DanceteriA 2nd Birthday 1.6.2007 @ Helsinki

170 posts, 9 pages, 29,704 views

pirpeli

Posts: 5,533

#121 • • Edited pirpeli

ipe, 31.5.2007 19:20:
-peljästyttävä setä-



Onneks ei ollu ruokaa /juomaa suussa, ois nimittäin ollu ikävä kaapii niitä näytöltä.
:D

Huomenna JEEEEEE!

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Jaques

Posts: 1,390

#123 • • Jaques HUGC / So Nice!
Jaahas tänään sit ekat "fresh air" Dancet edes!!*jiihaa* Saas nähdä paljonko jengii seisoo terdella tervatikut kädessä.*nauru*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

Peppi Pitkätossu

Posts: 143

#124 • • Peppi Pitkätossu Kuriton hulttio

Jaques, 1.6.2007 10:26:
Jaahas tänään sit ekat "fresh air" Dancet edes!!*jiihaa* Saas nähdä paljonko jengii seisoo terdella tervatikut kädessä.*nauru*



Paljon! *nauru*

--
Joka päivä maailma syntyy uudestaan sille, joka suhtautuu siihen oikealla tavalla.

James Russell Lowell

JR Ewing

Posts: 985

#125 • • JR Ewing The Oil Men´s Clubber
Iik. Täytyy meikäl sit muistaa kans tanssii eikä nojailla baaritiskiin ja jutella jokasen vastaantulijan kans. Mut odotukset on korkeella *kuolaa**tanssittel*
Kon-tiki

Posts: 1,936

#127 • • Kon-tiki The Unsinkable

JR Ewing, 1.6.2007 10:49:
odotukset on korkeella *kuolaa**tanssittel*



kuten varmaan vähän kaikilla muillakin. Eli nyt jäitä hattuun, koska usein bileet joita odottaa eniten ei lopulta välttis ole niitä ihan parhaita (meidän tapaukses esim. tietyt avajaiset, closarit tai uudetvuodet). Aina pitäis jaksaa olla nonchalant and disinterested, niin vaikeaa kuin se toisinaan onkin, niin sit on rennompi tunnelma *känni*
serge

Posts: 252

#128 • • serge

Kon-tiki, 1.6.2007 11:29:
---
nyt jäitä hattuun



Ainoa suunta on ylöspäin. Tapahtunut tänään jo ennen puolta päivää: väikkärin kohdefirma feidasi kaikki yhteistyökuviot, hammaslääkärissä sattui, postissa tuli kaksi (2) kertausharjoituskutsua vähän epäsopivaan aikaan.

Kon-tiki, 1.6.2007 11:29:
---
*känni*



Damned if I don't.

--
Une fleur de bèton m'’inspire

Kon-tiki

Posts: 1,936

#129 • • Kon-tiki The Unsinkable

serge,

*känni*

---


Damned if I don't.



no sä kieltämättä olet ansainnut nollauksen *lohduttel*
ville

Posts: 3,780

#130 • • ville olen oikeasti ujo
viimeiset pari päivää ollut snadisti kipeänä, mutta ollut poissa töistä, jotta varmasti jaksaa illalla. Tätä vaan ei voi missata, tulossa yksi vuoden kohokohdista :)
Jaques

Posts: 1,390

#131 • • Jaques HUGC / So Nice!

ville, 1.6.2007 13:03:
viimeiset pari päivää ollut snadisti kipeänä, mutta ollut poissa töistä, jotta varmasti jaksaa illalla. Tätä vaan ei voi missata, tulossa yksi vuoden kohokohdista :)



Fisuja vaan naamaan niin kyl lähtee!!*nauru*

--
Not everybody understands house music. It's a spiritual thing , a body thing!

pululu

Posts: 1,102

#132 • • pululu .jemmutti.
valtitettavasti nyt ei päästäkään. täytyy höykyttää kengurumiestä täällä kotona hämptönissä *tirsk*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

ville

Posts: 3,780

#133 • • ville olen oikeasti ujo

Jaques, 1.6.2007 13:04:
---
ville, 1.6.2007 13:03:
viimeiset pari päivää ollut snadisti kipeänä, mutta ollut poissa töistä, jotta varmasti jaksaa illalla. Tätä vaan ei voi missata, tulossa yksi vuoden kohokohdista :)

---


Fisuja vaan naamaan niin kyl lähtee!!*nauru*



No sitä mä olen ajatellut..... kurkku niin hemmetin kipeä, että pakko vedellä muutenkin kurkkupastilleja koko ajan... mut luotan fisun parantavaan voimaan :D
Avatar
#134 • • emppu Guest

ville, 1.6.2007 13:30:
---
Jaques, 1.6.2007 13:04:
---
ville, 1.6.2007 13:03:
viimeiset pari päivää ollut snadisti kipeänä, mutta ollut poissa töistä, jotta varmasti jaksaa illalla. Tätä vaan ei voi missata, tulossa yksi vuoden kohokohdista :)

Fisuja vaan naamaan niin kyl lähtee!!*nauru*

No sitä mä olen ajatellut..... kurkku niin hemmetin kipeä, että pakko vedellä muutenkin kurkkupastilleja koko ajan... mut luotan fisun parantavaan voimaan :D



Asia hoidossa ;)
Avatar
#135 • • x Guest

Kon-tiki, 1.6.2007 11:29:



kuten varmaan vähän kaikilla muillakin. Eli nyt jäitä hattuun, koska usein bileet joita odottaa eniten ei lopulta välttis ole niitä ihan parhaita (meidän tapaukses esim. tietyt avajaiset, closarit tai uudetvuodet). Aina pitäis jaksaa olla nonchalant and disinterested, niin vaikeaa kuin se toisinaan onkin, niin sit on rennompi tunnelma *känni*



hyva asenne =) kohta koneeseen!
Zapa

Posts: 1,393

#136 • • Zapa Mr Wrangler
jee, pitkästä aikaa Suomen bileisiin, viimeks käyny Villaloboksessa yli kk sitten. Mikä voisikaan olla parempi tapa kuin katkaista tauko Warrenin tahtiin *pepsodent*
Amnesia

Posts: 888

#137 • • Edited Amnesia
Kolmas kerta kuukauden sisällä kun menen bileisiin DTM:ään, tässähän pitäisi kohta saada kanta-asiakasalennusta *uros* *justjoo*

Näitä bileitä onkin odotettu *jiihaa*
ville

Posts: 3,780

#138 • • ville olen oikeasti ujo
ääni mennyt kokonaan, taitaa puhe jäädä ininän puolelle.... toisaalta ei tänne mitään keskustelukerhoa olla tulossa pitämään *hih*
Zapa

Posts: 1,393

#139 • • Zapa Mr Wrangler

ville, 1.6.2007 18:16:
ääni mennyt kokonaan, taitaa puhe jäädä ininän puolelle.... toisaalta ei tänne mitään keskustelukerhoa olla tulossa pitämään *hih*



Ai, mulla oli ajatuksena että keskustelisin henkeviä sun kanssa koko illan *nauru*

Kurlaa kossulla, kyl se siitä ;)
Avatar
#140 • • emppu Guest
Voi vittu! :D Ihan käsittämätöntä saundia het siitä asti kun saavuttiin taloon. Miika, tapsa ja nick*sydän* Näinkin lyhyen illan anti tähän kroppaan......täydellistä. Kiitos <3