada kosketuspintaa, vaikka astetta ei-niin-simppeli melodia onkin. Aluksi tosiaan hämmästelin, että ''mikäää melodia tää on?'', mutta kuten monen muunkin hyvän viisun kans, kaiken ei tarvihe aueta ekalla kuuntelukerralla ihan kokonaan.

Hyvin sä vedät siaksi!

*possu*
Moonstruck

Posts: 35

#11 • • Edited Moonstruck
Mua rasittaa suunnattomasti suurin osa polkkabiisien melodioista, tuntuvat olevan niin samasta puusta veistettyjä kaikki. Kerrankin tulee vastaan jotain oikeasti omalaatuista, ekalla kerralla melodia tuntui hieman hassulta, mutta toisella kerralla toimii jo kuin munakas nakilla!
liikkuva muna

Posts: 2,652

#12 • • liikkuva muna an egg on the move
Ookei alkaa valkenemaan tää juttu nyt, eli toi melodian rytmitys on outo eikä sointukulku. ts. jos tää menis jokseenkin näin (otetaan ne 16-osat lopusta veks) ni ei todennäkösesti ois tullu ihmettelyä: http://alek.szahala.com/lagashkikkeli.mp3 (älkää ihmetelkö sampleja).
checki

Posts: 683

#13 • • checki
Iha nasta teos!

Alun biittailut toi jonkinnäköisen hard house-biitin mieleen... hyvässä mielessä. Tunnelma oli iloista ja synkkää. Ja se melodia toimi must komeesti, sano.

--
Ämpäriin ei huku.

Juhgu

Posts: 7,921

#14 • • Juhgu Virnistelijä
Dear eki, oonx poikkeva tai onx mussa jotain vikaa, kun en löydä tosta melodiasta mitään häiritsevää?


Mun winampissa tämä biisi on btw nimeltään "Lagaa" :p

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Psychogenic

Posts: 182

#15 • • Psychogenic
Aivan mahtavan melodian olet saanu aikaseksi! *super*
En tosiaan osannu odottaa tällasta ton alun perusteella, mut oli tosi positiivinen yllätys! Loistavaa!! Kesäbiisi!! *nauru*

--
::Over time it may be possible to relate an increase or decrease in psychogenic factors with an increase or decrease in pain::

Saarre

Posts: 1,151

#16 • • Saarre
melodiast ei oo mitään pahaa sanottavaa, just hyvän veikeetä meininkii,
mut silti musta täs biisissä oli paras toi ulosvienti joka alkaa jossai 5minsan kohalla *hih*
narisoo huolella!

--
*tähti* Full hearts cant lose

plink

Posts: 1,405

#17 • • plink team paska
musta toi melodia on aivan loistava. sopivasti massasta poikkeavaa ja silti niin toimivaa. ite liidisoundiin haluis ehkä pikkasen lisää draivia, koska nyt jäi vähän sellanen fiilis ettei siitä oteta ihan kaikkea vielä irti. aika valmiilta kamalta kuulostaa pääosin muuten. perkkoja ja muuta kilinää on riittävästi ja alussa oli hauska filli.:)

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

Jusna666

Posts: 1,447

#18 • • Jusna666 Diablo
Vai lagasko sittenkään?

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

a98

Posts: 871

#19 • • a98
vaikka en tällästä hirveesti kuuntelekkaan, ni hiton hyvä biisi silti. ei häirinnyt delayt, rytmitys eikä loppu 16osa juoksut, vaan ne oli hyvin pitkälti yks iso osa tän vetovoimasta. niin ja taas kerran loistavasti tuotettu kaikin puolin :)
kimbbo

Posts: 144

#20 • • kimbbo
No eipä tässä nyt muuta kommentoitavaa mieleen tule muuta kun että ei pitäis näitä Alek:n biisejä kans ennen nukkumaan menoa kuunnella... :P kummasti tuo virtaa mieheen lisää.. jotenka ihan nasta polkka!