Tr3oX - Passenger (Pelimatsquu)

22 posts, 2 pages, 4,599 views

Juhgu

Posts: 7,921

#2 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Pelimäiset vinkunat, surinat ja pörinät toimii minulle aina, ja ainakin ensikuuleman perusteella tässä on muutenkin varsin kiva idea, mutta pitänee vielä kuunnella tarkemmin uudestaan ennenkuin sanoo siitä sen enempää.

Matalien taajuuksien puute bassoista tuntuu vähän häiritsevältä, IMO tähän sopisi - tai siis tämä biisi suorastaan vaatisi - jonkinlaiset murinat mukaan.

Ja mitä ihmettä on "sinfoninen efektikikkailu"?

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)

mza

Posts: 2,954

#3 • • Edited mza Erikoismies erikoistehtävässä
Kylläpäs kuulosti hyvältä, just mun makuun!
NAM!

Toi hengetön alapää kyllä hieman vaivaa, mut muuten mainio "intro biisi".
*joo*
Damien

Posts: 2,882

#4 • • Damien [tr3ox]

Juhgu,
Ja mitä ihmettä on "sinfoninen efektikikkailu"?



Jotain mitä sylki suuhun tuo 0200-> jälkeen kun yrittää keksiä jotain sanoja kuvailemaan biisin tynkää :) Siin o siis klassista sotkettuna efekteillä...
anton fine

Posts: 1,359

#5 • • anton fine myspace.com/finethedj
Shiiiiit, tää on aik loistava, saa muistot pinnalle! Vooi Jussi, silloin kun nipsut olivat puhasta mdma:ta.. :D Hitto ku en soita polkkaa (ekaa kertaa säälittää se fakta).

Hyvä poiijaat!

BOJOOM!
hrdkvr

Posts: 3,929

#6 • • hrdkvr KURGO
kivankuuloinen pläjäys.

hieman jäi kyl kaipailemaan bassolinjaa

--
-keep it hard-

Tyranoid

Posts: 1,552

#7 • • Tyranoid FINRG
Tää on kiva ja tunnelmallinen. Tällaisena ei ehkä tanssilattialle, mutta hyvin voisin kuvitella tän jonkin skifiräiskintäpelin taustalle esimerkiksi. Indujutut ja väliefektit hyviä, mutta bassolinja ja muutenkin lisää botnea sais olla kyl. Tai tietysti jos tää on musaa johonkin kännykkä- tms. peliin... ;)
Damien

Posts: 2,882

#8 • • Damien [tr3ox]

Tyranoid, Indujutut ja väliefektit hyviä, mutta bassolinja ja muutenkin lisää botnea sais olla kyl. Tai tietysti jos tää on musaa johonkin kännykkä- tms. peliin... ;)



Ei oo ja toiki bassolinja jakaa mielipiteitä, lähinnä just mun ja muiden välille mut hey meiän ralli ja mun pohja. Jos ei natsaa nii so 50-60 not yes u know? :)

Mull on kehitteillä päässä joku junkkahenkinen Dnb johon sit henk. koht. lupaan et tulee bassolinja.
nomic

Posts: 4,120

#9 • • nomic Finrg / Hybridize / Paine / Nu-Energy / Kreatix
Tää on tää projekti, jonka melodian taisin kuulla puolisentoista vuotta sitten. *vink*
Mukavan leijaileva meininki, odotin kokoaika, että räjähtää ja pöksyt kastuu, mutta ei. :<
Introna toimisi loistavasti.
Andy

Posts: 1,019

#10 • • Andy
..ei tää nomic oo mikää niin sanottu ranteet auki tai vauhdinilluusionhulluneuforinen Bläjh!!! :D

--
DONT EXCEED UR OWN TIME LIMIT

Skipi

Posts: 650

#11 • • Skipi TrendClown Arctic Mystery Geminga UG-///
Mäki odottelin sitä pöksyjen kasteluu, vähän on joo leijaileva fiilis koko ajan
SAAKS MÄ SANOO:
- Takuuvarmaa H3T3roXia -

Kyl mul alkaa olla semmonen fiilis, että aina ku tää poppoo jotain julkasee ni kastuu pöksyt jo etukäteen!

ThnX 3 Times
liikkuva muna

Posts: 2,652

#12 • • liikkuva muna an egg on the move
Tuotanto taas kunnossa. Melodiaan tosin en päässy sisälle alkuunkaan.
Damien

Posts: 2,882

#13 • • Edited Damien [tr3ox]

alek száhala, 4.3.2007 18:18:
Melodiaan tosin en päässy sisälle alkuunkaan.



Alku on niinq et syövereissä pedot möyryääpi ja luodaan vain melua. Basuunoiden latauduttua, kulminoidutaan Pellolla vitun kovaa juoksevaan Megaman 2:een, joka vain juoksee kohti määrämätöntä vapautta...

Auttoks yhtään? :)

edit:
Kyse ei ole siitä pääsetkö sä melodian sisälle, vaan pystytkö sä päästämään mun melodian sun sisälles. Nää on tosi henkilökohtaisia nää mun melot ja kohdeyleisönä toimin aina mä, joten ei niihin niin vaan kuulukkaan päästä sisälle...
plink

Posts: 1,405

#14 • • plink team paska
olipas kyl aika anthem. tollanen rakenne, että huippukohta on lopussa, sopii tosi hyvin tällaseen fiilistelyyn. alapäätä olisin mäki halunnu tohon, mutta ei siitä sen enempää, koska siitä on jo mainittukin. mulle tuli sellanen fiilis alussa, et kohta lähtee, mut sitte ku vähän aikaa jatkettiin, toivoin jo että ei lähtis:) ts. hyvin on pidetty paketti kurissa.

--
en ollut paikalla silloin kun seksikkyys keksittiin.

dB

Posts: 1,318

#15 • • Edited dB Digital Beat Music
Hieman semmonen demoskenefiilis tulee tästä. Joku monikulmainen polygonikappale pyörii ja pomppii ruudulla. Hyvää äänellistä maisemointia. Musiikillisesti toimivaa ja mukavia arpeggioita syntikoilla. Tanakan alabasson puute ei ole mielestäni mikään haitta. Tämän tyylisessä biisissä ei tarvi olla kovin isoa bassoa välttämättä. Tuo "klonk" sample kuulostaa jostain pelistä otetuita?


edit: kirjotusvirhe
Damien

Posts: 2,882

#16 • • Damien [tr3ox]

Digital Beat, Tämän tyylisessä biisissä ei tarvi olla kovin isoa bassoa välttämättä. Tuo "klonk" sample kuulostaa jostain pelistä otetuilta?



Mun mielipide on et jos se ei palvele lopputulosta ÄLÄ TUNGE SINNE SÄÄNTÖJEN MUKAISIA ELEMENTTEJÄ! Basso antamassa rytmiä on vaan jonkun genren määritelmä, meitsi nappailee mun fiilarit melodioista ja tossa lopussa ne basuunat antaa sitä bassoa sinne pohjille.

Samplet on gyhätty Doom3 saundien pohjalta. Siitä Alpha versiosta sai wavit suoraan...
dB

Posts: 1,318

#17 • • dB Digital Beat Music

Damien, 6.3.2007 19:29:
---
Digital Beat, Tämän tyylisessä biisissä ei tarvi olla kovin isoa bassoa välttämättä. Tuo "klonk" sample kuulostaa jostain pelistä otetuilta?

---


Mun mielipide on et jos se ei palvele lopputulosta ÄLÄ TUNGE SINNE SÄÄNTÖJEN MUKAISIA ELEMENTTEJÄ! Basso antamassa rytmiä on vaan jonkun genren määritelmä, meitsi nappailee mun fiilarit melodioista ja tossa lopussa ne basuunat antaa sitä bassoa sinne pohjille.

Samplet on gyhätty Doom3 saundien pohjalta. Siitä Alpha versiosta sai wavit suoraan...



Juuri näin. Ei tuota bassoa aina tarvi tunkea joka biisiin "dance music oppikirjan" sääntöjen mukaan. :)

Meinasin melkein laittaa että Doomistako nuo samplet,
kun aikoinaan tuli pelattua sitä melko paljon.
Muistaakseni pari ekaa niistä oli melko helppo hakkeroida siten että pystyi menemään hahmolla seinien läpi.
Damien

Posts: 2,882

#18 • • Damien [tr3ox]

Digital Beat,
Muistaakseni pari ekaa niistä oli melko helppo hakkeroida siten että pystyi menemään hahmolla seinien läpi.



Joo kato, ennen oli pelit rautaa ja niihin oli duunattu koodeja. Mihinköhän muuten tuo koodikulttuuri on hävinnä, ku ei enää oo pelei miss saa GOD moden "idqfd"...
rec

Posts: 2,923

#19 • • rec

Damien, 6.3.2007 19:59:
---
Digital Beat,
Muistaakseni pari ekaa niistä oli melko helppo hakkeroida siten että pystyi menemään hahmolla seinien läpi.

---


Joo kato, ennen oli pelit rautaa ja niihin oli duunattu koodeja. Mihinköhän muuten tuo koodikulttuuri on hävinnä, ku ei enää oo pelei miss saa GOD moden "idqfd"...



Doomissa GOD mode oli kyl "iddqd", aseet "idkfa" ja stealth mode "idclip". :D
Damien

Posts: 2,882

#20 • • Damien [tr3ox]

Real Charly, Doomissa GOD mode oli kyl "iddqd", aseet "idkfa" ja stealth mode "idclip". :D



Wittu olit oikeessa, tossa koko lista ku meni kerran ohi aiheen muutenkin:

GOD
IDDQD
IDDQD
Nothing can hurt you

ALL WEAPONS & KEYS
IDKFA
IDKFA
For the modern consumer

NO CLIPPING
IDSPISPOPD
IDNOCLIP
be like casper

SHOW ALL MAP
IDDT
IDDT
used in map mode

WARP TO LEVEL
IDCLEVxx
IDCLEVxx
1st x=episode 2nd x=level

CHAINSAW
IDCHOPPERS
IDCHOPPERS
gives chainsaw only for
some Texas style fun.

MAP POSITION
IDMYPOS
IDMYPOS
Gives x & y cordinates on
the game grid.

GIVE ITEM "X"
IDBEHOLDx
IDBEHOLDx
Replace the "x" with the
desired item code.

GIVE BERSERK PACK
IDBEHOLDS
IDBEHOLDS
S will make you increadibly
strong for a short period.

GIVE INVISIBILITY
IDBEHOLDI
IDBEHOLDI
I no one can see you.

GIVE INVULNERABALITY
IDBEHOLDV
IDBEHOLDV
V you can't touch me!

GIVE COMPUTER MAP
IDBEHOLDA
IDBEHOLDA
A you know where every-
thing is.

GIVE RADIATION SUIT
IDBEHOLDR
IDBEHOLDR
R walk through the green
stuff now.

GIVE LIGHT AMPLIFICATION
GOGGLES
IDBEHOLDL
IDBEHOLDL
L see in the dark!