IT-Club @ Paalaamo 2.2.2007 @ Porvoo

55 posts, 3 pages, 7,817 views

Yustix

Posts: 159

#41 • • Yustix
Jes, oli kiva :)

Kiitos hyvästä soundista kaikille eilisen djlle!
sts

Posts: 7,969

#42 • • sts Sama pyynti aitta!
Oli kiva käydä piipahtaa, kiitoset YurGenille vieraanvaraisuudesta...

Propsit että jaksatte duusaa jotai tällästä *piis*
Flinck

Posts: 33

#43 • • Flinck
Ei paskempi meno, vähän oli hiljasta kyl, olis saanu olla enemmän porukkaa *joo*
Tiah

Posts: 322

#44 • • Tiah
Oli mukavia ihmisiä liikkeellä taas eilen :) Iltakin parani kunhan pääsin siitä yöpukumallisesta paidasta eroon ja kiukuttelun sai lopettaa siihen :D Ilta meni mukavissa merkeissä.
Pojat oli mukavaa matka seuraakin.. aamulla vähän väsytti kun suunnattiin jäähallille kattoo cheerin sm-kisoja :D

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

T.Z.R.

Posts: 140

#45 • • T.Z.R. I am just a man and that is not my problem!!!
Joo takas tultiin.. Meiku *poks* .. ja Stefu *känni**känni**känni*!!!

Kiitos pojat hyvistä seteistä.. kyl tuli taas hilluttua lattial. Samoin tytöt tiskin takana.. Kiitos kun jaksatte mua. *vink*

Ja tietty iso muisku Rekulle.. joka lämpeni mulle eikä Finelle tulomatkalla.. *slurps**nauru**nauru*

Nyt pitää kerätä voimia ens perjantaita varten. Nähdäänköhän me kuvia bileistä?? (Stefu?)

--
Team BadAss

anton fine

Posts: 1,359

#46 • • anton fine myspace.com/finethedj

T.Z.R., 4.2.2007 20:39:
Joo takas tultiin.. Meiku *poks* .. ja Stefu *känni**känni**känni*!!!

Kiitos pojat hyvistä seteistä.. kyl tuli taas hilluttua lattial. Samoin tytöt tiskin takana.. Kiitos kun jaksatte mua. *vink*

Ja tietty iso muisku Rekulle.. joka lämpeni mulle eikä Finelle tulomatkalla.. *slurps**nauru**nauru*

Nyt pitää kerätä voimia ens perjantaita varten. Nähdäänköhän me kuvia bileistä?? (Stefu?)



Koira ei selvästikkään digannu musta.. :D
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#47 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Mesta rokkas *piis* Näytti kivalta ja kaikki oli kohdallaan.

Mesta tarjos soittajille ruuat jotka oli aika herkkuu *slurps* ja juomat sai kans joko talon piikkiin tai ainakin tosi halvalla *känni*

Ainoo huono puoli oli ihmisten vähyys *uuh* Mutta sillon kun joka ikinen paikassa oleva on tanssilattialla niin ei hirveesti fiilistä haitannu *jiihaa*

Kiitos oli kivaa *hali*

Ps: Tiahille super kiitokset kyydistä, seurasta ja mustikkapaukuista (vai mitkä ne nyt oli joita juotiin varmaan 15 *ding*)

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#48 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

T.Z.R., 4.2.2007 20:39:
Nähdäänköhän me kuvia bileistä?? (Stefu?)



Jaa laitan kuvat kunhan vaan kerkiän *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

T.Z.R.

Posts: 140

#49 • • T.Z.R. I am just a man and that is not my problem!!!
*hih*Jäitkö Stefu koukkuun?? Oli kyl aika hyvät mustikat jåå! Kiitos siitä talolle/tytöille.
Ja Tiah piti mut työkuntoisena juottamalla mua kohtuudella. Olin just hyvis kuoseissa lauantaina töissä. Onnex vast 11 töihin. Ja superkiitos kyydeistä. *känni**pepsodent*
Ja jos en ollu omasta takaa tarpeeks karvainen niin kiitos Rekun, nyt olen kuin karkeakarvainen virolainen.*kuolaa**justjoo**hihu*

--
Team BadAss

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#50 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

T.Z.R., 4.2.2007 23:02:
*hih*Jäitkö Stefu koukkuun?? Oli kyl aika hyvät mustikat jåå! Kiitos siitä talolle/tytöille.



No jäin perhana... Sun syytä *grr**nauru*


Ja Tiah piti mut työkuntoisena juottamalla mua kohtuudella. Olin just hyvis kuoseissa lauantaina töissä. Onnex vast 11 töihin.



Mä olin kyl niin *super**känni* Ettei hirveesti tehny mieli jumpata seuraavana päivänä *lmao*


Ja jos en ollu omasta takaa tarpeeks karvainen niin kiitos Rekun, nyt olen kuin karkeakarvainen virolainen.*kuolaa**justjoo**hihu*



Vähän harmittaa kun en päässy yhtään leikkii Rekun kanssa kun olin etupenkillä molemmat matkat *uuh* Se oli hassu haukku *hih*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Tiah

Posts: 322

#51 • • Tiah
Joo, Jotenkin noi miehet ei kai lämpene finelle, mut onneks Porvoon tytöt sit sitäkin enemmän.. Rekukun on niin miehinen mies ;)

Imuroin muuten tänään auton, oli hitusen karvanen takapenkki :D

Stefu, sä voit leikkiä Rekun kaa joku toinen kerta,voin tuoda sen sulle hoitoon kun lähen ite bileisiin.. Jee,koiravahti :D

Nyt väsyttää ihan liikaa kun ei oo nukkunut ja tunnin päästä vasta alkaa Super Bowl..huah

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

T.Z.R.

Posts: 140

#52 • • T.Z.R. I am just a man and that is not my problem!!!
*nauru* Oisit soittanu Tiah niin oisin tullut kans imuroitavaksi..*joo* lol ..Kuulin Karzalta et joku tai itseasias jotkut oli kyselly missituomareita.. siis keitä ne pojat oli..*nauru* Löytyy suomi24 forumilta. (googletin: "porvoo missikisat") Ja mä kun luulin et ne tytsyt olis ollu pääroolissa.

--
Team BadAss

Tiah

Posts: 322

#54 • • Tiah
Ah, kappas, kiitos fine :)

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

sts

Posts: 7,969

#55 • • sts Sama pyynti aitta!

Tiah, 5.2.2007 00:16:
-clips-



yks asia ihmisvähyyden aiheuttanut asia on samaan aikaan helsingissä ollut danceteria. Jossa itse näin ainakin aika monta porvoolaista tuttavaani.