Suomen "paras" DJ?

431 posts, 22 pages, 175,789 views

Tyranoid

Posts: 1,552

#381 • • Tyranoid FINRG
Infekto, Genki, Orkidea, Indigo, Proteus. Randomjärjestyksessä.
Avatar
#382 • • opmdevil Guest
Viimesen parin vuoden aikana olen varmaan eniten kuunnellut DJ Haraldin settejä. Tai sitten DJ Hennan settejä. Maailman paras yökerho on ilman mitään epäilyjä ZicZac, Mikkeli.
m1kk3

Posts: 5,560

#383 • • Edited m1kk3 no-life
oon varmasti vastannu tähän jo aikasemmin mut ehdottomasti paras on OlliS. Selektio, tyylitaju, monipuolisuus ja tekninen osaaminen on kaikki aivan käsittämättömän kovaa tasoa. Orkidea ei kyl kovin kaukana kakkosena oo :) Mr. A ja Heikki L on kyllä kanssa ehdottomasti top5:ssä.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

Caro²

Posts: 5,301

#384 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
En tiedä Suomen parhaista, mutta itse mielelläni kuuntelen Fiiliksen omaa setää Toukkaa. Toukan selektah, ja tapa miksata (varsinkin loppuillasta) on vauhdikasta ja menevää. Nimenaomaan livenä kuultava dj :)

Jay Mellin ja "vanhat vinyylit" on myös oma suosikki <3

Muita soittajia, jotka ovat allekirjoittaneen saaneet jopa tanssilattialle ovat Cobalt ja L'Kay :)
juu-zo

Posts: 577

#385 • • juu-zo *KoneHuone*

Replying to Suomen "paras" DJ?:

mikke, 17.7.2009 12:24:
oon varmasti vastannu tähän jo aikasemmin mut ehdottomasti paras on OlliS. Selektio, tyylitaju, monipuolisuus ja tekninen osaaminen on kaikki aivan käsittämättömän kovaa tasoa. Orkidea ei kyl kovin kaukana kakkosena oo :) Mr. A ja Heikki L on kyllä kanssa ehdottomasti top5:ssä.



Allekirjoitan tätä. Noita neljää artistia on kyllä mielestäni erittäin vaikea laittaa mihinkään järjestykseen. Jokaisella oma tyylinsä ja kaikki erittäin kovia nimiä. Suomessa on myös paljon muita kovia nimiä joita voisin heittää tähän porukkaan. En osaisi varmaankaan edes parhaimpia 20 henkilöä laittaa minkäänlaiseen järjestykseen. Jokaisella on hieman oma tyylinsä ja hanskaavat sen loistavasti. Minun mielestä esim D&B setin dj ja house/chill dj on aika vaikea verrata. Soittaminen kun eroaa aikalailla.

--
Respect is not given, it is taken

m1kk3

Posts: 5,560

#386 • • m1kk3 no-life

Replying to Suomen "paras" DJ?:

juu-zo, 17.7.2009 12:53:
---
mikke, 17.7.2009 12:24:
oon varmasti vastannu tähän jo aikasemmin mut ehdottomasti paras on OlliS. Selektio, tyylitaju, monipuolisuus ja tekninen osaaminen on kaikki aivan käsittämättömän kovaa tasoa. Orkidea ei kyl kovin kaukana kakkosena oo :) Mr. A ja Heikki L on kyllä kanssa ehdottomasti top5:ssä.

---


Allekirjoitan tätä. Noita neljää artistia on kyllä mielestäni erittäin vaikea laittaa mihinkään järjestykseen. Jokaisella oma tyylinsä ja kaikki erittäin kovia nimiä. Suomessa on myös paljon muita kovia nimiä joita voisin heittää tähän porukkaan. En osaisi varmaankaan edes parhaimpia 20 henkilöä laittaa minkäänlaiseen järjestykseen. Jokaisella on hieman oma tyylinsä ja hanskaavat sen loistavasti. Minun mielestä esim D&B setin dj ja house/chill dj on aika vaikea verrata. Soittaminen kun eroaa aikalailla.


No juu, oikeassa olet. :) Tosin itselle oli kyllä helppo valita paras noista. Ja nuo edellä mainitut on aika pitkälle house/trance-soittajia ja ko. herrojen soittama musa on mun sydäntä lähellä. Ehkä siksikin valitsin em. deejiit. Kyllä mun mielestä eri tyylejä soittavia deejiitä voi verrata, ainakin jollain tasolla. Mut että eiköhän sitä jokainen diggaile niitä deejiitä, joiden soittama musiikki uppoaa. Noin yleisellä tasolla on todettava että Suomessa on valtava määrä taitoa dj-osastolla ja vain murto-osa ikinä pääsee suuren yleisön tietoisuuteen. Mikä on sinänsä sääli mutta aika väistämätöntä.

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

ValaX

Posts: 3,891

#387 • • ValaX
Joo kyllä OlliS ja Orkidea on hyvin tasaväkiset, mutta Orkidea voitti mulla pitkien settiensä vuoksi.
eugina

Posts: 898

#388 • • eugina YleX tt-i *sydän*
kyl se tapsa vaan on, ei siitä mihinkä päästä..*joo*

--
*nuotti* I can see the light of hope in your eyes *nuotti*

RujoNic

Posts: 1,161

#389 • • RujoNic Kolina-Produktio | Kovaydin Vastarinta
teknisyydeltään ja viihdyttävyydeltään Waily... Kovin laiha mies soittamassa paksua coree*pahis**nauru*
Avatar
#390 • • jukebox Guest

Replying to Suomen "paras" DJ?:

opmdevil, 17.7.2009 12:00:
Viimesen parin vuoden aikana olen varmaan eniten kuunnellut DJ Haraldin settejä. Maailman paras yökerho on ilman mitään epäilyjä ZicZac, Mikkeli.


repesin! ei pahalla mutta zaccäri on yks ehkä masentavimmista siiderin litkijä helveteistä mitä maa kamarallaan kantaa, vaik' toki tajusin et kotikamaran mestoja "kuuluu" tuulettaa jopa yleisen herjan nimissä. ja vieläkö toi ikäloppu harri siellä vaikuttaa? voi ristus! *lmao*
SamHard

Posts: 2,098

#391 • • SamHard
Monta nimeä tulee mieleen, mutta menee mulla ihan top
suosikkien ulkopuolelle omat suosikit. Kai suosituimpien
settejä vähintään kymmeniä kuunnelleena alkaa puutua,
ja kaikki erikoisempi ja yllättävämpi alkaa tekemään
tilaa. Äkkisältään tulee mieleen Niklas N, Zonex ja
Azar. Paras liveakti löytyy acidin puolelta*vink*
juu-zo

Posts: 577

#392 • • juu-zo *KoneHuone*

Replying to Suomen "paras" DJ?:


mikke, 17.7.2009 12:24:

No juu, oikeassa olet. :) Tosin itselle oli kyllä helppo valita paras noista. Ja nuo edellä mainitut on aika pitkälle house/trance-soittajia ja ko. herrojen soittama musa on mun sydäntä lähellä. Ehkä siksikin valitsin em. deejiit. Kyllä mun mielestä eri tyylejä soittavia deejiitä voi verrata, ainakin jollain tasolla. Mut että eiköhän sitä jokainen diggaile niitä deejiitä, joiden soittama musiikki uppoaa. Noin yleisellä tasolla on todettava että Suomessa on valtava määrä taitoa dj-osastolla ja vain murto-osa ikinä pääsee suuren yleisön tietoisuuteen. Mikä on sinänsä sääli mutta aika väistämätöntä.



no riippuen hieman miten näitä dj:tä aletaan pistämään paremmuus järjestykseen. Arvostellaanko teknisyyden vai musiikki tyylin mukaan. Väittäisin että suomesta löytyy kyllä teknisempiäkin soittajia kuin OlliS mutta hän on taas monipuolisuudessa ja minun korvaa miellyttävässä musiikissa aivan kärkikastia miksaamisessa.

--
Respect is not given, it is taken

aiduu

Posts: 375

#393 • • aiduu
No minä tietenkin *ankka*
calvin

Posts: 513

#394 • • calvin
Kyl ne o Orkidea, Infekto, Mr A

Ja iha random järjestys, ei noista pysty parasta valkkaan.
Gateway

Posts: 1,391

#395 • • Gateway Club Therapy
Kolme kovaa kotimaista: Orkidea, Orion, OlliS. Siinä on kolmikko joita on tullut seurattua jo vuosikaudet ylöspäin katsoen. Bubbling underina Mr.A :)
klubbero

Posts: 209

#396 • • klubbero
Yksi ylitse muiden on tällä hetkellä Dj Infekto aka. Rico Tubbs, niin viileetä ja toimivaa settiä vetää, että oksat pois, tsekatkaa vaikka ukkelin omat sivut/setitit sieltä jostain (googlettamalla etsivä löytää jepskukkuu!)
UkeUke

Posts: 394

#397 • • UkeUke

Replying to Suomen "paras" DJ?:

opmdevil, 17.7.2009 12:00:
Viimesen parin vuoden aikana olen varmaan eniten kuunnellut DJ Haraldin settejä. Tai sitten DJ Hennan settejä. Maailman paras yökerho on ilman mitään epäilyjä ZicZac, Mikkeli.


Tämä viesti ei voi olla muuta kuin trollausta!! Hah :DDDDD
Dj Harald ei ole DJ, vaan se on setä, mikä soittaa vaan biisejä tiskin takanta ja välillä ölähtää MC:n tapaan sieltä, että mikä on meno. Sopii kyllä ala-asteen limudiskoon ja siellä se onkin ihan omiaan.*vink* Ko. raflaa en ala sen pahemmin kommentoimaan, mutta ei sekään mikään paras mesta ole *virn*
Ei tuu tosiaan muita kuunneltua, kuin Orkideaa näistä vähän kuuluisammista suomiDJ:stä, joten enpä osaa sanoa.
Avatar
#399 • • Sunshine^82 Guest
Orkidea *joo*

Tekee upeaa musiikkia ja on lavalla aito oma itsensä, eikä esitä mitään. Ei ole noussut tällä kaverilla se kuuluisa pissa päähän. *hihu*
Decion

Posts: 1,569

#400 • • Decion Koneradio

Replying to Suomen "paras" DJ?:

Sunshine^82, 21.7.2009 15:40:
Orkidea *joo*

Tekee upeaa musiikkia ja on lavalla aito oma itsensä, eikä esitä mitään. Ei ole noussut tällä kaverilla se kuuluisa pissa päähän. *hihu*



omasta mielestä juuri tällainen lava "esiintyminen" tekee keikan pitkästyttävän tylsäksi, kun dj vaan seisoo ja vääntää nupikkaa kannu korvallaan jalkaa nostamatta, omasta mielestäni visuaalinen puoli on tottakai puoli ruokaa koko esiintymisestä, eikä pelkästään se musiikki

--
-Bulletproof NRG Slaughter-