inka, 8.7.2007 18:41:
Vaikka metsä onkin "hippipainotteinen tapahtuma", niin voisko ens vuonna huomioida sellasen jutun, että kaikki jotka on hereillä ja tanssi-intoisia klo3 jälkeen ei välttämättä taivu joraamaan psykeä (tms). ok? ;) Ois kiva et ois saanu kuunnella sihen aikaan jotain tanssittavaa vähän vähemmän beats/min...
Totta. Jotain progempaa olis kaivannut jollekin lavalle. Ei niin että päälavalla soittaa Eat Static melkein polkkaa ja desertissä Texas Faggott pistää menee about samaa bpm:ää.
Kaksi vuotta olen ihan hulluna halunnut Konemetsään, mutta aina on ollut tyyliin ulkomailla. Vihdoin mä pääsin sinne ja ehkäpä kannatti
Jopa mun kundikaveri, joka on skeptinen psyken suhteen, oli suurimman osan aikaa onnensa kukkuloilla, sillä
* SOUNDIT ovat metsässä aivan something else! Kaupunkien klubit laittavat järettömät summat rahaa seinien demppaamiseen, mutta metsänotkelmissa luonto akustoi tilan täydellisesti. Basso, sub-basso ja erilaiset tech-äänet soivat sikakovaa ja kirkkaasti, mutta korviin ei koske.
* ... ja sitä techihköä settiä tuli tosi paljon. Open Audio -lavalla olis voinu olla enemmän yleisöä, siellä oli nimittäin tosi hyviä soittajia, X-Rustista puhumattakaan.
* sai reivata pururadan tuoksussa
* lauantain uhkaavasta ukkosmyrskystä selvittiin säikähdyksellä = jäi sadekuuroksi
* D-Nox, Zentex, Brothomstates, Filteria, Accu, Genkin jälkimmäinen setti = aivan käsittämättömän hyviä
!
* kundikaveri antoi rastapastakojun vegemyyjille neuvoja, mistä Helsingissä saa parhaat soijarouheet ja -briketit
Miinusta siitä, että maksullisen parkki- ja teltta-alueen rajat oli merkattu huonosti tai ei ollenkaan, mutta järkkärien mielestä jokaisen olisi pitänyt havaita nämä ilmaan piirretyt rajat tai melkein tuli daijuun. Myös polkkateinit voisitte jatkossa miettiä, jos osaatte, kannattaako tulla tämänluonteisiin bileisiin vaatimaan lisää polkkaa ja dissaamaan hippejä. Pysykää pls jatkossa Keravalla huudattamassa sitä Scooterianne