dpdrm, 5.2.2007 15:38:
Istuskelusta sen verran, et jossei jaksa laskea, ni sit menee sinne rinneravintolaan, ok? Mun nähdäkseni sille, et istutaan keskellä rinnettä ja varsinkin jyrkissä alamäkikohdissa minne ei ylhäältä tullessaan näe mitenkään, ei ole mitään oikeutusta (poislukien sairauskohtaukset, kaatumiset blaa blaa). Kurvaan vittuuksillani lumet moisten päälle aina kun vain mahdollista.
Ja mistäs ihmeestä sä tiedät kun vauhdilla mäkeä alas tulet, että onko istuskelija kaatunut ja satuttanut itsensä vai istuuko siinä rinteessä muuten vaan? Onko sulla joku maaginen kaukonäkö? Itse olin juuri vajaa kk sitten Rukalla ja aloittelevana lautailijana kaatuilin siellä sun täällä, kerran satuttaen olkapääni hieman pahemmin. Siinä tilanteessa hetken jouduin kasailemaan itseäni istuen odottaen sen verran, että pahin kipu ja tykytys poistui ja pystyin laskemaan mäen alas normaalisti.
Olen täysin samaa mieltä, että turha lepäily jyrkissä tms. kohdissa rinnettä ei ole kivaa muita laskijoita kohtaan, mutta en myöskään ihan ymmärrä tuota sun "kurvaan lumet kaikkien päälle" asennetta.
Että jos sä olisit kurvannut silloin lumet mun päälle niin joo, olisit ollut kyllä aika vittumainen ihminen.