Mitä tykkäätte pitkähiuksisista tytöistä?

166 posts, 9 pages, 105,264 views

hallucinogen

Posts: 8,190

#101 • • Edited hallucinogen Edain
Siinä on mun mielestä aika täydelliset hiukset ja nainenkin kaunis =) Noita kun pääsis haistelemaan *kuolaa*

--
pikku-*possu*

Avatar
#102 • • *Mirri* Guest
Penskana ja teininä oli persiiseen asti pitkä luonnonvaalee letti jonka sitte angsteissani päätin vetästä lyhyeks ja värjätä tummaks. Suht nopsaa kyllästyin lyhyeen ja kasvatin takas pitkät. Kun letti oli puoleen selkään kyllästyin taas ja vetäsin ihan lyhyeks keesiks ja värjäsin millon milläki väril kuten pinkil ja shokkipunasel jne. Tän jälkeen vuorossa oli musta lyhyt jota aloin taas kasvattaa. Mustassa viihdyin muutaman vuoden josta nyt vaihdoin punaseen. Kaikkee on siis kokeiltu ja viihdyn kyllä pitkissä parhaiten. Ja vielä kun hiuksissa on paksuutta noin kolmen ihmisen hiusten verran niin en valita. *hihu*
zeniii

Posts: 163

#103 • • zeniii adhd
Varmaan yhtä tyhmän näköstä, että on ihan liian lyhyet kynityt hiukset, mitkä vaan törröttää "pehkona" joka suuntaan..
Et varmaan "jotkut hienot hiukset ja joku erikoinen kampaus" voittaa harakanpesän oli kyse sitten pitkistä tai lyhyistä hiuksista?

[/quote]

niin ei sekään toki hienoa ole jos on kynityt hiukset on ne sit pitkät tai lyhyet :DD et juu...yhteenveto: siistit hiukset,jotka sopii sille kellä ne on. *tirsk*

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

Kim123

Posts: 127

#104 • • Kim123 jokke123
TYKKÄÄN*kuolaa*

--
pioneer

sune

Posts: 2,096

#105 • • sune Turkkilainen lammaspaimen

satumetsä, 30.3.2007 17:12:

Varmaan yhtä tyhmän näköstä, että on ihan liian lyhyet kynityt hiukset, mitkä vaan törröttää "pehkona" joka suuntaan..



Ei ne törrötä mihinkään jos niitä osaa laittaa ja miten sä määrittelet LIIAN lyhyet "kynityt" hiukset ? Lisäks toi pehko on kyl ihan tavoteltavaaki joissain hiusmalleissa, kyllä lyhyetki saa menemään päätä myöten ....ihan mielenkiinnosta, alalla kun työskentelen.

--
ei kovin ihku eikä plur

oooo

Posts: 1,249

#106 • • oooo

sune, 2.4.2007 15:28:
Ei ne törrötä mihinkään jos niitä osaa laittaa ja miten sä määrittelet LIIAN lyhyet "kynityt" hiukset ? Lisäks toi pehko on kyl ihan tavoteltavaaki joissain hiusmalleissa, kyllä lyhyetki saa menemään päätä myöten ....ihan mielenkiinnosta, alalla kun työskentelen.



Niin kysehän oli siitä, jos niitä hiuksia EI ole laitettu eikä siitä, jos ne on laitettu.
Eli puhuttiin siitä, että ihan yhtä tyhmältä voi lyhyet hiukset näyttää kuin pitkätkin, jos ne on leikattu päin peetä tms.
or_neon

Posts: 598

#107 • • or_neon mr2090
Eiks se sillee oo, että miehellä on auto ja naisella hiukset*vink*

--
[pieni]-Nico*iloinen*[/pieni]

zeniii

Posts: 163

#108 • • zeniii adhd

or_neon, 2.4.2007 16:51:
Eiks se sillee oo, että miehellä on auto ja naisella hiukset*vink*


Voi luoja! *eiei**toktok*juuuuuri näin..

--
Kissani hengitys haisee kissanruualle.

essick

Posts: 117

#109 • • essick
pitkist hiuksista on kivempi/helpompi tukistaa erinaisissa harrastuksissa.
Avatar
#110 • • gnomex Guest

hallucinogen, 30.3.2007 17:22:
Siinä on mun mielestä aika täydelliset hiukset ja nainenkin kaunis =) Noita kun pääsis haistelemaan *kuolaa*



Mari Kakon perse *kuolaa* *kuolaa* *kuolaa* *sydän* *sydän*
Marjo

Posts: 1,796

#112 • • Marjo pupuTupuna
Onneks kaikenlaisista hiuksista tykkää aina joku. *hihu*
evvk

Posts: 1,918

#113 • • evvk
No mä tykkään lyhythiuksista, mutta jos muijalla on joku kalju niin se on ihan hirveetä.
Woox

Posts: 146

#114 • • Woox
Tykkään! Pitkät ja suorat *sydän*
psymax

Posts: 283

#115 • • psymax
tykkään ja paljon saa olaa tukkaa mut mieluummin suorat kun kiharat...
Camfer

Posts: 259

#116 • • Camfer
Pitkätukkaiset naiset ovat oikein nami nami.. vaikka se shamppoon ja hoitoaineen kulutus saakin sydämmen kurkkuun. suorat tai kiharat se riippuu niin paljon kantajasta.. mutta en kiellä kumpaakaan.

mutta kyllä joillekkin naisille jopa sopii se lyhyt tukka..
spoinkel

Posts: 398

#117 • • spoinkel Alferd Heatpacker
Itse taidan kuulua vähemmistöön, koska lämpenen usein helpommin lyhyttukkaisille tytöille. Eihän tuo mikään lopullinen kriteeri ole, mutta jos tytöllä on lyhyt tukka (olettaen että se *sopii*, ei mitään kettutyttösiiliä), niin se kiinnittää heti paremmin huomion.

On tietysti myös muita naistyyppejä, jotka kolahtaa, esim. peikkotytöt triggeröivät minussa vähän samanlaisen ihkusöpö-refleksin kuin kissanpennut tai kamelontit toisissa.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

Kolera

Posts: 4,256

#118 • • Edited Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää

hallucinogen, 30.3.2007 17:22:
Siinä on mun mielestä aika täydelliset hiukset ja nainenkin kaunis =) Noita kun pääsis haistelemaan *kuolaa*


ton kuvan myöt mun täytyy todeta ettet sä ookkaan niin urpo, kiero ja perverssi ku mette antais kuvaa mut toisaalta toi on suomen heikoin lenkkin nakitus notta sä porvari vaan haluut tulla alistetuks!....hävettääkö! mä tiedän mitä sä ajattelet!

ja lyhyistä hiuksista tuli mieleen tää kaamia tapaus kuin http://klubitus.org/kuvasto.php?hae=kissi NIINQ HYIHYIHYIHYI JA YÄKÄYÄKÄYÄK!!11 =P
toisaalta näyttäs toimivan hyvin oli karva kuinka pitkää vaan =P

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

spoinkel

Posts: 398

#119 • • spoinkel Alferd Heatpacker

Kolera, 10.8.2007 03:36:
ja lyhyistä hiuksista tuli mieleen tää kaamia tapaus kuin http://klubitus.org/kuvasto.php?hae=kissi NIINQ HYIHYIHYIHYI JA YÄKÄYÄKÄYÄK!!11 =P



Juuri tuota tarkoitin edellisessä viestissäni. Tilanteessa jossa en tunne tuota tyttöä, hän kääntäisi katseeni paljon todennäköisemmin lyhyillä hiuksilla kuin pitkätukkana. Mutta mielipiteitähän on kahdenlaisia: omiani ja vääriä.

--
Buffalo buffalo buffalo badger Badger badger buffalo Buffalo.

hallucinogen

Posts: 8,190

#120 • • hallucinogen Edain

Kolera, 10.8.2007 03:36:
ton kuvan myöt mun täytyy todeta ettet sä ookkaan niin urpo, kiero ja perverssi ku mette antais kuvaa mut toisaalta toi on suomen heikoin lenkkin nakitus notta sä porvari vaan haluut tulla alistetuks!....hävettääkö! mä tiedän mitä sä ajattelet!


Kyllä mulle tolta mimmiltä pieni remeli maistuis ;D. Mutta vaikka toi nainen olikin nätti ja hiukset mahtavat niin kyllä mä silti Meten ottaisin ;).

--
pikku-*possu*