IT-Club @ Paalaamo 2.2.2007 @ Porvoo

55 posts, 3 pages, 7,650 views

Yustix

Posts: 159

#21 • • Yustix

DjKarza, 30.1.2007 22:24:
Mulla myös koiran häkki autossa , sinne mahtuu YurGen mutta Kataa en päästä samaan häkkiin.

DjKarza



:P
T.Z.R.

Posts: 140

#22 • • T.Z.R. I am just a man and that is not my problem!!!
*kuolaa**kuolaa**kuolaa**jiihaa**jiihaa**jiihaa*

Pitääkö munkin tulla häröilee torstaina... mä tuun sun häkkiis elämöimään Kärsä..
Hehee.. olinko laittanut henkilökunnan tiukille perjantaina?? OOTTAAS KU PÄÄSEN UUDESTAAN!!
Stefu laittaa beatit kohdilleen niin väännetään.. Joo ota ja jätä eli Y&K.. Ei samaan häkkiin.
Mul olis kyl pamppuu ja raudat jos tarviit rauhoitteleen. *släp**nauru*

Taidanpa tulla jos jaksan ku kuitenkin pitäs aamul olla palaveris siin Royalis. Ihan törkee matka..
myöhässä ku hissis oli ruuhkaa.. *hih*

Olin sit puolis noist ekois kuvis.. pieni linssilude..*joo* (tai siis ei nyt niin pieni)*pepsodent*

--
Team BadAss

DjKarza

Posts: 38

#23 • • DjKarza
hip hei

YurGen ei halua ..pysty..kykene... lähteä Hesaan torstaina ja mä en yksin lähde..ehkä sit 0902...
k
T.Z.R.

Posts: 140

#24 • • T.Z.R. I am just a man and that is not my problem!!!
Hää.. Ootko tulos jamittaa Anselmia.. noi muut jäbäthän on tos listal Colorssis ihan turhii.. *nauru*

Ai Yyy skippas?? kuis se silleen?? Oliko erottelu Katasta liikaa.. Onhan se matka Porvoost aika pitkä. *vink*

--
Team BadAss

Tiah

Posts: 322

#25 • • Tiah
heih, oottepa tylsiä, Y mukaan Helsinkiin niin mäkin voin täältä tulla kun Espoossa pyörin.. ei pysty ja kykene, pyh, sellasia selityksiä ei kuunnella.. *tirsk*

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#26 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

DjKarza, 30.1.2007 23:47:
hip hei
YurGen ei halua ..pysty..kykene... lähteä Hesaan torstaina ja mä en yksin lähde..ehkä sit 0902...
k



Älkää nyt saatana ruvetko jänistelee *släp* Tänne vaan perhana jamittelee ja juomaan skumpat munkin klubilla *joo*

Pidetään hyvät etkot teidän illalle *hih*

Tsekatkaa tiedot *joo*
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=11099

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

sts

Posts: 7,969

#27 • • sts Sama pyynti aitta!
Tarviin kyydit edestakas joku DJ vois poimii mut kyytiin...
FINE&STEFU: VINK VINK
anton fine

Posts: 1,359

#28 • • anton fine myspace.com/finethedj

sts, 31.1.2007 10:35:
Tarviin kyydit edestakas joku DJ vois poimii mut kyytiin...
FINE&STEFU: VINK VINK



sais itsekin kyytiä, niin sit
Yustix

Posts: 159

#29 • • Yustix

DjKarza, 30.1.2007 23:47:
hip hei

YurGen ei halua ..pysty..kykene... lähteä Hesaan torstaina ja mä en yksin lähde..ehkä sit 0902...
k



tä? En mä ihan noin oon sannonut, jos tarvii - vois lähtee! :D
Tiah

Posts: 322

#30 • • Tiah
No niin, eli tarttee!!!! Eli tänne Y kans :) sit määkin tuun.. joutunee ottaa auton kait sit kun ei nää torstain bussit kulje tänne Espooseen.. :D

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

DjKarza

Posts: 38

#31 • • DjKarza

fine, 31.1.2007 10:55:
---
sts, 31.1.2007 10:35:
Tarviin kyydit edestakas joku DJ vois poimii mut kyytiin...
FINE&STEFU: VINK VINK

---


sais itsekin kyytiä, niin sit



Kärzän kyydissä pääsee perjantai iltapäivällä Porvooseen ja yöllä 05 aikaan Anzu Bar manager varmaan ottaa kiltin pojan kyytiin...
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#32 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

DjKarza, 1.2.2007 10:03:
---
fine, 31.1.2007 10:55:
---
sts, 31.1.2007 10:35:
Tarviin kyydit edestakas joku DJ vois poimii mut kyytiin...
FINE&STEFU: VINK VINK

---


sais itsekin kyytiä, niin sit

---

Kärzän kyydissä pääsee perjantai iltapäivällä Porvooseen ja yöllä 05 aikaan Anzu Bar manager varmaan ottaa kiltin pojan kyytiin...



MINÄ MINÄ MINÄ!!!! ja Fine ja sts kans *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Tiah

Posts: 322

#33 • • Tiah
Great,siis silloinhan mun ei tartte ajaa Helsinkiin yöllä jos te kaikki pääsette Anzun kyydillä.. oon selkeesti liian hitaalla et oisin muistanut Anzun :)

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

T.Z.R.

Posts: 140

#34 • • T.Z.R. I am just a man and that is not my problem!!!
Hei mitäs lobbausta tääl harrastetaan.. Kyytiin vaan ja onnea?? *nauru* Määä KANS!!

Määäki haluun kyydit yöllä??!!*senkin**nauru*

--
Team BadAss

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#35 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Ajateltiin tulla tilataksilla ehkä Porvooseen joten jos joku lähtee meidän kanssa helsingistä porvooseen taksilla niin voi tulla kyytiin. Kympillä pääsee tähän hulluun joukkoon mukaan *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Tiah

Posts: 322

#36 • • Tiah
Dodiih,kohta täällä.. jei :)

--
Turkkia käyttävät vaan kauniit eläimet ja rumat ihmiset

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#37 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Kyyti vihdoinkin varmistettu, eilinen rapula tapettu ja kuopattu, uusi bisse kädessä ja fiilis exponentaalisesti nousemassa *pepsodent*

Perjaatteessa meille mahtuis vielä yksi ihminen siinne ja takas kyytiin... Kuka haluais mukaan *hihu*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

sts

Posts: 7,969

#38 • • sts Sama pyynti aitta!
Sunrise-tiimi tulee mestoille nähdään illalla!
tomppi

Posts: 1,600

#39 • • tomppi thzombie ™
*haukottel* oon ehkä liian väsynyt tänään. Maybe next time.

--
My fellow Americans. I'm pleased to tell you today that Ive signed legislation that will outlaw Russia forever. We begin bombing in five minutes. - Ronald Reagan, 1984

anton fine

Posts: 1,359

#40 • • anton fine myspace.com/finethedj
kiitos. ihmisten läsnäolon puutteesta huolimatta mulla oli sairaan kiva reissu ;) kiitos Ile

settini kyseisestä illasta on piakkoin saatavilla ONLINE