Suomen kaunein nainen on valittu

206 posts, 11 pages, 72,216 views

#161 • • astaroth Guest

ALIEN, 13.2.2007 13:42:
Vähän samaa fiilistä ollut täälläkin suunnassa. Mielestäni yleinen ulkonäön solvaaminen on tosi lapsellista ja harvinaisen perseestä. Ehkä eri juttu, jos missi ansaitsisi sen ja näillä haukkujilla olisi jotain hlö.kohtaista Nooraa vastaan. Epäilen pahan kerran.

-klip-

Mulle aivan vitun sama kuka noita kisoja voittaa en mä niitä ole seurannut vuosiin, koska mä tiedän ihan omasta sydämestäni ketkä ovat mielestäin kauneimpia pirkkoja ja yksi vitun hailee kuka sinne maailmalle menee edustaa maatamme. Tuskin se meille onnea tuo sen enempää, kuin ansaitsemmekaan.

itse meinasin ihan suosiolla jättää tämän aiheen rauhaan, vaikka meininki kävikin nyppimään. mutta pakko sanoa, että tähän postaukseen minulla ei ole mitään lisättävää
Ninka

#162 • • Ninka

trusti, 13.2.2007 00:37:
symmetrisyys on kuitenkin tärkein kriteeri kauneutta määriteltäessä kulttuuri- ja rotueroista huolimatta (rautalangasta: se että kasvojen oikea ja vasen puoli on samanlainen).

---

Jone, 13.2.2007 00:47:
Mitä vittua? Pistit tän väitteen tulemaan jonain universaalina faktana ja nyt mua kauheasti kiinnostais kuulla perusteet sille. Uuden missimme kasvojen epäsymmetrisyyteen en ota mitään kantaa, mutta muuten tää on musta tosi erikoinen väite. Ei kasvojen puoliskojen tarkkakaan symmetrisyys käsittääkseni tee kenestäkään automaattisesti kaunista eikä suhteellisen kovakaan epäsymmetria automaattisesti rumaa.

En nyt lukenu noita viestejä kaikkia loppuun asti,sori. Pisti toi vaan niin silmään että jaksan jauhaa tästä vähän lisää. Varmasti jokainen nainen ketä on itseään meikannut on huomannut että naama ei ole symmetrinen.. Tietenkin on eroja siinä että toisilla se tarkkaan kattomatta näyttää symmetrisemmältä kun toisilla.

--
*nuotti* All i wanna do, is have some fun, I got a feeling, Im not the only one *nuotti*

Juhgu

#163 • • Juhgu Virnistelijä
o_o <-- symmetrinen, ruma

o_O <-- epäsymmetrinen, kaunis <3

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

Tarsu

#164 • • Tarsu
.___D

--
Remember those posters that said -Today is the first day of the rest of your life-? Well, thats true of every day but one -the day you die- !

-Lester Burnham

#165 • • trusti Guest
Ok, väitteessäni sanat "aina" ja "kaikki" tekivät siitä virheellisen, mutta onneksi karski ymmärsi mitä yritin sanoa.

Jone,

Olishan se nyt aika ikävää, jos maailmassa olis oikeasti olemassa jotkut ideaalikasvot, jotka iskisivät poikkeuksetta kaikkien makuhermoon täysillä ja muiden kasvot olisivat vaan enemmän tai vähemmän täydellisiä versiointeja niistä. Onneksi mä en usko tohon penniäkään.

Eräässä kokeessa 1990-luvun alussa psykologit ottivat kadulta sattumanvaraisesti joukon miehiä ja naisia ja muodostivat heidän kasvoistaan tietokoneella keskiarvokasvot, "Matin ja Maijan". Sitten toisten koehenkilöiden käskettiin arvioida tietokoneen tekemiä kasvoja.

Koehenkilöt mielsivät keinotekoisesti muodostetut Matin ja Maijan keskiarvoiset kasvot kauniimmiksi kuin yhdenkään yksittäisen henkilön kasvot. Ilmeisesti mielestämme löytyy tällainen kasvojen prototyyppi, johon vertaamme kohtaamiamme kasvoja.

Tavallisuus siis viehättää, mutta se ei ole ainoa kriteeri kauneudelle. Kun muodostettiin keskiarvo tavallista kauniimmista kasvoista, oli tuloksena Super-Matti ja -Maija, jotka miellettiin jälleen yksittäisiä kasvoja kauniimmaksi.

Viimeksi annettiin tietokoneen muokata Super-Maijaa kauemmaksi Maijasta. Jos esimerkiksi Super-Maijalla oli pienempi leuka kuin Maijalla, eroa kasvatettiin entisestään. Näin syntyneet kasvot, sanotaan vaikka Ultra-Maija, olivat vielä Super-Maijaakin kauniimpia.

Löydös on merkillinen, sillä helposti olettaisi, että sukupolvien kuluessa evolutiivinen valintapaine ohjaisi kaikkia kasvoja kohti Ultra-Mattia ja -Maijaa.

Esimerkiksi symmetrisillä miehillä on enemmän seksuaalipartnereita elämänsä aikana, heidän ensimmäiset seksikokemuksensa ovat aiemmin, ja he tyydyttävät kumppaninsa epäsymmetrisiä miehiä paremmin.

Merkillistä kyllä symmetrisyyttä ei havaita pelkästään vertaamalla vasenta puolta oikeaan. Symmetristen ihmisten kasvoja pidetään kauniimpina, vaikka koehenkilöt näkisivät vain toisen puolen kasvoista. Symmetrisyys siis korreloi jonkun muun kasvon piirteen kanssa. Ja näkö ei ole ainoa aisti symmetrisyyden havaitsemisessa: koehenkilöt mieltyivät enemmän pelkkään symmetristen ihmisten hajuunkin.

Kauneus liittyy myös älykkyyteen. 1990-luvun alussa huomattiin, että symmetrisyys ja älykkyysosamäärä riippuivat toisistaan: älykkyystesteissä pärjäävillä oli symmetrisemmät vartalot. Tämä antaisi olettaa, että he olivat vastustuskykyisempiä yksilönkehitystä haittaaville tekijöille esim. tulehduksille kohdussa ja lapsuudessa.

Lainaukset täältä: http://www.vapaa-ajattelijat.fi/lehti/2000_04/rakas.html

Ja mitä tohon Sherilyniin tulee, niin kaunis on, mutta miellyttäis mun silmää enemmän symmetrisenä :)
Jone

#166 • • Jone Archibald Haddock

trusti, 13.2.2007 17:52:
Lainaukset

Natsikortin vetäjä yleensä lasketaan automaattisesti häviäjäksi, mutta so be it; musta noi sun lainauksesi kuullostavat huuhaalta ja ensimmäisenä tulevat mieleen natsipuolueen rotuopit ja näkemykset ihmisten jalostamisesta.

Ja mitä tohon Sherilyniin tulee, niin kaunis on, mutta miellyttäis mun silmää enemmän symmetrisenä :)

Sulle se suotakoon, mutta mulle toi näkyvä epäsymmetria nimenomaan lisää Sherilynin viehättävyyttä ja sen "korjaaminen" vastaavasti laskisi sitä. En tiedä miksi, mutta näin vaan oon havainnut. *ding*
#167 • • trusti Guest

Jone, 13.2.2007 17:58:
---
Lainaukset

---

Natsikortin vetäjä yleensä lasketaan automaattisesti häviäjäksi, mutta so be it; musta noi sun lainauksesi kuullostavat huuhaalta ja ensimmäisenä tulevat mieleen natsipuolueen rotuopit ja näkemykset ihmisten jalostamisesta.

No voi LOLLERSTRÖM. Voitit siis, enkä koske enää lusikallani tähän soppaan
Verano

#168 • • Verano Merituuli
Kyllä tuota että symmetriset kasvot viehättävät yleensä ihmisiä enemmän kuin epäsymmetriset on tutkittu ja tosiaan tuohon tulokseen päädytty.
Jone

#169 • • Jone Archibald Haddock

trusti, 13.2.2007 18:02:
No voi LOLLERSTRÖM. Voitit siis, enkä koske enää lusikallani tähän soppaan

Ei ku mä hävisin. :D

Mut oikeesti, se siitä mulle tulee mieleen välittömästi. :/
Anselmi

#170 • • Anselmi And sell me

Jone, 13.2.2007 17:58:
Väitöksiä
Väitöksien perään

Tuosta aiheesta tuli kerran ihan vakuuttava kolmiosainen dokumentti. Tuli jopa Yleltä, eli ei ollut mikään neljäDee dokkari. Siinä tutkittiin mikä tekee ihmisestä kauniin. Symmetriä oli määräävin tekijä. Oli itse asiassa aika jännä että on olemassa tietty geometrinen kuvio mikä määrittää kauniin ihmisen kasvot. Eli siinä piirrettiin sellainen viisisakaraisesta tähdestä lähtevä, mutta paljon monimutkaisemmaksi muotoutuva kuvio jota sitten kokeiltiin julkkisten ja tuntemattomien kasvoihin ja kaikista kauniimilla oli tietyt kasvon kohdat tietyissä kohtaa tuota kuviota. Tämä siis määritteli yleiset kauneuden ihanteet, mutta ei tietystikkään kaikkien.

--
sen pituinen se

Jone

#171 • • Jone Archibald Haddock

Anselmi, 13.2.2007 18:15:
Tuosta aiheesta tuli kerran ihan vakuuttava kolmiosainen dokumentti. Tuli jopa Yleltä, eli ei ollut mikään neljäDee dokkari. Siinä tutkittiin mikä tekee ihmisestä kauniin. Symmetriä oli määräävin tekijä. Oli itse asiassa aika jännä että on olemassa tietty geometrinen kuvio mikä määrittää kauniin ihmisen kasvot. Eli siinä piirrettiin sellainen viisisakaraisesta tähdestä lähtevä, mutta paljon monimutkaisemmaksi muotoutuva kuvio jota sitten kokeiltiin julkkisten ja tuntemattomien kasvoihin ja kaikista kauniimilla oli tietyt kasvon kohdat tietyissä kohtaa tuota kuviota. Tämä siis määritteli yleiset kauneuden ihanteet, mutta ei tietystikkään kaikkien.

Jesh, oon hahmottanut olevani äänekkäässä vähemmistössä kauneusihanteideni kanssa (enkä itseasiassa nyt vaan vuosia sitten). *vink*

Mut teen kyl tästä threadin et voidaan höpistä höpinämme siellä ja Photoshoppailla kasvonpuolikkaita ihan huviksemme. *jiihaa*
Verano

#172 • • Verano Merituuli

Jone, 13.2.2007 18:17:
Mut teen kyl tästä threadin et voidaan höpistä höpinämme siellä ja Photoshoppailla kasvonpuolikkaita ihan huviksemme. *jiihaa*

Ai kuumimmat epäsymmetriset emännät :D
Anselmi

#173 • • Anselmi And sell me

Jone, 13.2.2007 18:17:
---
Anselmi, 13.2.2007 18:15:

---

Jesh, oon hahmottanut olevani äänekkäässä vähemmistössä kauneusihanteideni kanssa (enkä itseasiassa nyt vaan vuosia sitten). *vink*

Joo tää kyl ansaitsis oman threadin, eli teeppä ihmeessä. Ja tuohan siis oli yleisestä kauneusihanteesta. Ei taida omanikaan mennä ihan tuon mukaan, mun sydämen ja katseen taitaa nappaa ihan muut kuin 190 senttiset peruskauniit missit.

--
sen pituinen se

Jone

#174 • • Edited Jone Archibald Haddock

Verano, 13.2.2007 18:21:
Ai kuumimmat epäsymmetriset emännät :D

Pyhs, mä oon ottanut tohon edelliseenkin hottistelutopiciin osaa ainoastaan yhdellä kuvalla Twin Peaksin jälkeen, joten vois jäädä aika laihaksi nytkin. Mut enemmän sellainen "miltä näyttäisit jos kasvosi olisivat symmetriset?"-henkinen. Oon joskus testannut ja näyttäisin paljon vähemmän q-malta jos mulla olis 2 oikeaa tai vasenta puolta päästä eikä nää nykyiset. *nauru*

Toinen tietty peilattuna - ei tartte tarttuu pikkujuttuihin hei!
Verano

#175 • • Verano Merituuli

Jone, 13.2.2007 18:25:
Oon joskus testannut ja näyttäisin paljon vähemmän q-malta jos mulla olis 2 oikeaa tai vasenta puolta päästä eikä nää nykyiset. *nauru*

Mut jos pitäs valita niin ottaisitko kaksi oikeeta vai kaksi vasenta puoliskoo naamastasi? Et jos alatte photoshoppailee ni vertailun vuoks molemmin puolin ja yleisö saa äänestää *hih*
Jone

#176 • • Jone Archibald Haddock

Verano, 13.2.2007 18:29:
Mut jos pitäs valita niin ottaisitko kaksi oikeeta vai kaksi vasenta puoliskoo naamastasi? Et jos alatte photoshoppailee ni vertailun vuoks molemmin puolin ja yleisö saa äänestää *hih*

Joo, vaiks silleen ja venaa, niin käyn tsekkaan peilistä...

Oikea puoli on selkeästi jykevämpi, vanhempi ja miehekkäämpi. Vasen taas nuorekkaamman ja poikamaisemman oloinen. Et en sit tiedä. *nauru*
Sundust

#177 • • Sundust Behind The Sun

remotion, 12.2.2007 20:37:
---

---

LOOOOOLOLOL eikö ne oo ollu ainakin viimeset 50vuotta.

Eipä ole ollu *nauru* kyllä ennen missit oli paljon rehevämpiä.

--
*jiihaa* Danger i´m raving...

Viltsu

#178 • • Edited Viltsu noname

Verano, 13.2.2007 18:29:
---

aaahaha
pakko heittää tää tähän (löyty valmiina)

toinen puolisko seuraa perästä, se on päräyttävämpi..

ps. oli sit pää vinossa ;DD

--
teknoheput vaan hölisee bumbumbum ja sit tulee pläppläppläpböm, ihan jakomielitautista - Remu Aaltonen

Verano

#179 • • Verano Merituuli

Viltsu, 13.2.2007 23:19:

aaahaha
pakko heittää tää tähän (löyty valmiina)

toinen puolisko seuraa perästä, se on päräyttävämpi..

ps. oli sit pää vinossa ;DD

Tos topikis pääset toteuttaa itsees *joo*
keisha

#180 • • keisha bullet with butterfly wings
Jotenki vähän liikuttavan hupaisaa, kuinka jengi jaksaa dissata jotain konseptiltaan jonnekin monen vuosikymmenen taakse jäänyttä skabaa, kun totakaan missiä ei tuu kukaan muistaa enää vuoden tai kahden päästä. Henk.koht. toi missimuotti ja sen näköset mimmit ei pure muhun, mut ehkä se puree siihen suureen massaan joka asuu maakunnissa ja pukeutuu verkkareihin? Kenestä tähansa saa huonoja kuvia jos ilme on väärä, vaikka Jessica Albasta tai Mena Suvarista (en suinkaan väitä et toi vois niiden kanssa kilpailla). Imo toi on aika tylsän ja persoonattoman näköinen, mut en missikisoja oo seurannu vuosiin joten kai se tota samaa kauraa on joka vuosi. Harva tyhmä nainen on mun silmissä kaunis, enkä usko et kukaan jonka äö on edes se 100 mee osallistumaan noihin Makusen karjamarkkinoihin. Ehkä ne muidut uskoo et tästä aukee joku tulevaisuus ja sadasti mahdollisuuksia ryhtyä juontajiksi tai muiksi turhiksi seiskajulkuiksi. Eiköhän se oo se julkisuudenkipeys joka saa ne lähtee tohon mukaan, tai sit vaan silkka tyhmyys. Sääliks käy totakin, kun puol kansaa nauraa sen hevosennaamalle, ja se luulee olevansa onnensa kukkuloilla. Eiköhän se todellisuus kuitenki iske ennen pitkää päin naamaa ku se huomaa et vuoden kuluttuta se on edelleen siellä Vero Modan tiskillä missä oli ennenkin skabaa. Joku tuomaristo sen on kuitenki valinnu, kaipa niillä on sitä silmää sille "missimuotin naiskauneudelle". Luojan kiitos bileistä löytyy sitä huomattavasti laadukkaampana.

PS. Kun kattelin noiden painoindekseja ja strategisia mittoja, ni eipä noi nyt niin kauas enää malleista jää. Kisan "läskeimmän" painoindeksi tais olla 19.9, mut muilla heilui siinä 18-19 välillä. Et kyllä noi missit on keventyneet täs vuosien varrella.

Viimesin kaunis Miss Suomi on imo ollut Lola Odusoga.

--
Nothing will benefit human health and increase the chances for survival of life on earth as much as the evolution to a vegetarian diet. (Albert Einstein)