Sensation White 07.07.2007 @ Amsterdam Arena, Amsterdam (NL)

238 posts, 12 pages, 82,629 views

pyroz

Posts: 33

#61 • • pyroz Rehtori
6 Lippua saatiin seurueelle. Tosin deluxe-mallin sijasta "tavallisia". Mutta ei ihmekään jos se pitää paikkansa, että niitä on 300kpl jaossa :)
Tiuge

Posts: 109

#62 • • Edited Tiuge
Wuhuu, lippujen tilaus onnistui, tulossa ollaan!! Lentoliput ja kämppäkin jo varattu *tanssittel* *aplodit* Näitä odotetaan kieli pitkällä! *kuolaa*

--
We don't need no education! - Yes you do, you just used the double negative.

juska

Posts: 89

#63 • • juska
Tänne kanssa saatiin liput *nauru* Vielä kun jaksaisi odottaa sinne heinäkuulle...
Aune-mummo

Posts: 543

#64 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
Ihan huippu hyvät kekkerit
Birgie

Posts: 1,311

#65 • • Birgie Kikati

Jocular, 10.3.2007 11:21:
YEAHH!! liput tulossa. (hyväl tsägäl 8 koska klikkailin vähä extraa ja tuli aika monta varausvahvistusta) *nauru**jiihaa*




JEE BILEEEEET *jiihaa*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

Kana

Posts: 69

#66 • • Kana lässski
Täydellistä , liput ostettu *hymy*

--
Techno 4 life!

Jocular

Posts: 1,359

#67 • • Jocular Janni
Missä mun/meijän liput viipyy *uuh* tahtoo ne heti kaikki mulle nyt.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Ripzu

Posts: 202

#68 • • Ripzu

Jocular, 19.3.2007 18:29:
Missä mun/meijän liput viipyy *uuh* tahtoo ne heti kaikki mulle nyt.




Nii i.. Missä liput viipyy*grr*
juska

Posts: 89

#69 • • juska
Ei ne niitä vissiin ihan heti saa kaikille lähetettyä, mulla näkyi itse veloitus tililläkin vasta pari päivää sitten. Tietääkö kukaan kuinka paljon niitä lippuja ylipäätään oli myynnissä?
Ironraver1

Posts: 1,158

#70 • • Ironraver1 Housemotion

juska, 20.3.2007 08:50:
Ei ne niitä vissiin ihan heti saa kaikille lähetettyä, mulla näkyi itse veloitus tililläkin vasta pari päivää sitten. Tietääkö kukaan kuinka paljon niitä lippuja ylipäätään oli myynnissä?




No oiskohan se 40000...miinus firmat yms vipit.
A n t t i

Posts: 28

#71 • • Edited A n t t i Oma itseni
*eiei*

Ripzu, 19.3.2007 18:58:
---
Jocular, 19.3.2007 18:29:
Missä mun/meijän liput viipyy *uuh* tahtoo ne heti kaikki mulle nyt.

---



Nii i.. Missä liput viipyy*grr*



Kyllä niitä lippuja voi joutua parikin viikkoa odottelemaan. Viime vuonna meni melkein kolme viikkoa ennen kuin liput saapui omalla kohdalla.

Voi tätä odottamisen tuskaa. *grr*
Axu-T

Posts: 427

#72 • • Axu-T
Hienoo että joitakin onnisti.. Itse taas "nukuin" ohi koko lippuriehan.. Harmittaa kovin..
Jocular

Posts: 1,359

#73 • • Jocular Janni

A n t t iKyllä niitä lippuja voi joutua parikin viikkoa odottelemaan. Viime vuonna meni melkein kolme viikkoa ennen kuin liput saapui omalla kohdalla.

Voi tätä odottamisen tuskaa. *grr*



No voe vinetto. Mulla kun on vielä sellanen kiva tilanne, että 8 lipusta on varmistettu, että tulee ja 12 lippua velotettu Visalta. Ajattelin odottaa kunnes liput tulee ja sitten vasta lähteä miettimään mitä teen jos tuleekin vain 8 tai jos rahat palautuu tai jotain.. Ja nyt joudun odottamaan kunnes visalasku tulee ja vasta sitten maksun jälkeen ehkä liput. Ei nyt ihan nappiin. *uuh*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

juska

Posts: 89

#74 • • juska

Jocular, 20.3.2007 12:01:
Mulla kun on vielä sellanen kiva tilanne, että 8 lipusta on varmistettu, että tulee ja 12 lippua velotettu Visalta.



Mullakin tuli kans vahvistus kahdesta lipusta ja velotettiin neljästä, se tosin on korjattu jo oikeaksi. Olisi kyl ollut niillekin käyttöä..
Jocular

Posts: 1,359

#75 • • Jocular Janni

juska, 20.3.2007 12:10:
---
Jocular, 20.3.2007 12:01:
Mulla kun on vielä sellanen kiva tilanne, että 8 lipusta on varmistettu, että tulee ja 12 lippua velotettu Visalta.

---


Mullakin tuli kans vahvistus kahdesta lipusta ja velotettiin neljästä, se tosin on korjattu jo oikeaksi. Olisi kyl ollut niillekin käyttöä..



Ja parasta tässä on et ihan aikuisten oikeesti olin tilaamassa 4 lippua.. Sivut kaatu ja totah joo noh. Saa ne varmasti myytyä jossei kavereita tarpeeks lähe ;) (ebays 170$ ny)

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

A n t t i

Posts: 28

#76 • • A n t t i Oma itseni

Jocular, 20.3.2007 12:01:
---

No voe vinetto. Mulla kun on vielä sellanen kiva tilanne, että 8 lipusta on varmistettu, että tulee ja 12 lippua velotettu Visalta. Ajattelin odottaa kunnes liput tulee ja sitten vasta lähteä miettimään mitä teen jos tuleekin vain 8 tai jos rahat palautuu tai jotain.. Ja nyt joudun odottamaan kunnes visalasku tulee ja vasta sitten maksun jälkeen ehkä liput. Ei nyt ihan nappiin. *uuh*



Melko varmaa on että tulee 8 lippua tai sitten yhdeksän. 9 lippua on nimittäin raja jonka noita lippuja pystyi yksi henkilö tilaamaan, sen yli menevät liput jätetään lähettämättä.

Jos vain kahdeksasta lipusta on tullut varmistus niin sen luulisi pitävän paikkansa. *pepsodent*
Jocular

Posts: 1,359

#77 • • Jocular Janni

A n t t i, Jos vain kahdeksasta lipusta on tullut varmistus niin sen luulisi pitävän paikkansa. *pepsodent*



Sano se mun visalle *nauru*

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Jocular

Posts: 1,359

#78 • • Jocular Janni
Ah. Visalle palautunut 4 lipun hinta. Gyyyd.

--
Sinun täytyy olla ensimmäinen, paras tai erilainen.

Tuibbaaah

Posts: 106

#79 • • Tuibbaaah The Great
Nyt kyselen ehkä hieman tyhmiä, mutta kun ois ensimmäiset sensationit tulossa niin pientä ohjeistusta rahan kanssa kiitos.. Millaista hintatasoa saa odottaa bileissä irtoaako vesipullo vitosella :)
käykö kortit vai pelkkä käteinen? Lippujen takana oli pitkä kieltolista missä mm kiellettiin laukut eli nyt tulee se tyhmä kysymys: Eikö laukkuja saa viedä sisälle vaikka ne tarkistettaisiin?

--
Kaikki kiva on joskus tylsää.

A n t t i

Posts: 28

#80 • • A n t t i Oma itseni

Zeropoint, 21.3.2007 16:32:
Nyt kyselen ehkä hieman tyhmiä, mutta kun ois ensimmäiset sensationit tulossa niin pientä ohjeistusta rahan kanssa kiitos.. Millaista hintatasoa saa odottaa bileissä irtoaako vesipullo vitosella :)
käykö kortit vai pelkkä käteinen? Lippujen takana oli pitkä kieltolista missä mm kiellettiin laukut eli nyt tulee se tyhmä kysymys: Eikö laukkuja saa viedä sisälle vaikka ne tarkistettaisiin?



Hintataso on melko korkea, limut ja vesi on samanhintaista kuin esim. olut. Tarkeimpia hintoja en nyt muista.
Juomien sun muiden osto toimii prepaid -periaatteella, eli ensin ostetaan jonkin arvoinen kortti jolta sitten veloitetaan ostohetkellä. Noita kortteja on muistaakseni myynnissä 10 eurosta tuonne 50 euroon saakka, tai ainakin siis viime vuonna oli. Tuota korttia ostaessa muistaakseni kelpaa sekä käteinen että yleiset maksukortit ja niitä saa ostettua eri puolilta Arenaa.