Metallica taas eurooppaan ensi kesänä

115 posts, 6 pages, 30,517 views

Homegrove

Posts: 2,102

#21 • • Homegrove Further
Kiertueen nimi hiukan tylsästi Sick Of The Studio... Bändi menee maaliskuussa studioon Rick Rubinin kanssa jos entisaikojen työskentelytahti ei ole muuttunut niin valmista ei kyllä vielä heinäkuussa ole.

--
Forward thinking house music

Freja

Posts: 8,774

#23 • • Freja Sihteeri
No voihan nyt vittu. Miten mä lahjoisin jonkun jonottamaan lippuja mulle tonne? *ding*

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

Zeni-

Posts: 1,104

#25 • • Zeni- Funky Little Man

Individual, 21.2.2007 13:26:
---
Homegrove, 21.2.2007 13:24:
Kiertueen nimi hiukan tylsästi Sick Of The Studio... Bändi menee maaliskuussa studioon Rick Rubinin kanssa jos entisaikojen työskentelytahti ei ole muuttunut niin valmista ei kyllä vielä heinäkuussa ole.

---


Mut varmaan uusia biisejä kuullaan.



Toivottavasti myös vanhoja niinkuin Tallinnassa. *joo*

--
Jos on korviaan myöten kusessa, kannattaa pitää suunsa kiinni.

Mikään ei ole niin varmaa kuin epävarma.
Stylet vittuun!

Jutu

Posts: 3,054

#26 • • Jutu Blondi
Mä kans haluun! Olis sitten toinen kerta kun näkee *hih*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

J-V-A-J

Posts: 1

#27 • • Edited J-V-A-J
Meinaatteko kentälle hommata paikat? Eiks se oo se ainut paikka, misä tunnelma on kohillaan?

...Paitsi jos sataa
tomppi

Posts: 1,600

#28 • • tomppi thzombie ™
09:00:00 - lipunmyynti alkaa
09:00:02 - kaikki liput myyty / varattu
09:05:00 - huuto.net:ssä ilmestyy ekat liput

Kenttälippu ois kyl kiva saada. Edellinen Suomi keikka jäi väliin kun St. Anger oli niin surkea levy. Se oli mun hiljainen, pieni protesti. Kuuntelin levyä uudestaan muutama päivä sitten, mielipide pysyy samana.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

Niko Geselle

Posts: 683

#29 • • Niko Geselle

tomppi, 22.2.2007 17:09:
09:00:00 - lipunmyynti alkaa
09:00:02 - kaikki liput myyty / varattu
09:05:00 - huuto.net:ssä ilmestyy ekat liput

Kenttälippu ois kyl kiva saada. Edellinen Suomi keikka jäi väliin kun St. Anger oli niin surkea levy. Se oli mun hiljainen, pieni protesti. Kuuntelin levyä uudestaan muutama päivä sitten, mielipide pysyy samana.



Tais soittaa siellä stadikalla kopa 2biisii angerilta.... loput oli vanhoja biisejä ja oli ihan mieletön viilis! :)
Homegrove

Posts: 2,102

#30 • • Homegrove Further

J-V-A-J, 22.2.2007 16:57:
Meinaatteko kentälle hommata paikat? Eiks se oo se ainut paikka, misä tunnelma on kohillaan?

...Paitsi jos sataa



Tässä iässä kun ei jaksaisi jaloille kusevaa / oksentavaa hevikansaa niin voisi jopa harkita katsomo-paikkaa lavan vierestä mutta kai sitä kenttäpaikat tulee hommattua.

--
Forward thinking house music

Homegrove

Posts: 2,102

#31 • • Homegrove Further
NYT ON VARATTUNA 4 LIPPUU KENTÄLLE BEIBI! *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*

--
Forward thinking house music

kiu^^

Posts: 43

#32 • • kiu^^ fööni
Firman kautta varma lipunsaanti Hesan keikalle!!! *aplodit* NIIN tulossa tänne! *hih*
pinnie

Posts: 264

#33 • • pinnie

Homegrove, 23.2.2007 09:09:
---
J-V-A-J, 22.2.2007 16:57:
Meinaatteko kentälle hommata paikat? Eiks se oo se ainut paikka, misä tunnelma on kohillaan?

...Paitsi jos sataa

---


Tässä iässä kun ei jaksaisi jaloille kusevaa / oksentavaa hevikansaa niin voisi jopa harkita katsomo-paikkaa lavan vierestä mutta kai sitä kenttäpaikat tulee hommattua.



Juurikin näin ajattelin tehdä :P
Mikki

Posts: 833

#34 • • Mikki
Nonni. Eipä tarvi tännekään sit lähteä.
"Artistiorganisaation toiveen mukaisesti ostorajoitus tähän konserttiin on 6 lippua / asiakas!"

ikinä ette varmaankaan arvaa, että kuka olikaan se 7:s..

--
Names are for friends, so I dont need one.

Pätkis

Posts: 1,038

#36 • • Pätkis Pikkis

Homegrove, 26.2.2007 17:58:
NYT ON VARATTUNA 4 LIPPUU KENTÄLLE BEIBI! *sydän**sydän**sydän**sydän**sydän*


Niin on*iloinen*

--
Pitäisi olla tikka. Saisi elantonsa takomalla päätään puuhun.

Sallakat

Posts: 2,220

#37 • • Sallakat jungle, baby !
mä voisin oikeasti haluta potkia päähän niitä mulkkuja ketkä tilaa lippuja konsertteihin ja pistää sitte minuutin päästä niitä vittu huuto.nettiin kun tietää ett saa niistä hulluja summia.

Yllättäen lippuja ei saatu kun kundikaveri soitteli ja jonotteli yms. mutta YLLÄTTÄEN niitä löytyi samalla sekunnilla huuto.netistä 300 euron hintaan *MURHA HYMIÖ TÄHÄN* *kissatappelu* *kissatappelu* *grr* *dissaa* *släp* *eiei* vittu.

miksei ketkään keikkajärjestäjät oikeasti tee asian eteen mitään. se mitä silloin joskus kokeiltiin ilmeisesti HIMin johonkin UV keikalle, se nimetyt liput -systeemi, en tiedä miten se toimi, mutta vois olla varteenotettava vaihtoehto. ihan sama vaikka siinä kestäis 3 vrk ett saatais jengi sisään, mutta loppuis toi lipputrokaus. stna.
Individual

Posts: 10,942

#38 • • Individual HYPNO!
Itse taisin saada viimeisten joukossa lippuset itselleni ja frendille ja vielä kentältä, kun 9:30 oli liput hommattuna ja 9:40 oli koko juhlapaikka loppuunvarattu.
Avatar
#39 • • cjet Guest
*moshail* *nauru*
Avatar
#40 • • emppu Guest
Ei pitäny lähtee mut ylläri toisin kävi taas :D Isäntä ku tarjos seuraa ja lippua ni vaikeeta oli kieltäytyä. Hiusten kasvatus läks samantein käyntiin ja niskareenit kans*jiihaa*