431 posts, 22 pages, 181,003 views
Replying to Suomen "paras" DJ?:
mikke, 17.7.2009 12:24:
oon varmasti vastannu tähän jo aikasemmin mut ehdottomasti paras on OlliS. Selektio, tyylitaju, monipuolisuus ja tekninen osaaminen on kaikki aivan käsittämättömän kovaa tasoa. Orkidea ei kyl kovin kaukana kakkosena oo :) Mr. A ja Heikki L on kyllä kanssa ehdottomasti top5:ssä.
juu-zo, 17.7.2009 12:53:
---
oon varmasti vastannu tähän jo aikasemmin mut ehdottomasti paras on OlliS. Selektio, tyylitaju, monipuolisuus ja tekninen osaaminen on kaikki aivan käsittämättömän kovaa tasoa. Orkidea ei kyl kovin kaukana kakkosena oo :) Mr. A ja Heikki L on kyllä kanssa ehdottomasti top5:ssä.
---
Allekirjoitan tätä. Noita neljää artistia on kyllä mielestäni erittäin vaikea laittaa mihinkään järjestykseen. Jokaisella oma tyylinsä ja kaikki erittäin kovia nimiä. Suomessa on myös paljon muita kovia nimiä joita voisin heittää tähän porukkaan. En osaisi varmaankaan edes parhaimpia 20 henkilöä laittaa minkäänlaiseen järjestykseen. Jokaisella on hieman oma tyylinsä ja hanskaavat sen loistavasti. Minun mielestä esim D&B setin dj ja house/chill dj on aika vaikea verrata. Soittaminen kun eroaa aikalailla.
opmdevil, 17.7.2009 12:00:
Viimesen parin vuoden aikana olen varmaan eniten kuunnellut DJ Haraldin settejä. Maailman paras yökerho on ilman mitään epäilyjä ZicZac, Mikkeli.
No juu, oikeassa olet. :) Tosin itselle oli kyllä helppo valita paras noista. Ja nuo edellä mainitut on aika pitkälle house/trance-soittajia ja ko. herrojen soittama musa on mun sydäntä lähellä. Ehkä siksikin valitsin em. deejiit. Kyllä mun mielestä eri tyylejä soittavia deejiitä voi verrata, ainakin jollain tasolla. Mut että eiköhän sitä jokainen diggaile niitä deejiitä, joiden soittama musiikki uppoaa. Noin yleisellä tasolla on todettava että Suomessa on valtava määrä taitoa dj-osastolla ja vain murto-osa ikinä pääsee suuren yleisön tietoisuuteen. Mikä on sinänsä sääli mutta aika väistämätöntä.
opmdevil, 17.7.2009 12:00:
Viimesen parin vuoden aikana olen varmaan eniten kuunnellut DJ Haraldin settejä. Tai sitten DJ Hennan settejä. Maailman paras yökerho on ilman mitään epäilyjä ZicZac, Mikkeli.
calvin, 17.7.2009 23:49:
Kyl ne o Orkidea, Infekto, Mr A
Ja iha random järjestys, ei noista pysty parasta valkkaan.
Sunshine^82, 21.7.2009 15:40:
Orkidea
Tekee upeaa musiikkia ja on lavalla aito oma itsensä, eikä esitä mitään. Ei ole noussut tällä kaverilla se kuuluisa pissa päähän.