Klubikansan omituisia tapoja tms.

123 posts, 7 pages, 33,451 views

ValaX

Posts: 3,891

#121 • • ValaX
Isäni sanoi mulle aikoinaan kun katseli tv:sta rock-konserttia, "SE MIKÄ SOITTOTAIDOISSA HÄVITÄÄN, RIEHUMISELLA KORVATAAN"*nauru*
Avatar
#122 • • opmdevil Guest

astaroth, 30.11.2008 13:32:
---
MarkZero, 30.11.2008 13:24:
Jeps. Ja täähän on just se asia miksi nykyiset keikat on niin tylsiä. Kun ei kukaan anna mennä kunnon rokkistaran elkeillä. Soitellaan vaan levyjä, ja mielellään leuka alaspäin.

---

näin se juuri pitäisi mennäkin. näytetään ennemmin niitä skillsejä sen sijaan, että elvistellään se 90% setistä ja tehdään välissä pari vaihtoa



Jos pitäisi valita jonkun show-dj:n tai todella taitavan dj:n välillä, niin valitsisin taitavan dj:n. Onhan se hienoa että heiluttelee käsiään kuin mussolini ja hitler konsanaan ja hymyilee kuin naantalin keksi ja muutenkin pomppii pitkin kämppää mutta jos duuni siitä kärsii niin sitten se on jo paha juttu. Pääasia kuitenkin pitäisi olla se musiikki mitä DJ soittaa eikä DJ itse. Tosin jos on hyvä meininkin, niin voihan sen näyttää mutta silti pitäisi keskittyä duuniinsa - varsinkin jos on olevinaan motherfuckin best dj in the world ja nostaa keikasta enemmän liksaa kuin bensarahat.

Muutenkin jonki DJ:n nostaminen korkealle jalustalle on aika omituista. No, onhan se hienoa, että joku on #1 mutta sitten sekin taitaa perustua siihen, että suurin osa porukasta kun ei tiedä nimeltä kuin pari DJ:tä (siis isoja) ja sitten niitä pitää äänestää. Samahan se on jonkun maailman kauneimman naisen äänestyksessä, että se on sitten joko Jessica Alba tai Jennifer Aniston eikä se naapurin tyttö jota on ihaillut koko viime vuoden. Mainoskikkoja tuollaiset. Periaatteessa tuollaiset äänestykset pitäisi tehdä niin että olisi vaikkapa kymmenen minuutini setti jokaiselta ja kaikki kuunneltuaan pystyisi sitten äänestämään mikä seteistä oli niinkusta paras. Keikkuisiko siellä sitten AVB ja Tiestot kärjessä (no, tietenkin kun ne soittaisi omia biisejään ja skenetietoiset tunnistaisivat ne) vai joku koko ikänsä olohuoneessa soitellut kaveri.

Tiesto -> maksan 60 euroa
AVB -> maksan 50 euroa
Takahikiän oma nörtti-dj -> ei me tonne mennä vaikka maksettais
remotion

Posts: 5,283

#123 • • Edited remotion nostatus guru

[Siru], 29.12.2008 12:05:
---
astaroth, 30.11.2008 13:32:
---
MarkZero, 30.11.2008 13:24:
Jeps. Ja täähän on just se asia miksi nykyiset keikat on niin tylsiä. Kun ei kukaan anna mennä kunnon rokkistaran elkeillä. Soitellaan vaan levyjä, ja mielellään leuka alaspäin.

---

näin se juuri pitäisi mennäkin. näytetään ennemmin niitä skillsejä sen sijaan, että elvistellään se 90% setistä ja tehdään välissä pari vaihtoa

---

Setti voi olla tylsä jos tyyppi pöydän takaa vaan keskittyy niiden nappuloilen vääntelyyn. Tuo se paremman fiiliksen jos DJ on itsekkin menossa mukana. Jokainen fiilistelköön oman mielensä mukaan *pepsodent*



Mä oon samaa mieltä. Tietty settejä on monenlaisia, ja dj:tä myös mutta ne keiden tyyliin se viuhuminen sopii niin antaa mennä vaan. minä ainakin annan sen verran mitä miksaamiseltani ehdin. Ja kyllähän ny jengi on yleensä paljon enemmän liekeissä jos dj:kin on... niin ja kyllä mä toisaalta himassakin pogoilen luurit päässä niin miksei sitten keikallakin.
Tosin joskus kyllä se vieno hymy ja pilkesilmäkulmassa riittää kertomaan siitä et nyt soitetaan musaa joka on lähellä sydäntä.