474 posts, 24 pages, 148,740 views
Bio, 26.1.2007 08:15:
---
lank, 26.1.2007 00:21:
---
akiapina,
....
:o juu-u täällä ollaan, tällä kertaa ei ainakaan voi kitistä matkan pituudesta :D
---
Haha Akil o etkot jatkot ja kaikkii muu :D
---
---
JussiS, 26.1.2007 08:10:
---
akiapina, 26.1.2007 00:18:
:o juu-u täällä ollaan, tällä kertaa ei ainakaan voi kitistä matkan pituudesta :D
---
ETKOT JA JATKOT JA JATKOJEN JATKOT SUN LUONA!
---
Joo, oikeesti!....Saanks mäkin tulla
Paradise 2007, 8.2.2007 17:38:
Hotellia kannattaa kysellä Caribialta, yhteystiedot:
http://www.holidayclub.fi/portal/suomi/kylpylat/caribia
Mitään erillistä hotellipakettia ei tälle illalle olla rakennettu.
Kylpylä on noin 2/3 Serenan koosta.
josbe, 13.2.2007 13:37:
---
--
Kyselin huoneita joskus muutama viikko sitten Caribialta, eikä siellä ollut enää jäljellä kuin pari kipaletta jotain tyyliin sviittejä. Kuinkas kaukana Caribia on Turun keskustasta? Kannattaa varmaan yrittää huonetta jostain toisesta hotellista.
---
---
Kyselin huoneita joskus muutama viikko sitten Caribialta, eikä siellä ollut enää jäljellä kuin pari kipaletta jotain tyyliin sviittejä. Kuinkas kaukana Caribia on Turun keskustasta? Kannattaa varmaan yrittää huonetta jostain toisesta hotellista.
---
---
an_asswipe, 18.2.2007 21:58:
jip jip, kai se sit on niin ettei pacifique 2007 tule? _Sääli, turku on suomen perse,_ mutta voisi kai sinne sitten suunnistaa jos todella on niin että ihan normi setti tulee olemaan, eli allasalueella loppuun asti saa olla? Halvat on dösäkyydit, mutta taidan silti saapua mit mein autowagen auf mestoille.
Kellään hajua kuinka kauan uskaltaa odottaa ennenku liput loppuu, tietäisi vähän työkiireiden sijoittumista ko. viikonvaihteelle?
an_asswipe, 18.2.2007 21:58:
jip jip, kai se sit on niin ettei pacifique 2007 tule? Sääli, turku on suomen perse, mutta voisi kai sinne sitten suunnistaa jos todella on niin että ihan normi setti tulee olemaan, eli allasalueella loppuun asti saa olla? Halvat on dösäkyydit, mutta taidan silti saapua mit mein autowagen auf mestoille.
Kellään hajua kuinka kauan uskaltaa odottaa ennenku liput loppuu, tietäisi vähän työkiireiden sijoittumista ko. viikonvaihteelle?
bany, 23.2.2007 15:26:
MULLA ON SUURI ONGELMA!!!! VASTATKAA NE KETKÄ TIETÄÄ!!
jos ostan liput ennakkoon niin voiko ne enää käänyttää mua ovelta pois? olen 19 ja ikäraja on 20...
bany, 23.2.2007 15:26:
MULLA ON SUURI ONGELMA!!!! VASTATKAA NE KETKÄ TIETÄÄ!!
jos ostan liput ennakkoon niin voiko ne enää käänyttää mua ovelta pois? olen 19 ja ikäraja on 20...