KONEMETSÄ - Open Air 2007 (Official) 6.7.2007 @

1,028 posts, 52 pages, 210,285 views

golem

Posts: 1,395

#121 • • golem Golem

KoneMetsä, 18.4.2007 13:29:
Käy äänestämässä Konemetsää Basso gaalan äänestyksessä vuoden tapahtumaksi tai kulttuuriteoksi :)
http://www.basso.fi/gaala2007/

T. KoneMetsä Big Toe



Konemetsälle sellaset terveiset, että jos 2008 Konemetsään bilepaikan vaihtais sellaseks, missä on vesi-elementti (järvi), ja line-up on yhtä hyvä kuin tänä vuonna, niin mun ääni kyl varmaan menee sit Konemetsälle. Eli heti 2007 bileitten jälkeen voisi alkaa etsimään uutta paikkaa festarille ;)
Miazu

Posts: 815

#123 • • Edited Miazu Päivänsäde
---


Golem ( en osannut jostai syystä quettaa nyt )
Hiih tiedoksi siinähän on saunan pihassa ihana allas sekä oikee järviki löytyy läheltä ;) et sinne vaa simmarit mukaa tai ilman mut menoksi :))))
golem

Posts: 1,395

#124 • • Edited golem Golem

Miazu, 21.4.2007 00:10:
---


Golem ( en osannut jostai syystä quettaa nyt )
Hiih tiedoksi siinähän on saunan pihassa ihana allas sekä oikee järviki löytyy läheltä ;) et sinne vaa simmarit mukaa tai ilman mut menoksi :))))



Joo kyl mie muistan sen altaan :) Kivahan se oli, mut sen vesi oli vaan vähän sen väristä ku itse siellä kävin, ettei hirveästi kyl tehnyt vahingossakaan mieli nielaista vettä :D Missä siel järvi on muuten?

Lähinnä vaan kaipais jotain sellasta bilettä mis on vähän sama meininki kuin E2V:ssä, et ihan bilepaikan vieressä on uimaranta ja rannalla on joku makee chillailukota. Mut toisaalta ehkä se ei ole yhtä helppoa näin isolla festarilla (paitsi et kuulemma ainakin Ilosaarirock:ssa on stagen vieressä uimaranta :).
tomii

Posts: 3,594

#126 • • tomii kallion herttua
Jep liput hallussa, eli ei muuta kuin kesää odotellessa :P

--
reivaan kunnes kuolen

Dzad

Posts: 353

#127 • • Dzad Yks-kaks-RAX!

neuronaut, 25.4.2007 17:08:
3 lippua ostettu*jiihaa*



Mä lähden tänään ostamaan myös 3 lippua ! :)


Pari kuukautta enää...

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Sallakat

Posts: 2,220

#128 • • Sallakat jungle, baby !

golem, 21.4.2007 02:26:
---
Miazu, 21.4.2007 00:10:
---


Golem ( en osannut jostai syystä quettaa nyt )
Hiih tiedoksi siinähän on saunan pihassa ihana allas sekä oikee järviki löytyy läheltä ;) et sinne vaa simmarit mukaa tai ilman mut menoksi :))))

---


Joo kyl mie muistan sen altaan :) Kivahan se oli, mut sen vesi oli vaan vähän sen väristä ku itse siellä kävin, ettei hirveästi kyl tehnyt vahingossakaan mieli nielaista vettä :D Missä siel järvi on muuten?

Lähinnä vaan kaipais jotain sellasta bilettä mis on vähän sama meininki kuin E2V:ssä, et ihan bilepaikan vieressä on uimaranta ja rannalla on joku makee chillailukota. Mut toisaalta ehkä se ei ole yhtä helppoa näin isolla festarilla (paitsi et kuulemma ainakin Ilosaarirock:ssa on stagen vieressä uimaranta :).



Se lätäkkö missä me käytiin, jossain hiekkamontun tyylisessä mestassa oli ainakin tosi jees. Sinne kyllä mentiin autolla. se oli vähän tulosuuntaan poispäin alueelta ja PALAINEN kyltin kohdalta hiekkatietä jonkin matkaa.

En mä kyl lähtis noin upeasta mestasta siirtymään minnekään minkään syyn takia, en EDES sen takia ett uimapaikka ois lähempänä.
Euphoria

Posts: 542

#129 • • Euphoria 4 everyone

Sallakat, 27.4.2007 12:02:

En mä kyl lähtis noin upeasta mestasta siirtymään minnekään minkään syyn takia, en EDES sen takia ett uimapaikka ois lähempänä.



Samaa meiltä:) Maaston muodot on metsässä, lavoja ajetellen, erittäin loistavat.*sydän*
Sphyxia

Posts: 3,308

#130 • • Sphyxia Maracujá!
Lippu hommattu! *aplodit*
DGN

Posts: 31

#131 • • DGN
Paikkana tämä kyseinen spotti on näille kemuille mitä parhain. ei henk. koht mitään valittamista miljööstä.
Kolera

Posts: 4,256

#132 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
Jahas kaverin emäntä on selkeesti ajottanu hääajan sillee etten varmasti tuu vaan oon jossain muualla kuten täällä =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Santutar

Posts: 405

#133 • • Santutar Santtusaatana, Kanttura

Kolera, 29.4.2007 12:35:
Jahas kaverin emäntä on selkeesti ajottanu hääajan sillee etten varmasti tuu vaan oon jossain muualla kuten täällä =P


Sama täälä... Katotaan jos saa sumplittuu jotenki et pääsis kuiteski käväseen tääl*joo*
Sphyxia

Posts: 3,308

#134 • • Edited Sphyxia Maracujá!

golem, 20.4.2007 22:30:
Ja ei muuten Tristanin keikka-kalenterissa näy Konemetsää, eli ehkä se oli toteutumaton huhu :( Tai sit on viel neuvottelut / hintavääntö käynnissä.



Noh, vaikkapa kaikki muut deejit ja live actit peruisivat, olisi lippu kuitenkin hintansa arvoinen, kunhan Filteria ei vain tekisi sitä samaa. *vink* Suomessa kun nykypäivän full-on, proge- & u name it etc. etc.-psyken bilerintamatarjonta ei ole siitä huonoimmasta päästä. Goa trancea soittavat kundit/mimmit ovat taas lähinnä uhanalaista lajia. *uuh* Filteria, Lost Buddha, Khetzal ... no tietysti löytyy muita, mutta silti ko. listaa ei edes väkisin saisi kovin pitkäksi. Amen/Karahana.
Jahas

Posts: 1,435

#136 • • Jahas
D-Nox <3 ja Beckerskin viä <3
Dzad

Posts: 353

#138 • • Dzad Yks-kaks-RAX!

stefanus, 1.5.2007 20:05:
---
Juki54, 1.5.2007 18:30:
D-Nox <3 ja Beckerskin viä <3

---

oi kyl juu *plur* aika psykahtelevaa on kyl mainil...



uhh?

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Lionel Tiger

Posts: 719

#139 • • Lionel Tiger [Blow! TIIKERI]
Ah Pete! Parasta saantia Kiitos!!
mza

Posts: 2,954

#140 • • mza Erikoismies erikoistehtävässä
No voi helvetin perse!
Tais tulla lähtö tänne korpeen Grady G:tä kuulemaan...
*kuolaa*