Metallica taas eurooppaan ensi kesänä

115 posts, 6 pages, 30,521 views

Karski

Posts: 6,049

#44 • • Karski Pomon kätyri
tollasilta tyypeiltä tiedot ja kotiosoite ja sit vähän jutteleen.

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

tomppi

Posts: 1,600

#45 • • tomppi thzombie ™
*nyyh**senkin**dissaa**grr*

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Grizzley

Posts: 2,893

#46 • • Grizzley HUGC/Avantgardistinen Utopistiminarkisti

emppu, 28.2.2007 13:17:
Ei pitäny lähtee mut ylläri toisin kävi taas :D Isäntä ku tarjos seuraa ja lippua ni vaikeeta oli kieltäytyä. Hiusten kasvatus läks samantein käyntiin ja niskareenit kans*jiihaa*


Pitäähän sitä ny pojalleen järjestää harrastuksia! Täyty oikeen liittyä Fan Clubiin 23 vuoden Metallicakauden jälkeen et sai ennakko-ostaa talon parhaat paikat...oli jo kai aikakin! *nauru*

--
Signature summarily executed for treason

Johcu

Posts: 38

#47 • • Johcu
Onneks löytyy vielä ihania ihmisiä maailmasta - ehdin jo hakkaan päätä seinään ku ei luonnolta käsin nettikaupasta tärpänny, kunnes kaveri ilmoitti et ois ylimääränen lippu jos kelpaa! *sydän*

Niiiiiiiiin parasta et vihdoin pääsee noi näkeen livenä *jiihaa* (vaikkakin sitten jollain kiikarilla sieltä toiselta puolelta stadikkaa)
Individual

Posts: 10,942

#48 • • Individual HYPNO!
Nyt liputta jääneille suosittelisin ahkeraa vierailua Lippupalvelun sivuilla, myöskin welldonen, sillä salettii lippuja vapautuu myyntiin koko ajan, ei ehkä hirveitä määriä, mutta kumminkin. Toista keikkaa suunnitellaan ja lavarakenteiden selviämisen kautta on tulossa 1000 lisälippua myyntiin. Itse kerran satuin saamaan jo miltei puoli vuotta etukäteen loppuunmyydylle Hartwall-areenalle kenttäpaikan, kyse oli silloin R.E.M:in keikasta, eli kannattaa olla aktiivinen.
tomppi

Posts: 1,600

#50 • • tomppi thzombie ™

subu, 28.2.2007 16:10:
---
tomppi, 28.2.2007 15:55:
*nyyh**senkin**dissaa**grr*
---
Paska tsäkä! *lmao*


*kissatappelu*

Lavan vois sijoittaa keskellä kenttää, niinkun tehtiin -96.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Kon-tiki

Posts: 1,936

#51 • • Kon-tiki The Unsinkable

Sallakat, 28.2.2007 13:04:
miksei ketkään keikkajärjestäjät oikeasti tee asian eteen mitään. (---) ihan sama vaikka siinä kestäis 3 vrk ett saatais jengi sisään, mutta loppuis toi lipputrokaus. stna.



Mä nettivarasin viime kesänä lippuja erääseen erittäin suosittuun teatterinäytäntöön Lontoossa. Varauksen yhteydessä ruudulle tuli nootti, että lippuja on 2 kpl, ne ovat numeroituja ja jos ne huomataan myöhemmin missään nettikaupassa, turha tulla enää varaamaan meidän firmasta mitään lippuja sun nimellä/postiosoitteella/luottokortilla.

Jos mä pitäisin Huuto.nettiä, mä alkajaisiksi bannaisin ip-osoitteet, joista käydään jatkuvaa lippukauppaa. Huutonettihän ei saa provikoita saitin kautta myydystä tavarasta, joten heille tästä ei seuraisi muuta kuin saitin käyttäjien suuren enemmistön goodwilliä. Sen verran uskon, että meikäläisiä ärsyttää trokarit. Askel oikeaan suuntaan olisi edes se, että ne saataisiin netistä pois stadikoiden nurkille värjöttelemään *senkin*
Sallakat

Posts: 2,220

#52 • • Sallakat jungle, baby !

Kon-tiki, 28.2.2007 16:23:
---
Sallakat, 28.2.2007 13:04:
miksei ketkään keikkajärjestäjät oikeasti tee asian eteen mitään. (---) ihan sama vaikka siinä kestäis 3 vrk ett saatais jengi sisään, mutta loppuis toi lipputrokaus. stna.

---
asiaa



toi vois olla hyvä alku muuten.
kimbexx

Posts: 60

#53 • • kimbexx
Jesh, olin jo luopunu toivosta kun tajusin kysyy duunista lippuja. Nyt 2 kenttäpaikkaa varattu mulle :-)))) Jee jee.
Anselmi

Posts: 2,578

#54 • • Edited Anselmi And sell me
Kyllä mä näkisin huomattavasti trookamista suurempana ongelmana firmojen liput. Trokaamiseen kun ei nyt kuitenkaan niin paljon niitä lippuja mene, mutta yrityksille niitä menee kovasti paljon nykyään. Vituttaa se että sen sijaan että oikeat fanit pääsis jotain rakastamaansa aktia katsomaan, niin sitä pääsee katsomaan joku hemmo työkavereineen jotka on ne pari hittiä kuulleet.

En väitä etteikö firmalippujen joukosta niitä faneja löytyisi(enkä millään tavalla viittaa edelliseen postaukseen), mutta väitän et yleensäottaen sieltä löytyy todella paljon myös niitä "mennään nyt sit kattoon ku kerran liput on" tyyppejä. Trokarilta sentään pystyis kalliisti sen lipun ostamaan, mut firmalta et millään.

--
sen pituinen se

tomppi

Posts: 1,600

#56 • • tomppi thzombie ™

Homegrove, 28.2.2007 17:24:
Hiukan vaikeeta kun on keikka Stadikalla ja valot, PA sun muut rojut tarvis saada kattoon roikkumaan. :D



Ei nyt mitään kattoa tartte. Vähän telineitä sinne vaan, voin tehä ne itse.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Jutu

Posts: 3,054

#57 • • Jutu Blondi
Mä oon niin tuolla keikalla! *iloinen* Veli läks jo aamulla jonottamaan ja saatiin liput kaikille.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Mikki

Posts: 833

#58 • • Mikki

Sallakat, 28.2.2007 13:04:

Yllättäen lippuja ei saatu kun kundikaveri soitteli ja jonotteli yms. mutta YLLÄTTÄEN niitä löytyi samalla sekunnilla huuto.netistä 300 euron hintaan...



Itekkin ihmettelin huuto.netin huutoja ja kiroilin itekseni. Trokarit joutais hirteen!

--
Names are for friends, so I dont need one.

Sallakat

Posts: 2,220

#60 • • Sallakat jungle, baby !

Anselmi, 28.2.2007 16:46:
Kyllä mä näkisin huomattavasti trookamista suurempana ongelmana firmojen liput. Trokaamiseen kun ei nyt kuitenkaan niin paljon niitä lippuja mene, mutta yrityksille niitä menee kovasti paljon nykyään.



no trokaamiseen pystyy vaikuttamaan jos haluaa, mutta firmoille meneviin lippuihin ei. Koska järjestävän tahon pitää pitää hyvänä sponsseja, asiakkaitaan ja sidosryhmiä (tilanne mikä ei ikinä tule muuttumaan), ei firmat ikinä jää ilman lippuja.
Itse alalta käsin ymmärrän firmalippu jutun, koska jos sä vaik 100 lipulla saat herutettua vielä hieman enemmän fyffee sponssilta keikkaa varten (ja järjestävä tahohan ei omasta pussista keikkaliksaa maksa (eikä lipputulotkaan) ) niin kyllä mä sen 100 kpl lippuja kiltisti annan eteenpäin.

Tämä tietysti ei poista sun tai muidenkaan vitutusta asian faktisuudesta.