VIRTUAL FACTORY 11 with MILLENNIUM 16.3.2007 @ VAASA

63 posts, 4 pages, 15,104 views

Needless

Posts: 282

#41 • • Needless
muulla ei ole niin väliä kunhan yllä on musta t-paita (tytöillä toppi) jossa lukee valkoisin kirjaimin tresor, bunker, UR jne jne *yingyang*
tekniq

Posts: 2

#42 • • tekniq
Jos mulla on kahden aikoihin vielä jonkinlainen paita edes päällä niin se on jo hyvä juttu. :D
Sssan*

Posts: 651

#43 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

Toykio, 14.3.2007 21:04:
Voinko tulla omana itsenäni?



You got the point..eli..Come as you are..*piis*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

winnie_p

Posts: 191

#44 • • winnie_p

tekniq, 15.3.2007 21:48:
Jos mulla on kahden aikoihin vielä jonkinlainen paita edes päällä niin se on jo hyvä juttu. :D



Mitäs, Miikulta lähtee paita jo etkoilla?
fosa

Posts: 382

#45 • • fosa
Taitaa joutua ajeleen ite sinne ja takas.. Voi olla muutenki lauantaina vaikee päästä kymmeneks töihin.. *hikoil*

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

C-Girl

Posts: 162

#46 • • C-Girl
Jes, ei enää kauaa! Tuskin malttaa odottaa *jiihaa*
Eiköhän kaikki ole kuitenkin tulossa eniten sen musan takia, paitsi ne "tavikset"... Senhän näkee sitten.
Törmäillään illalla!
Avatar
#48 • • eeci Guest

C-Girl, 14.3.2007 11:17:
Siinä vaiheessa jos tavikset tulee aukomaan päätään, niin voi tulla se tappelu...



Nykyään tuntunu olevan yleistyvänä ilmiönä että klubihörhöt aukoo päätään taviksille, eikä niinkään toisinpäin. Että huoli pois, ellet oo itse riitaa tulos haastaan. ;)

Ja itsehän aion olla paikalla jo kun paikka aukeaa!
Avatar
#49 • • eeci Guest
Hyvältä näytti ensimmäiset pari tuntia! Harmitti kun joutu luovuttaan näin aikasin, mut puol kuuden herätys ei oo leikin asia. Takahuonees varsinki loistokekkerit. Ville ruletti. :)
T3k

Posts: 1,221

#50 • • T3k semmonen
itelkin 8:n herätys ajoi turhan aikasin nukkumaan, mutta hyvältä kyllä näytti siihen asti kun kerkesi kekkereissä heilua :)
Cosmo ja luca kyllä pisti kilpaa kovaa biisei *joo*

koskas seuraavat ? *hih*
isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#51 • • isfnbojbbssn sdonvoinv
takahuoneessa oli kyllä tunnelmaa! :)
ja muutenki ihan perusmukavat vf:t oli.

--
dasinoaisnvs

C-Girl

Posts: 162

#52 • • C-Girl
Jep, hauskaa oli! Ja vielä selvinpäin. Jalat on tosin kipeenä, tanssin 2230-0340 tosiaan koko ajan *jiihaa*

Kiitos soittajille hyvästä musiikista ja fiiliksestä *aplodit*

Eipä siellä niitä reivaajia edes näkynyt, vaikka vähän odottelin..? Vähän yritystä kyllä näytti olevan.
Onko kellään kuvia?
Karski

Posts: 6,049

#53 • • Karski Pomon kätyri
ks. menneet tapahtumat.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

Progression

Posts: 2,691

#54 • • Progression www.LiquidCrystalSounds.com
*piis* Excellent stuff....

Thanks to all who turned up for a really great night in Vaasa. "Superstereo" was such a nice venue. Great layout with real chracter in the brickwork. Apparently an old bread factory or something converted into a club! Such a nice underground feeling.... Very cosy. And that chill out room :D It had a games console and screen projected onto the wall! Brilliant place to mong out for a while!

Points up to all the organisers. Good work. I think everyone enjoyed this one. Thankyou's also go to the Millennium crew. I had a ball playing. Am still recovering from that 8hr+ (return) drive *hihu* But it was worth it 4 sure!

Cheers... Progression.
Sssan*

Posts: 651

#55 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa
Jeps..Kivat bileet ja krapulastakin toivuttu pikkuhiljaa *hih* Koko ilta danssattiin ja musiikki oli mitä loistavinta..Sain kaverinkin innostumaan *aplodit*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

dear pepin

Posts: 122

#56 • • dear pepin Mierda pura 100% del disco!
Jees. Kimmon sanoihin yhtyen, perusmukavaa. Fiilis oli sattuneesta syystä ehkä vähän low kemuiluun mutta hyvinhän tuo sujui!

Iso kiitos jatkoilla olleille, oli klassikko aamuilut. Niin ja anteeksi myös :S

--
This is where the magic happens *

anniini

Posts: 917

#57 • • anniini a-double n-double i-n-a
Kivasti sujui jälleen kerran Virtualit. Vf-puolella oli kyllä hauska tunnelmoida. Crash ja winnie_p viihdyttivät varsin mukavasti. <3 Ja tulipa muutama kiksuhittikin tanssahdeltua loppuillasta pääpuolella. Pohkeissa tunsi kyllä tanssineensa korkokengissä monta tuntia. :S


dear pepin, 19.3.2007 01:06:
Iso kiitos jatkoilla olleille, oli klassikko aamuilut. Niin ja anteeksi myös :S



Jatkot olivat jälleen kerran omaa luokkaansa. Kiitos niistä diör pepinille. *sydän*

--
Take the forward path
Have a big slice of the city
Get the upper hand
While you re still pretty

C-Girl

Posts: 162

#58 • • C-Girl
Jep, kiitos kemuista hyville dj:ille *aplodit*
Reiviyleisöä oli todella vähän, olisin luullut, että enemmän! Mutta itse vietin suurimman osan ajasta Millennium-puolella, kun en halunnut missata hyvää settiä Cosmolta & Lukalta! Progressionkin veti tosi hyvin *jiihaa*
Tosin oli kyllä jalat hellänä, kun tanssin 2230-0340, itseasiassa koko ajan mitä klubilla vietin. Ja selvin päin tottakai *iloinen*

Kiitos järjestäjille! Ja nyt niitä kuvia???
pipipaeae

Posts: 27

#59 • • Edited pipipaeae
pippalot oli tosi jees, tuli suurimmaks osaks pyörittyy siin päälavan tuntumassa ja soudi oli iha ok, viak ite oonki enemmän psytrance fanaatikko. mut kiitti lukalle, progressionille ja cosmolle soundista, ja cosmolle ja lukalle kuvasta *plur*