Mitä tykkäätte pitkähiuksisista tytöistä?

166 posts, 9 pages, 105,164 views

pirpeli

Posts: 5,533

#161 • • pirpeli
No jos ne sopii, niin tykkään*joo*
Itelläni oli aikoinaan puoleen selkään paksut hiukset, näytin mandoliininpohjalta päälaelta tai sitte karjalaiseukolta...
Nyt ollut lyhyet hiukset jo tuolta ala-asteen lopusta, nää sopii ainakin omasta mielestäni mulle paremmin.
Tosin oon haaveillu, et jos ois jaksanu pitää pitkät ja laittaa vaiks jotain hurmauskiekuraa...

--
Autumn is a second spring when every leaf is a flower.
-Albert Camus-

Lyylikki

Posts: 2,975

#162 • • Lyylikki Ei she ole nnin nöbönuukhaa.
Mulla on _aina_ ollu lyhyet hiukset. Ja aina oon pitäny itseäni lyhythiuksisena naisena, kunnes tuossa vähän aikaa sitten tunnustin tosiasian, että musta on tullut pitkähiuksinen neinen. Tukkaa riitti lähes olkapäille asti, eikä ponkkarin vääntämisessä ollu mitään ongelmaa.

No tuli sitten tuokin ongelma ratkaistua reilu viikko sitten. Menin kampaajalle, joka krokotiilin kyyneleitä itkien poikkaisi hiukset. Takaa on ihan siili, mutta edessä on vielä melko pitkääkin. En sitte tiedä, että onko tämä enemmän pitkä vai lyhyt. Ponnarille sitä ei enää kyllä saa.

Itse olen pöökiini enemmän kuin tyytyväinen.
¡ Previous post a few years ago !
Amuck

Posts: 2,396

#163 • • Amuck dub-i-dub
Sarah Kivi oli leikannut hiuksensa, kävin katsomassa keikkaa sunnuntaina. Ihuna! ^___^ *sydän*

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

oooo

Posts: 1,249

#164 • • oooo
Tykkään. Mulla on ollut aina aikas pitkät hiukset ja diggailen niistäkin.
¡ Previous post about a year ago !
Juhgu

Posts: 7,921

#165 • • Juhgu Virnistelijä
Bump

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

mariq

Posts: 2,154

#166 • • mariq
Pitkätukkaisilla tytöillä kuuluu olla tukka nutturalla pään päällä. *joo*

--
Whoever invented boredom must´ve been mad at life for being so Amazing.