Soul & Mind with LAOS presents ED RUSH 16.5.2007 @ helsinki

70 posts, 4 pages, 15,712 views

tomii

Posts: 3,594

#61 • • Edited tomii kallion herttua
Tuli sit feidattua, kun Ed ei tullutkaan. Pakko heittää silti vielä propsit siitä, että heititte tänne ja Stealthille viime hetken infot artistin peruuntumisesta. Tällainen nörtti, kun kattelee kaikki netistä vielä ennen bileisiin lähtöäkin :) Eli eipä tullut nyt älytöntä pettymystä ovella (siis jos olisin sinne tullut). Esimerkillistä toimintaa järjestävältä taholta mitä infoamiseen tulee. *joo*

--
reivaan kunnes kuolen

Gnizhak

Posts: 701

#62 • • Gnizhak iku

tomii, 17.5.2007 12:47:
Tuli sit feidattua, kun Ed ei tullutkaan. Pakko heittää silti vielä propsit siitä, että heititte tänne ja Stealthille viime hetken infot artistin peruuntumisesta. Tällainen nörtti, kun kattelee kaikki netistä vielä ennen bileisiin lähtöäkin :) Eli eipä tullut nyt älytöntä pettymystä ovella (siis jos olisin sinne tullut). Esimerkillistä toimintaa järjestävältä taholta mitä infoamiseen tulee. *joo*


Missasit sit vitun kovat bileet :>

--
Don't Just Stand There

jaywink

Posts: 1,668

#63 • • jaywink bass warrior
oli kyl ihan *super* ilta, musa oli loistoo, jengi oli loistoo, vanhat ja uudet tutut oli loistoi *piis*

ei mua ainakaan haitannut Edin poissaolo, jengi pomppi ihan sikana lattialla joten ei nekään kyl näyttäny välittävän
samlainio

Posts: 1,264

#64 • • samlainio
hyvä, että ihmisille kelpas, vaikka illan pääartisti peruuntuikin. Kiitos LAOSin pojille hyvästä työstä ja suurkiitos tytöille! Te vaan rokkaatte!!!!! Mä join itteltäni sen pahan mielen pois ja oon varmaa vieläkin kännissä. Muistikuva siis eiliseltä vähän pätkii
Tenechtica

Posts: 1,025

#65 • • Edited Tenechtica
Huhhuh että olikin mehukkaat bileet! Ihan loistava ilta kaikinpuolin eli suurkiitokset LAOSin pandoille hyvästä meisingistä, Lainion pojalle erinomaisesta houstaamisesta ja hemmottelusta, sille nätille kissalle nimeltä Terhi taistelusta, tutuille juttelutuokioista ja ennen kaikkea yleisölle, kun tulitte paikanpäälle! *aplodit* Raspikurkkuni takia en pystynyt kaikkien kanssa keskustelemaan niinkuin olisin halunnut, mut joku toinen kerta sitten.
Vertigo

Posts: 589

#66 • • Vertigo
Juu - Edi ei ollu mestoil, mut ei tuntunu paljo menoo haittaava. Hvyää saundii ja sil yhdel kaveril ol siisti pandapaita - pandastyle.....
Humala oli sopiva ja aamulla oli (tai päivällä) kamina....
Avatar
#67 • • REivaaja Guest
Kivaa oli, Jee jee. Selvinpäin kaikki vaikutti ihan känniääliöiltä mutta vika tais olla korvien välissä*vink*
Mahtavaa mäiskettä. Solarize meni ikävä kyllä tiskillä notkuessa, mutta ei tunnu missään... Kiitän jälleen mahtavista kemuista! Ed Rush vaan jätti tulematta ja se otti sekunnin murto-osan pannuun. Eipä muuta, kersantti kuittaa.
Gnizhak

Posts: 701

#68 • • Gnizhak iku

Vertigo, 17.5.2007 18:57:
Juu - Edi ei ollu mestoil, mut ei tuntunu paljo menoo haittaava. Hvyää saundii ja sil yhdel kaveril ol siisti pandapaita - pandastyle.....
Humala oli sopiva ja aamulla oli (tai päivällä) kamina....


Mä alan olee varma ettei Jani oo ottanu sitä pois päältä sen jälkeen kun se sai sen :D

--
Don't Just Stand There

PennyLane

Posts: 121

#69 • • PennyLane

Gnizhak, 17.5.2007 19:24:
---
Vertigo, 17.5.2007 18:57:
Juu - Edi ei ollu mestoil, mut ei tuntunu paljo menoo haittaava. Hvyää saundii ja sil yhdel kaveril ol siisti pandapaita - pandastyle.....
Humala oli sopiva ja aamulla oli (tai päivällä) kamina....

---

Mä alan olee varma ettei Jani oo ottanu sitä pois päältä sen jälkeen kun se sai sen :D



Aaahhhhaaahhaaaa! Ei muuten varmaan olekaan. :D:D

Niin ja kivat bileet oli! Takuulaatua. :) Mä olin jo alkuillan omasta keikasta niin täpinöissäni, et ei edes tarvinnut sitä tuoppiakaan niin kallistella, kun oli semmonen kiva humalaa muistuttava innostus siinä päällä. Kiitoksia vaan illan järkkäyksestä ja Ed saa itkeä himassa, kun missas hyvät kekkerit.

--
bass bass BASS!

inneah

Posts: 704

#70 • • inneah ...Trust no one...
Joo ei se niin justiinsa ollukkaan vaik ei Edi ilmaantunukkaan,
hyvät pleksit *känni*
Musiikkia en muista ollenkaan *nauru*

Ekaa kertaa Rosessa (ex-rosessa) aika...ööö ahdasta,mutta ei se mitään haitannu tällä kertaa!
Eli lyhyesti: Onnistunut ilta,vieläkin darra *pökr**pepsodent*

--
nahkalakanat