VIRTUAL FACTORY 11 with MILLENNIUM 16.3.2007 @ VAASA

63 posts, 4 pages, 15,101 views

dj tonza

Posts: 107

#21 • • dj tonza
Vaasas on mun milestä idyylisemmät bileet ku vertaa tohon Seinäjokeen. Ja ei Seinäjoella varmaan enää järkätä mitään bileitä,nyt Vaasaan vain useammin bileet pystyyn *jiihaa*

--
KIKSU FOREVER

Progression

Posts: 2,691

#22 • • Progression www.LiquidCrystalSounds.com
Looking forward to this... *piis*

Will be providing some rolling trance/progressive for u Vaasan peeps... Warming up for Cosmo & Luka. It's been a while since i visited Vaasa, so looking forward to the experience... Just keep me away from that Skybar ;) (If it's still there...)

See you all the 16th...

Progression.
Needless

Posts: 282

#23 • • Needless
Tämä setä pakkaa levylaukkuun uudet ja vanhat kauneimmat joululau..öhöm.. siis melodista teknoa luvassa. Täällähän sitte kattellahan, piis
matlåck

Posts: 137

#24 • • Edited matlåck
Jos meno on yhtä railakasta kuin needlessin vierailulla n.15 kk sitten (for those who know;), niin ihan hyvä ilta luvassa takahuoneessa *vink*
C-Girl

Posts: 162

#25 • • C-Girl
Meinaako porukka pukeutua ihan kunnon bilekuteisiin vai onko luvassa vähä löysempää menoa? Kaveri epäili, että samat naamat Stereossa ku muinaki viikonloppuina, kattooko normaalit ihmiset kieroon jos on bilekamat päällä? *vink*
fosa

Posts: 382

#26 • • fosa

C-Girl, 13.3.2007 21:57:
Meinaako porukka pukeutua ihan kunnon bilekuteisiin vai onko luvassa vähä löysempää menoa? Kaveri epäili, että samat naamat Stereossa ku muinaki viikonloppuina, kattooko normaalit ihmiset kieroon jos on bilekamat päällä? *vink*



Ai eikö bilekansa ookkaan normaalia?! *ding* Tuskin ketään normaaliakaan ihmistä haittaa, jos joku eläytyy täysin tunnelmaan.. Siitä vaan! *joo* Voi kyllä olla, että "taviksia" ilmestyy aika paljo..*igor*

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#27 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

fosa, 13.3.2007 22:18:
Voi kyllä olla, että "taviksia" ilmestyy aika paljo..*igor*



vitun tavikset ku tulee pilaan vaasan vuoden ainoot reivit! :(

mut oletan kyllä, että aika pitkälti samat ihmiset sinne eksyy
kuin perusviikonloppuinakin... lisänä tietty muutama reivaaja
jostain muualta.

--
dasinoaisnvs

fosa

Posts: 382

#29 • • fosa

k1mm0, 14.3.2007 08:59:

vitun tavikset ku tulee pilaan vaasan vuoden ainoot reivit! :(



Saattaa siis tulla *kissatappelu*, jos joku "vitun tavis" eksyy suuntalinjalle.. *nauru*

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

AnderS

Posts: 470

#30 • • AnderS KävyttömänKesänOravanPoika

fosa, 14.3.2007 10:16:
---
k1mm0, 14.3.2007 08:59:

vitun tavikset ku tulee pilaan vaasan vuoden ainoot reivit! :(

---


Saattaa siis tulla *kissatappelu*, jos joku "vitun tavis" eksyy suuntalinjalle.. *nauru*



No ni! Tää ratkaisi! En oo tulos, mä heitin mun reivihameen roskiin jo vuosia sitten enkä enää kerkee mistään uutta hommata:( Kiva ny sitten ku pohjanmaan ainoot kunnon reivit päättyy selkäsaunaan ja vuosien tavisleiman häpeään.

Virtual Factory for true ravers!
C-Girl

Posts: 162

#31 • • C-Girl
Joo, no tuskin Vaasasta löytyy niinkään paljon reivaajia, että saatais isot bileet aikaan, mutta voidaanhan ainakin me kaikki pistää kunnolla tuulemaan *nauru*
Ei vaan, mullakaan ei ole mitään kunnon bilevaatteita, kun en koskaan pääse missään käymään, mutta kerrankin kun pääsee niin olis kiva nyt edes meikata aiheeseen kuuluvasti!
Siinä vaiheessa jos tavikset tulee aukomaan päätään, niin voi tulla se tappelu...
Bilekansako normaalia? Eieieieiei, paljon parempaa kuin normaali! *joo*
Innolla odotan perjantaita.
fosa

Posts: 382

#32 • • fosa

C-Girl, 14.3.2007 11:17:
Joo, no tuskin Vaasasta löytyy niinkään paljon reivaajia, että saatais isot bileet aikaan, mutta voidaanhan ainakin me kaikki pistää kunnolla tuulemaan *nauru*
Ei vaan, mullakaan ei ole mitään kunnon bilevaatteita, kun en koskaan pääse missään käymään, mutta kerrankin kun pääsee niin olis kiva nyt edes meikata aiheeseen kuuluvasti!
Siinä vaiheessa jos tavikset tulee aukomaan päätään, niin voi tulla se tappelu...
Bilekansako normaalia? Eieieieiei, paljon parempaa kuin normaali! *joo*
Innolla odotan perjantaita.



No voidaan sitte lyödä viisaat päämme yhteen jos taviksia tulee vastaan.. Tuskinpa itekkään mitenkään erikoisesti pukeudun.. *ding*

--
Jos väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hänkin...

C-Girl

Posts: 162

#33 • • C-Girl
No, kai sitä täytyy olla erottumatta liikaa joukosta (en pidä liiasta huomiotaherättävyydestä) ja laittaa peruskuteet päälle... Nyyh
Dzad

Posts: 353

#34 • • Dzad Yks-kaks-RAX!

C-Girl, 14.3.2007 11:42:
No, kai sitä täytyy olla erottumatta liikaa joukosta (en pidä liiasta huomiotaherättävyydestä) ja laittaa peruskuteet päälle... Nyyh



Bile-vaatteet päälle vain! :)*joo*
Vaasa needs it...

--
Nobody realizes that some people expend tremendous energy merely to be normal - Camus

Blues

Posts: 5,414

#35 • • Blues Koning van Afrika

C-Girl, 13.3.2007 21:57:
Meinaako porukka pukeutua ihan kunnon bilekuteisiin vai onko luvassa vähä löysempää menoa? Kaveri epäili, että samat naamat Stereossa ku muinaki viikonloppuina, kattooko normaalit ihmiset kieroon jos on bilekamat päällä? *vink*



Tuskin kattoo..onhan sinne kuitenkin tulossa porukkaa jotka aikoo panostaa pukeutumiseen..pitäisköhän itsekin :)

--
Pictures

Party moeilik en het n oulike lewe

isfnbojbbssn

Posts: 4,143

#36 • • isfnbojbbssn sdonvoinv

AnderS, 14.3.2007 10:26:
Kiva ny sitten ku pohjanmaan ainoot kunnon reivit päättyy selkäsaunaan ja vuosien tavisleiman häpeään.



noh, äläs ny ota tollasta alistuvaa asennetta... mä ainaki ajattelin
panostaa tavikselta näyttämiseen ja tappelemiseen! <3

--
dasinoaisnvs

winnie_p

Posts: 191

#37 • • winnie_p

k1mm0, 14.3.2007 17:41:
---
AnderS, 14.3.2007 10:26:
Kiva ny sitten ku pohjanmaan ainoot kunnon reivit päättyy selkäsaunaan ja vuosien tavisleiman häpeään.
---


noh, äläs ny ota tollasta alistuvaa asennetta... mä ainaki ajattelin
panostaa tavikselta näyttämiseen ja tappelemiseen! <3



Hää, onks siel Boxing night? :!
Sssan*

Posts: 651

#39 • • Sssan* Kalastaa kalsarit jalassa

k1mm0, 14.3.2007 08:59:
---
fosa, 13.3.2007 22:18:
Voi kyllä olla, että "taviksia" ilmestyy aika paljo..*igor*

---


vitun tavikset ku tulee pilaan vaasan vuoden ainoot reivit! :(

mut oletan kyllä, että aika pitkälti samat ihmiset sinne eksyy
kuin perusviikonloppuinakin... lisänä tietty muutama reivaaja
jostain muualta.



Heeei.. oonkohan mä sit varmaan yks niistä v*tun taviksista..*vink* Tuun paikan päälle musiikin takia..en muiden ihmisten enkä pukeutumisen..eikä haittaa vaikka oliski kuinka paljo "taviksia"..kunhan vaan ite oon sielä ja fiilarit on hyvät *hihu*

--
Yy kaa yy kaa, minä olen Hämähäkki..

Toykio

Posts: 294

#40 • • Toykio
Voinko tulla omana itsenäni?