Sensation White 07.07.2007 @ Amsterdam Arena, Amsterdam (NL)

238 posts, 12 pages, 82,688 views

Pelimies

Posts: 229

#162 • • Pelimies back in businesssss....

Elwira, 11.6.2007 12:23:
---
Tiuge, 11.6.2007 09:32:
---
Elwira, 10.6.2007 23:03:
Pakko olla jokuylläri pylläri taipetyn pahemman kerran kyl *uuh* House ei oo mun juttu... ellei se oikeesti oo hyvää *nauru*

---


Sama vika. House sucks noin yleensä IMHO *igor*

---

Perhana et ärsyttää jos toi tolle pohjautuu. House harvemmin uppoo kyl, ellei ole jumalattomassa humalassa. *nauru* ja tuolla sitä ei haluis olla *hymy*



Esiintyjät tosiaankin pettymys ja joo ei uppoo house oikein mullekkaan, mut luulen(ja toivon), että tuolla on kuitenkin fiilis katossa! *hihu*
Avatar
#163 • • Elwira Guest

Pelimies, 11.6.2007 16:49:
---
Elwira, 11.6.2007 12:23:
---
Tiuge, 11.6.2007 09:32:
---
Elwira, 10.6.2007 23:03:
Pakko olla jokuylläri pylläri taipetyn pahemman kerran kyl *uuh* House ei oo mun juttu... ellei se oikeesti oo hyvää *nauru*

---


Sama vika. House sucks noin yleensä IMHO *igor*

---

Perhana et ärsyttää jos toi tolle pohjautuu. House harvemmin uppoo kyl, ellei ole jumalattomassa humalassa. *nauru* ja tuolla sitä ei haluis olla *hymy*

---


Esiintyjät tosiaankin pettymys ja joo ei uppoo house oikein mullekkaan, mut luulen(ja toivon), että tuolla on kuitenkin fiilis katossa! *hihu*



Joo eikohän fiilis korjaa kaiken. Pakko tehä yks matka kesällä kyl vielä johonkin suuntaan tämän lisäks *hymy*
Avatar
#164 • • Edited Elwira Guest

Steven Hoaks, 11.6.2007 13:36:
---
Tomppeli, 11.6.2007 13:08:
Bulldog hostelli on ainaki edullinen ja keskel kaupunkii, et jos ei oo vielä majapaikkaa saanu...

---


29e dormista vai 23e omasta huoneesta... :D

Me mennään tänne likan kanssa:
http://www.hostelworld.com/hosteldetails.php/LuckyLakeHostel-Amsterdam-6181


Se lucky lake on sit aika pitkällä keskustasta. Viime vuonna oltiin menossa sinne, mutta vaihettiin pois sieltä ja mentiin lähemmäks keskustaa. Tosin olisin halunnu jäädä sinne. Olis saanu oman riippumaton ja olla vaan. Oli kyl kiva olla lähempänä keskustaakin kun ei me niin monta päivää oltu siel. Joutuu taxilla liikkuu sieltä. Ne tulee hakeen autolla teiät metro asemalta kyl. Mutta bussi menee kerran tunnissa. Ihan vaan jos ette tienny... niin varotukseks.
Lisäykseks vielä et ne on asuntovaunuja jossa yövytään Lucky Lakessa.
1ncarnation

Posts: 542

#166 • • Edited 1ncarnation Metrojunanseksuaali
Kävin 2006 :D kaverit ei oo menos joten jää väliin tänä vuonna :(
1. 7.7.2007 siel on saletti yllätys dj kuten viime vuonna oli Tiesto (Stadioni räjähti ku se sanottiin :D mahtava fiilis :P)
2. lämpimästi suosittelen Red light district, Coffee House kevyet :D ja sitten taxilla (20e maksoi) suoraan Arenaan, lippuja jengi myi 70e stadionin lähistössä. Popsikaa mitä popsittekaan ennen sisään tuloa,tarkastukset ihan mukavat,jonot melko pienet (tultiin 21.30) t-paita ja kevyet houst ihan must(valkoiset :D) .. vitun hikistä menoo..viime vuonna oli viel tulitukset..niin olo oli sil hetkel ku saunassa(siis oikeasti saunassa!!!) Joten jättäkää vaan hotelliin kaikki kamat.
3. Sensation selvästi menossa House suuntaan..koska koko Eu on menos kiksusta eroon :D proge tai house.
4. Siel saa ostettua semmosen kortin (esim. 10e) ja sil sit ostetaan kamaa.. Melko kallista..mut onko välii ku sen kokee vaan kerran :) älkää ottako kolikoita mukaan, ihan turhaan :D
5. Ottakaa kamera mukaan, parhaat bile kuvat ikinä luvassa :)
6. Damis on vitun lämmintä heinäkuussa :)
7. Lähtekää vähän aikasemmin menee, oli semmoset jonot että helsingin taksi jono on läppä ton verrattuna :)
8. Vitun likasta ku aurinko nousee :P Sielt saa tupakkaa 3e :D
9. Sieltä saa kaikenlaista promo kamaa(kivat paidat, hammas suojat jotka vilkkuu jne :D)..suosittelen!!!
Pitäkää hauskaa munki puolesta :)
10. Flyereita saa niin paljon ku lähtee et niistä saisi kirjan :D

--
Veerus & Maxie Deevine - Rising

Birgie

Posts: 1,311

#167 • • Birgie Kikati

1ncarnation, 11.6.2007 17:33:
- clips -



Täähän kuulostaa aika kivalta vaikka mulle toi lineuppi ei sano yhtään mitään ku oon niin vähän vasta kuunnellu konemussiikkia. Kiitoksia siis vinkeistä *vink*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Tiuge

Posts: 109

#168 • • Edited Tiuge
Juup, kyllä varmaan on hyvät bileet ja hyvä fiilis jne., mut valitettavasti on sellainen olo, että meen paikalle pikemminkin lineupista huolimatta kuin mitenkään sen takia tai siitä innostuneena. Täytyy sanoa vielä kerran (sitten hiljenen tästä) että *nyyh**eiei**grr**toktok**whaat* !!! ÄRH ettei ole mitään IMO tanssittavaa musaa. Lähinnä se v*tuttaa tässä että kun siellä on soitettu Trancea viime vuosina, niin eikös heti kun itse pääsen vihdoin paikalle niin soitetaan jotain stnan HOUSEA. nuf said. Nyt alan asennoitua siihen että Damista löytyy varmasti joku mesta joka sen meidän neljän päivän aikana soittaa sitä mulle oikeaa musaa *sydän* *jiihaa*

Ja odotan, oikein TOIVON että olen hyvin väärässä ja turhan ennakkoluuloinen ja että house yllättää mut, ja koko kekkerit tanssin hiki päässä onnellisena. Olisi kivaa olla tässä asiassa väärässä.

--
We don't need no education! - Yes you do, you just used the double negative.

savaaZ

Posts: 3

#169 • • savaaZ taNppaaja
Vaikka siellä soitettas Aikuista naista hämärästä aamunkoittoon niin siellä olis silti mahtava fiilis. :D

Avoimin mielin kohti Damia, parhaassa seurassa.

Olisi kiva lukea vielä lisää kokemuksia/vinkkejä liittyen Whiteen/damiin, eka reissu, tuskin viimeinen ;)

--
"Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today" - James Dean

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#170 • • Steven Hoaks Stefu täs moi =)

Tiuge, 12.6.2007 13:05:
niin soitetaan jotain stnan HOUSEA.



Noista jätkistä kukaan ei kyl taida enää soittaa Housea. Electroa on lähinnä kaikki.

David Guetta: http://youtube.com/watch?v=g7cmqWVpu-o
Fedde Le Grande: http://youtube.com/watch?v=3aqwOo6-SSo
Darren Emerson = Osa Underworldia = http://youtube.com/watch?v=km8SP9YMdKs
Mason = http://youtube.com/watch?v=2b8GQjEe278
Junior Jack = http://youtube.com/watch?v=azhI2sBzWcI
Erick E = http://youtube.com/watch?v=6kUi1zHnd5Q

Kid Crème en löytänyt oikeen mitään fiksua netti kuuntelua.

Älkää tytöt ja pojat valittako *hih* Tulee laadukasta saundia *joo*

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Armadance

Posts: 322

#171 • • Edited Armadance Booth Bitch - HC Forum Spammer

Tiuge, 12.6.2007 13:05:
Lähinnä se v*tuttaa tässä että kun siellä on soitettu Trancea viime vuosina, niin eikös heti kun itse pääsen vihdoin paikalle niin soitetaan jotain stnan HOUSEA. nuf said. Nyt alan asennoitua siihen että Damista löytyy varmasti joku mesta joka sen meidän neljän päivän aikana soittaa sitä mulle oikeaa musaa *sydän* *jiihaa*

Ja odotan, oikein TOIVON että olen hyvin väärässä ja turhan ennakkoluuloinen ja että house yllättää mut, ja koko kekkerit tanssin hiki päässä onnellisena. Olisi kivaa olla tässä asiassa väärässä.



Damin trancetarjonta näyttää aika olemattomalta Sensation-viikonloppuna. Tässä hyvä linkki Hollannin bileskeneen: www.djguide.nl

Btw, 5 Days Off on muuten samana viikonloppuna - tosin taatusti kiksuvapaa tapahtuma (Hawtin, Villalobos, Trentemoller) *hymy*
Mistah Marinol

Posts: 750

#174 • • Mistah Marinol Yleinen kusipää
Muutamia tarkennuksia edelleä olevaan listaan.

Kolikoita kannattaa olla jonkin verran mukana, koska vessamaksu on 50 senaa..

Aikaisemmin lähtö on aika turhaa, ainakin jos on menossa keskutaan päin. Bileet kestää n. 8-9, ja metrot kulkee Areenan vierestä siihen aikaan, joten taksia on aika turha hakea.

Ja sitten, ainakin jos on menossa kyseiseen tapahtumaan ensimmäistä kertaa, niin on turha miettiä musiikkityylejä, että iskeekö vai ei. Henkilökohtaisesti olen tampannut Blackeissa esim. Yves de Runkkaria ja Tom Hardickiä muna pystyssä, vaikka levyltä kuunnellessa kyseiset jätkät saa lähinnä laatan lentämään.

Hyviä bileitä kaikille..

--
Musa ei voi koskaan olla liian lujalla. Sen kun työnnät pään ämyriin ja pyörittelet korvia. Volaa, lisää volaa, vielä enemmän volaa. Puuroutuu tai kuuroutuu, mitä väliä. -Lou Reed

djmicu

Posts: 46

#175 • • djmicu
oliko pohjoissuomesta lähtijöitä,ja ihan varppina saahaan hyvät kemut
Birgie

Posts: 1,311

#176 • • Birgie Kikati
Mua jo vähän jänskättää *justjoo*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

CM

Posts: 1,507

#177 • • Edited CM

Steven Hoaks, 12.6.2007 13:49:
---
Noista jätkistä kukaan ei kyl taida enää soittaa Housea. Electroa on lähinnä kaikki.



Siinä mielessä oot oikeassa, että tää electro house ei oo kyl mitään housea nähnykään *nauru* (Toisaalta parempaa musaa sekin kun tän päivän "trance", mikä ei oo mitään trancea missään vaiheessa ollut lähelläkään, ei edes kiksua. DJ Bobokin on enemmän trancea)
Electrohan on taasen ihan eri musaa ja eri planeetalta ja näist ei kukaan soita sitä :)
Amuck

Posts: 2,396

#180 • • Amuck dub-i-dub

Steven Hoaks, 12.6.2007 13:49:
Electroa on lähinnä kaikki.


Varopa sanojasi.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco