Pelimusaa, sinfonista efektikikkailua ja hulluja maisemia.
170bpm 224kbps
breaks, freeform, progressive, jotain
lisätiedot - kuuntele
22 posts, 2 pages, 4,648 views
Tyranoid, Indujutut ja väliefektit hyviä, mutta bassolinja ja muutenkin lisää botnea sais olla kyl. Tai tietysti jos tää on musaa johonkin kännykkä- tms. peliin... ;)
alek száhala, 4.3.2007 18:18:
Melodiaan tosin en päässy sisälle alkuunkaan.
Digital Beat, Tämän tyylisessä biisissä ei tarvi olla kovin isoa bassoa välttämättä. Tuo "klonk" sample kuulostaa jostain pelistä otetuilta?
Damien, 6.3.2007 19:29:
---
Digital Beat, Tämän tyylisessä biisissä ei tarvi olla kovin isoa bassoa välttämättä. Tuo "klonk" sample kuulostaa jostain pelistä otetuilta?
---
Mun mielipide on et jos se ei palvele lopputulosta ÄLÄ TUNGE SINNE SÄÄNTÖJEN MUKAISIA ELEMENTTEJÄ! Basso antamassa rytmiä on vaan jonkun genren määritelmä, meitsi nappailee mun fiilarit melodioista ja tossa lopussa ne basuunat antaa sitä bassoa sinne pohjille.
Samplet on gyhätty Doom3 saundien pohjalta. Siitä Alpha versiosta sai wavit suoraan...
Digital Beat,
Muistaakseni pari ekaa niistä oli melko helppo hakkeroida siten että pystyi menemään hahmolla seinien läpi.
Damien, 6.3.2007 19:59:
---
Digital Beat,
Muistaakseni pari ekaa niistä oli melko helppo hakkeroida siten että pystyi menemään hahmolla seinien läpi.
---
Joo kato, ennen oli pelit rautaa ja niihin oli duunattu koodeja. Mihinköhän muuten tuo koodikulttuuri on hävinnä, ku ei enää oo pelei miss saa GOD moden "idqfd"...
Real Charly, Doomissa GOD mode oli kyl "iddqd", aseet "idkfa" ja stealth mode "idclip". :D