DanceteriA 2nd Birthday 1.6.2007 @ Helsinki

170 posts, 9 pages, 29,725 views

ottonivus

Posts: 148

#161 • • ottonivus Random juippi
Kerrassaan hyvät, Miika&Orkidea rokkas, savuttomuus rokkas ja fiilis rokkas mainiota. Warrenia fiilistelin puoli kolmen kieppeille ja ei sytyttänyt niin täysillä kuin joskus aiemmin, mutta ei kyllä ollut huonokaan. Kiitokset järjestäjille hyvästä illasta.

--
\"anna mennä\"

Doughnuts & Prozac

Posts: 133

#162 • • Doughnuts & Prozac
en kyllä ollu samoissa bileissä noitten hehkuttajien kanssa...musta Warrenin äijä oli tosi löysä, enkä kokenut saaneeni rahalle vastinetta ollenkaan. Muuteskin danceteria alkaa näköjään menee vähän liikaa hard house / hard trance linjalle mun makuun, täytynee siis harkita klubin vaihtoam jos ei homma tokene.
JR Ewing

Posts: 985

#163 • • Edited JR Ewing The Oil Men´s Clubber

Doughnuts & Prozac, 4.6.2007 11:28:
Muuteskin danceteria alkaa näköjään menee vähän liikaa hard house / hard trance linjalle mun makuun, täytynee siis harkita klubin vaihtoam jos ei homma tokene.


Ei Danceteria ole kyl mun mielestä lähelläkään hard housea tai hard trancea. En kävis nois bileis, jos siel soitettas hh:ta tai jotain sellasta! Poikain tyyli on mun mielestä aika pitkään ollu aika deepiä ja likasta housea. pliis&piis! *känni*

edit: taisin mennä lankaan täs kohtaa *joo**blush*
r0n

Posts: 2,258

#164 • • r0n d a n c e m a c h i n e s

Doughnuts & Prozac, 4.6.2007 11:28:
Muuteskin danceteria alkaa näköjään menee vähän liikaa hard house / hard trance linjalle mun makuun



Ei todellakaan mene *nauru* Lähellekään.

--
6er reihe

Unik

Posts: 4,117

#166 • • Unik

Doughnuts & Prozac, 4.6.2007 11:28:
en kyllä ollu samoissa bileissä noitten hehkuttajien kanssa...musta Warrenin äijä oli tosi löysä, enkä kokenut saaneeni rahalle vastinetta ollenkaan. Muuteskin danceteria alkaa näköjään menee vähän liikaa hard house / hard trance linjalle mun makuun, täytynee siis harkita klubin vaihtoam jos ei homma tokene.


Tääh?! *whaat**nauru*
sunnyboy

Posts: 13

#167 • • sunnyboy
Ekat Danceteriat ja hyvät fiiliset jäi! Warren veti hyvän setin ja muutenkin oli hyvä atmosfääri... kivoja ihmisiä bileissä...openminded people*nauru*! Kiitos järjestäjille! *aplodit*
Avatar
#168 • • x Guest

Homegrove, 3.6.2007 17:59:
Oli ihan sairaan siistii!

Kiitos ja anteeksi siis!



*pus* oli hauskaa!

nick oli tavallista diipimmalla tuulella! ylakertakin rokkas, ja miss cristal snow tietty