Suomen kaunein nainen on valittu

206 posts, 11 pages, 72,033 views

AcidR

#181 • • AcidR Serine (Distortion)

larzizi, 12.2.2007 10:21:
Olisin voinut heti nimetä vaikka lähipiiristäni kymmenen ehdottomasti kauniinpaa ihmistä (ei, tarkoitus ei ole kehuskella vaan ihmetellä mistä hitosta nuo finalistit on revitty).

Ihan samaa sanoin kavereille kun asia tuli puheeks. Nopeesti on ajat muuttunu jos tuo on käsitys maan kauneimmasta naisesta. *justjoo*

Taitaa missilläkin olla nyt kivaa kun sai tittelin ja kuulee juttua miten muut ajattelee sen ulkonäöstä.
Dana

#182 • • Dana

enzyn, 12.2.2007 22:10:
---
Dana, 12.2.2007 17:51:
---
Norb, 12.2.2007 13:29:
---
mku, 12.2.2007 13:08:
http://aleksi.alku.net/http://aleksi.alku.net/galleria/DanceteriA/regal_template.php?directory=061110&currentPic=0

---

Häh? Onks missi tossa linkissä? Huh, on kyl hieeman erinäkösempi toisissa kuvissa *ding*

---

NO TERVE! *ding* jos nyt sitä sisäistä kauneutta niin haetaan niin tällä tyttärellä sitä sais olla rutkasti. Aleksi A:n kuvassa (jos siis ymmärsin oikein et sama hlö oli) niin tyttöhän on tosi kaunis, mut huom et naamalla pari senttiä meikkiä ja hiuslisäkkeitä sun muita härväkkeitä.

---

Tähän mä haluun vastata sillä toi väite on aivan scheisseä.

*ja nips naps*

ystävä hyvä, tuo oli vain MUN kommentti, ja siis jos tajusit, itse en pidä missikisoja muutenkaan suuressa arvossa. Viittaukseni mihin härväkkeisiin oli täysin humoristinen, koska meillä tytöillään On tapana parennella/peitellä vikojamme kun radalle lähdetään..

en tunne ko typyä lainkaan, mutta tämä forumikaan tuskin perustettiin empiiristen tutkimusten purusteilla, kaikista misseistämme, vaan aika humoristisella menolla (näin minä ainakin tätä olen tulkinnut!).

*piis*
Snaggo

#183 • • Snaggo ;__;

Viltsu
Kuva

Oonks mä ainoo jonka mielest toi liikkuu sillee optisenharhamaisesti? Magee efekti *joo*

--
bojoing.

Tupe-san

#184 • • Tupe-san
haasel.jpg

Tää suomen kauneimmaks naiseks *hymy*

--
No Reality

annabel

#185 • • annabel bändäri

Anselmi, 13.2.2007 18:15:
---

Tuosta aiheesta tuli kerran ihan vakuuttava kolmiosainen dokumentti. Tuli jopa Yleltä, eli ei ollut mikään neljäDee dokkari. Siinä tutkittiin mikä tekee ihmisestä kauniin. Symmetriä oli määräävin tekijä. Oli itse asiassa aika jännä että on olemassa tietty geometrinen kuvio mikä määrittää kauniin ihmisen kasvot. Eli siinä piirrettiin sellainen viisisakaraisesta tähdestä lähtevä, mutta paljon monimutkaisemmaksi muotoutuva kuvio jota sitten kokeiltiin julkkisten ja tuntemattomien kasvoihin ja kaikista kauniimilla oli tietyt kasvon kohdat tietyissä kohtaa tuota kuviota. Tämä siis määritteli yleiset kauneuden ihanteet, mutta ei tietystikkään kaikkien.

Olen varmaan nähnyt tämän saman dokkarin. Pidin ohjelmaa myös todella vakuuttavana ja mielenkiinoisena. Juontajana oli muistaakseni Elizabeth Hurley, jonka kasvot sopivat kauneuden geometriseen kuvioon kuin valettu *hymy*

Ja mitä tähän missiin tulee, niin kaunis tyttöhän se on :)
pyllyjumala

#186 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Hahaahah *nauru* noi kuvat on kyllä ilkeissä paikoissa otettuja, mutta kyllä Suomen missin tulee olla kaunis ilman meikkiäkin.

--
*känni*hölökyn kölökyn!

r0n

#187 • • Edited r0n d a n c e m a c h i n e s

pyllyjumala, 15.2.2007 16:28:
mutta kyllä Suomen missin tulee olla kaunis ilman meikkiäkin.

kyl.

Nähny nyt uusia kuvia ja pakko sanoo et näyttää paremmalta kun suu on kiinni. Mut siihen se sit jääkin.

--
6er reihe

m1kk3

#189 • • Edited m1kk3 no-life

remotion, 16.2.2007 00:15:
kuvatus

ahhahhah *lmao* aika paha

edit: siis toi ylempi ;)

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

r0n

#191 • • r0n d a n c e m a c h i n e s
missi.jpg

--
6er reihe

Kon-tiki

#192 • • Kon-tiki The Unsinkable
Kenestä tahansa on helppo ottaa rumia kasvokuvia, esim. jos on just ruokailemassa, tupakka suussa tjsp. Kokonaisuus ratkaisee ja pari päivää sitten Iltiksen alusasukuvissa toi missi näytti kyllä aika paljon edustavammalta kuin keskiverto parikymppiset naiset hirviöstringeissään erinäisten kuntokeskusten pukuhuoneissa.

Jos nyt käännetään keskustelu esimerkiksi minuun itseeni, niin toisin kuin missillä, mulla on liian pieni nenä, ylähuuli puuttuu kokonaan, silmissä on ryppyjä, luisuleuassa finnejä ja muuten niin laihassa vartalossa suhteettoman lihavat polvet ja jenkkakahvat. Mutta ne ovat vain osasia kokonaisuudesta, josta juuri kukaan muu kuin mä ei ole valittanut. Eli niillä pärjätään.

Mut ei kai kukaan oikeasti fiksu nainen hakeudu missi- tai mallikisoihin muutenkaan, vaikka lookseja riittäisikin? Itse ainakaan en nuorempana vakavasti harkinnut niitä, vaikka olenkin 180 pitkä ja syitä oli muitakin kuin noi edellä mainitsemani fyysiset rajoitteet: kaikki vakavastiotettavuus menee loppuiäksi (jos sitä parikymppisenä olisi ylipäätään), joutuu bikinit päällä jonkun fakin citymarketin lavalle kuin lihatiskiin ja jos menestyy, yliopistosta valmistuu vielä hitaammin kuin muuten olisi tilanne.

Että siinäpä ne taitaa olla syyt, miksi missikisoihin ei hakeudu kansamme edustavin aines. Mua hävettää, miksi tässä muka tasa-arvon kultamaassa pitää yhä olla missikisoja! Ainiin, siksi että kaukaloidemme nuuskahuulille löytyisi morsiamia *senkin*
tanhutytto

#194 • • tanhutytto
jännä kauneusihanne possella nykysin.... *eiTajuu*
Unik

#195 • • Unik
Huh, huh mitä kuvia sitä julkaistaan noista misseistä esim. 9781_5.jpg
Karski

#196 • • Karski Pomon kätyri
No pitäähän ne nyt nähdä edestä ja takaa.

makunen approves.
eino_makunen.jpg

--
Paid by the Alliance
to slay all the giants.

NextAce

#198 • • NextAce Alienated
Ei helvetti sentään*lmao*

--
-Alienation-

-----

Tupe-san