Bongaa "Skene-julkkis"

281 posts, 15 pages, 86,741 views

nuance

Posts: 1,963

#22 • • nuance cov ops, combat, sunrise
dj tapio hakanen käveli tänään vastaan kampissa!
Caro²

Posts: 5,301

#23 • • Edited Caro² Fiilis / SESSIONS2

mayah, 22.2.2007 19:29:
"Heräsin, näin Jonen, söin aamupalaa, näin Jonen, menin kauppaan, näin Jonen...."


Stalkkaaks Jone sinuu kaupassa *eikä*

EDIT:

Jone, 22.2.2007 20:16:
Tänäänkin meinasin saada pahan torikammokohtauksen kun piti ekaa kertaa päiviin käydä jopa kaupassa. :(



I rest my case - lepuuttelen laukkujani.
Verano

Posts: 4,649

#24 • • Verano Merituuli

mayah, 22.2.2007 19:29:
Näitkö Dj-Superstaran jossain muualla kuin bileissä? Tai jonkun ahkerasti Klubbarissa päätään aukovan tyypin, jonka tunnistat profiilikuvasta? Tai jokaisissa bileissä eturivissä koko illan reivaavan bilettäjän? Nyt on aika löytää ja tulla löydetyksi. Postaa tänne kun bongasit Skene-julkkiksen randomina kadunmiehenä lähikaupassa tai lenkillä!

Huomio. Tarkoitus ei ole stalkata ketään, joten tarkat kellonajat, osoitteet jne. voi suosiolla jättää pois bongauksista.



Musta tää kuulostaa kuitenkin hiukan vaaralliselta topikilta, vaikka sinänsä ajatus hauska olisikin. Jotkut forumin käyttäjät/ "skene-julkkikset" tjn kertovat täällä ammattinsa, työpaikkansa ja jopa kotiosoitteensa, mutta sitten löytyy paljon niitä, jotka eivät irl-elämästään, työpaikastaan jne halua sen enempää kertoa. Joten bongaukset pitäisi sitten todellakin olla vain tyyliin "näin x:n ruokakaupassa ostoksilla", "x käveli pipo päässään vastaan Manskulla", "x oli viime yönä Maikkarin chätissä".

En ehkä luottaisi muutenkaan ihan kaikkiin klubituslaisiin siinä että tarkkojakin havaintoja ei kerrottaisi, mutta sinänsä hauskat ja harmittomatkin bongaukset voivat olla jollekin bongatulle kuitenkin epätoivottuja. Vaikka ei mistään valtiosalaisuudesta olisikaan kysymys, niin jopa "olin ostamassa suksia ja kukas olikaan tiskin takana kuin dj x" paljastaa jo ammatin. "Olin ostamassa suksia Forumin urheiluliikkeestä ja kukas olikaan tiskin takana kuin dj x" -bongauksessa on vain pieni lisä, mutta se kertookin jo sitten ehkä ko dj:n mielestä jo ihan liikaa.
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#25 • • Aziz Combat Fighter

mayah, 23.2.2007 16:12:
O_o Oon ihan varma et vastasin tähän aamulla, mut en sit näköjään vastannukaan.
Jos ei halua kenenkään näkevän ja tietävän missä on, ei kannata liikkua julkisilla pakoilla. Se riski on aina olemassa, että joku sut näkee kun pistät nenäsi ulos ovesta.



Kyl ihmisellä on töissäkin yksityisyyden suoja :(

Esim. mä en kauheesti arvostais jos täällä huudeltais että missä ravintoloissa/paikoissa oon töissä, ei ne asiat kuulu kellekkää ja kuitenki mun alalla joutuu joskus ihan työn puolesta suututtamaan ihmisiä, klubbarilaisiakin mahollisesti. En mä anna jengin valokuvatakaan mua töissä, tai kerro nimeäni.

Mut sillee, hyvän maun rajoissa tää topikki varmaan pysyy ihan kivana :)
Tarsu

Posts: 2,449

#26 • • Tarsu
imastii just plo dompparia sashweedin kans!

siis-ei-vittu-mikä-topikki-taas!!

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

Snaggo

Posts: 1,147

#29 • • Snaggo ;__;
Mä oonkin nähny maijan sen töissä *iloinen*

--
bojoing.

onni3mk

Posts: 3,973

#30 • • onni3mk Onni on.
Mä näin DJ Mayahin eilen sen kotona *tirsk*

--
Onni on.

Kilari-Ilari

Posts: 408

#31 • • Kilari-Ilari Mä oon joo
Mä melkein näin yhen kaverin kaverin kerran joka meinas pyrkiä teatterikorkeakouluun.
tumpsi

Posts: 2,553

#32 • • tumpsi rekisteröitymätön
asfffdaasssa
Jusna666

Posts: 1,447

#33 • • Jusna666 Diablo
Näin yhen tyypin, jost mul oli semmonen muistikuva et oon nähny sen jossain klubbarikuvassa mut 70% mahiksel näin kenties skenetyypin kantsun asemalla.

--
Sisältää voimakkaita kohtauksia, jotka saattavat olla haitallisia lapsille

Claquesous

Posts: 3,206

#34 • • Claquesous viidettä kolonnaa
The scoundrel who started this kind of asshattery has to be punished thusly:

Pillory_9105377.jpg

--
32. of December

Apo

Posts: 1,574

#35 • • Apo Asiallisen Profeetallinen Oppinut
Tähän keskusteluun pitäis saada skenepisteille _yläraja_, muuten menee vaan tuttujen bongailuksi.

Omat vähän härömmät bongaukset liittyy jotenki lentokenttiin:

Alimo & Control Helsinki-Vantaan lentokentällä arkiaamuna kello puol kasilta matkalla Tukholmaan johonkin MTV:n haastatteluihin. Hauskaa osua vanhojen tuttujen kanssa samaan paikkaan silleen että molemmat duunihommissa mutta aivan eri jutuissa kiinni. Itse olin matkalla Müncheniin businessluokassa, härän sisäfile & shampanja maistuu yllättävän hyvältä lentokoneessa ;-)

Jori Hulkkonen Oulun lentokentällä joulun jälkeen matkalla etelään levylaukun kanssa. Hupaisaa nähdä Suomen kovimpia elektronisen musan vientituotteita niinkin peruskuvioissa, aika kaukana superstara-menosta =)
Flügel

Posts: 212

#36 • • Flügel Leicht begeistert
Orkidea bongattu Kauppalehdestä (ja tää kyllä menee tähän skenebongailun piikkiin, ei nyt yleensä herranisä Kauppalehdessä...*whaat*)

--
Der einzige Unterschied zwischen mir und einem Verrückten ist der, dass ich nicht verrückt bin. - Salvador Dali

Avatar
#37 • • Annakins Guest
Mun kaks senttiä: Olen bongannut Proteuksen 3 kertaa samasta koneesta matkalla Lontoosta Helsinkiin.
UnityF

Posts: 15,721

#40 • • UnityF joo just se
Anime bongattu eilen forumin läheisyydes *hihu*