Bongaa "Skene-julkkis"

281 posts, 15 pages, 86,746 views

typ0

Posts: 1,892

#62 • • typ0 syntax error

WiljamiDzay, 26.2.2007 14:34:
---
typ0, 26.2.2007 12:57:
näin aamukakkosen, aistin, kidbionicin, ilsun, jii-75sen, sarzan omissa häissäni lauantaina =)

---


Ei lasketa, paitsi jos olivat tulleet ilman kutsua kuokkimaan *hih**nauru*



ai no ei sitte. =D pitäkää kioskinne.

--
Herääminen on lupaus tulevasta unesta. -jari

Te olette roskia luonnossa Kraftwerkin rinnalla. -Individual

ville

Posts: 3,780

#64 • • ville olen oikeasti ujo
no niin, yritetääns nyt pysyä aiheessa eli siinä bongailussa. Ja tosiaan ei mitään randomtyyppejä, joita kukaan ei tunne, vaan niitä oikeasti tunnettuja dj:ä :)
Apo

Posts: 1,574

#65 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut

ville, 26.2.2007 20:17:
no niin, yritetääns nyt pysyä aiheessa eli siinä bongailussa. Ja tosiaan ei mitään randomtyyppejä, joita kukaan ei tunne, vaan niitä oikeasti tunnettuja dj:ä :)



Aloitusposti johtaa kyllä tuon suhteen vähän harhaan... siis et aihe ois vähän laajempikin kuin pelkkä dj-spottailuketju *hih*
ville

Posts: 3,780

#66 • • ville olen oikeasti ujo

Apo, 26.2.2007 20:22:
---
ville, 26.2.2007 20:17:
no niin, yritetääns nyt pysyä aiheessa eli siinä bongailussa. Ja tosiaan ei mitään randomtyyppejä, joita kukaan ei tunne, vaan niitä oikeasti tunnettuja dj:ä :)

---


Aloitusposti johtaa kyllä tuon suhteen vähän harhaan... siis et aihe ois vähän laajempikin kuin pelkkä dj-spottailuketju *hih*



Joo, totta kyllä. Haettiin dj:ä ja muutamia skenejulkkiksia, mutta niitä skenejulkkiksia ei oikeasti montaa ole.... ei siis mitään random klubbaajia, joita ihan oikeasti ei tunnista ketkään muut kuin omat kaverilistassa olevat tyypit :)
SamHard

Posts: 2,098

#67 • • SamHard
Yritin viime kesänä pysäyttää Miikka (vai Miika) Kuisman ja myydä dna puhelinliittymää!
En saanut pysäytettyä josta voi päätellä etten sen enempää myynyt liittymääkään..
sune

Posts: 2,096

#68 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

*Mirri*, 26.2.2007 14:50:
---
emppu, 26.2.2007 14:19:
ps. BONGASIN DEEJII JUJUN OMAST UNEST*KUOLAA*

---


Totaaah..Noist sun ja Juuson jutuist ei kaikki haluu vältsist kuulla. *sars*



Jep, samaa mieltä mirrin kans. *nauru*

--
ei kovin ihku eikä plur

Avatar
#69 • • x Guest
hahaa mika topic :D eilen koneessa heathrowsta dubaihin oli kaikki x-press 2:n japat ja kentalla above and beyondin tony. sita edellisella kerralla heathrowssa tormattiin dave seamaniin.
z

Posts: 1,146

#70 • • z

petraxx, 1.3.2007 10:44:
hahaa mika topic :D eilen koneessa heathrowsta dubaihin oli kaikki x-press 2:n japat ja kentalla above and beyondin tony. sita edellisella kerralla heathrowssa tormattiin dave seamaniin.


Petra ei saa osallistua skabaa tässä sarjassa *nauru*
Strobocop

Posts: 161

#71 • • Strobocop Skenepoliisi
Aika usein tulee bongattua dj Kalle Karvanen, ja sitten joku lyhyt tyyppi joka ilmaantuu jokaisissa bileissä eturiviin mun vasemmalle puolelle raakkumaan.

--
Three strikes and you are out!

tomii

Posts: 3,594

#73 • • tomii kallion herttua
Mä bongasin Dj Tumu89:n!!!!

--
reivaan kunnes kuolen

remotion

Posts: 5,283

#74 • • remotion nostatus guru
eilen bongattii dogaileezt friikki ja eewolli ja turistii niiden kans. sitten tänäaamuna bongasin auton ikkunasta kookien.
Tapi

Posts: 1,437

#75 • • Tapi Dreamstate
ANA-5000 spotattu tänään Leppävaarassa terroristihuiviin naamioituneena!!1
Jone

Posts: 8,258

#76 • • Jone Archibald Haddock
ANA-5000 spotattu muutama päivä sitten Kampin ostoskeskuksessa huutelemassa mulle et onko mulla tussi mukana.
Avatar
#77 • • Norb Guest
hahah xD Bongattu orkidea kaisun metroasemalla eilen *tirsk*
Avatar
#78 • • x Guest

ville, 1.3.2007 11:51:
---
miikkah, 1.3.2007 11:04:
Petra ei saa osallistua skabaa tässä sarjassa *nauru*
---
Joo, ei tosiaan... tulee muuten liian pitkä topic :D



epareilua, kerron kuitenki *iloinen* viime perjantaina syotiin sushia samassa poydassa carl coxin, sebastien legerin, felix da housecatin, nick warrenin, princess superstarin, ferry corstenin, fedde le grandin ja chris laken + muutamien muiden kans.
Jussi Soro

Posts: 6,385

#79 • • Jussi Soro choon!

petraxx, 20.3.2007 12:03:
epareilua, kerron kuitenki *iloinen* viime perjantaina syotiin sushia samassa poydassa carl coxin, sebastien legerin, felix da housecatin, nick warrenin, princess superstarin, ferry corstenin, fedde le grandin ja chris laken + muutamien muiden kans.


Voisit lähettää Princess Superstarin syömään sushia tänneki, pliide? :)