Suomessa ei ole parhaita kun ei ole edes hyviä..
Kerropa nyt sitten ulkomailta muutamia niin uskomattoman hyviä dj:tä, ettei suomalaisia voi samana päivänä mainitakaan?
431 posts, 22 pages, 180,945 views
Suomessa ei ole parhaita kun ei ole edes hyviä..
Mistä sä sen tiedät..
Eli jos joku tykkää kovasta niin tietysti hän menee ja vastaa proteus tai sasha f, vaikkei tiedä mitään biisien miksaamisesta yms...
alien:Eli jos joku tykkää kovasta niin tietysti hän menee ja vastaa proteus tai sasha f, vaikkei tiedä mitään biisien miksaamisesta yms...
sasha f ei osaa miksata? gimme a break
kuuntelepas jotain tyypin monoraita settejä ;)
[muokattu 10.12.2002 19:56]
alien:Eli jos joku tykkää kovasta niin tietysti hän menee ja vastaa proteus tai sasha f, vaikkei tiedä mitään biisien miksaamisesta yms...
sasha f ei osaa miksata? gimme a break
kuuntelepas jotain tyypin monoraita settejä ;)
[muokattu 10.12.2002 19:56]
Toisaalta suurella yleisöllä ei ole aavistustakaan hyvän ja keskinkertaisen miksauksen eroista, varsinkaan bileissä. Paras dj on jokaisen mielestä se, joka miellyttää sillä tavalla, kun hän haluaa. Olkoon se sitten suurta showta tai teknistä virheettömyyttä.
Saahan jokainen arvostella miten haluaa, mun mielestä toi vaan on vähän hölmöä :)
pHaze:Saahan jokainen arvostella miten haluaa, mun mielestä toi vaan on vähän hölmöä :)
Ehkäpä vähän hölmöä, mutta paras ja hyvä on niin subjektiivisia käsitteitä, mielipidekysymyksiä siinä missä muutkin.
Ja mulle ihan tavallisena tallaajana ei edes kauheesti oo merkitystä sillä, kuinka tyylipuhtaasti joku DJ miksaa. Kunhan se ei sitten niin skitiksi mee, että jopa mä tajuaisin...