PARADISE 2007 @ Caribia Waterpark

474 posts, 24 pages, 148,523 views

deena

#181 • • deena tenukeppi

remotion, 14.3.2007 11:05:
höh ei pääse, lappi kutsuu...

Ei paha vaihtoehto. Lappi*sydän*

--
Tee se tänään, huomenna se voi olla laitonta.

Maago

#182 • • Maago
kimppakyytii tarjolla helsinki-turku-helsinki... lisätietoa kirjotan tänää kimppakyyti osastolle*vink* 4 paikkaa vapaana
Displacer

#183 • • Displacer
tänne tai seuraavan viikonlopun Laserpoint&Gatecrasheriin. tiukka valinta kun molemmat kiinnostais. hmm..
Cobrian

#184 • • Cobrian Teknokepukka
Ei sittenkään pääse itse tulemaan, joten 2 kpl lippuja myynnissä täällä...

--
Ihmiset on aina yksin. Joskus on vaan kiva olla yhdessä yksin.
Team ErilaisetNaiset

UzU

#185 • • UzU [33100]
Bussi Tampereelta Paradise 2007 tapahtumaan

Ilmoittatumiset ja lisätiedot [email protected] / 0400-466835 / priva.

Menopaluu matka maksaa 13e, lippu+matkat 42e.

Tarkemmat tiedot bussin lähtöajasta ja -paikasta lähempänä tapahtumaa.

Suosittelen ilmoittautumaan ajoissa - perinteisesti kylpyläreissut ovat olleet kovin suosittuja ;)

ps. bussissa on tunnelmaa.
katai

#186 • • katai
Onkos hesasta mitään bussikuljetuksia? Pitäs selvitellä kyyditykset ennenkuin ostaa liput..

--
Rakentavaa vastaanpanemista kiinteästä otteesta.

liila

#187 • • liila
Niiden bussilippujen kanssa...Voiko ostaa pelkästään lippua Turusta Helsinkiin, ja jos voi niin pitäiskö se ostaa jo ennakkoon jostain, vai saako niitä viä Turussa?? Jatkot houkuttaa *iloinen*
Mr Gorilla

#188 • • Edited Mr Gorilla HEAD OF THE GORILLA ARMY
Mul on pari bussilippua. Ostakaa pois, 10e kpl.
Morloc

#189 • • Morloc Onko mun koti täällä?
Tule tule tule tule jo *hmph*
Jone

#190 • • Jone Archibald Haddock
Copypasteilua, joten turha ruveta ampumaan viestintuojaa:
my.php?image=jaennaeaejuttuhn5.jpg
Jago

#191 • • Jago un-trained monkee

Jone, 23.3.2007 17:38:

toi on jo harvinaisen törkeetä*grr*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

Cloud

#194 • • Cloud Game Freak

ezzy, 23.3.2007 20:14:
---
Jago, 23.3.2007 17:51:
---
Jone, 23.3.2007 17:38:

---
toi on jo harvinaisen törkeetä*grr*

---

niin mikä on?

Mä oon varmasti aika hidas mut mä en nyt ymmärtänyt ollenkaan mikä tän koko jutun juju edes oli.

--
Elämä on peliä, joten anna noppien laulaa puolestasi.

#195 • • ville olen oikeasti ujo
mä en ymmärrä miten järjestäjä kehtaa tehdä näin härskisti.... voisi olettaa, että menneiden vuosien perusteella järjestäjä ihan oikeasti yrittäisi tehdä omaa juttuaan, mutta se taitaa olla liikaa vaadittu.

Jos joku tekisi yritysmaailmassa noin härskiä kopiointia niin uskoisin, että haastemies olisi jo ovella.
Kolera

#196 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
musta tossa nyt ei ole mitään touhotettavaa. Tuolla vertailulla pikemminkin saa kuvan että paradiset on markan pacifiquet. Nonii otetaampas hyvä aihe ja toiselle puolelle enemmän palmuja ja toiselle puolelle vähemmän kepeillä käveleviä öttiäisiä ja tadaa.
Tietty eipähän tartte yrittää kehittää mitään uutta ja siten kuluttaa aikaa flaban pykäämisee

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Femi

#197 • • Femi
Why all the hussle? Jengi haluaa kylpyläbileet ja saamansa pitää. Samaa bisnestähän toi bileiden järkkäily on kun kaikki muukin. Jos joku ei vastaa kysyntään niin joku muu sen tekee. *täh*
d_c

#198 • • d_c

ville, 23.3.2007 20:33:
Jos joku tekisi yritysmaailmassa noin härskiä kopiointia niin uskoisin, että haastemies olisi jo ovella.

Ai vähän ku Microsoftin ja Nordean mainokset missä piirrellään valkoisella viivalla eri juttuja täysin samalla idealla ja tavalla?
Bio

#199 • • Bio The Bullies / Pinky
haha, ei vitsi tää on oikein perjantai-illan viihdettä :D

joo, ei haittaa mua vaikka miten muistuttais serena-bileit tai muita kylpyläbileitä tai ihan mitä vaan, kivaa kun ees on tälläset :)

#200 • • ville olen oikeasti ujo

eee, 23.3.2007 20:38:
äläpä ville vittu muuta viserrä... ;)
raastuopaan vaan koko porukka...

Pacifiquen kopiointi alunperin oli härskiä, siitä ei pääse mihinkään. Sitä ei voi puolustella kukaan, eikä pidäkään.

Mutta kuinka moni tässä maassa tunsi aiemmin kyseisen circue du solein? 10, 100, 500? Kuinka moni näistä kulkee konemusiikkibileissä, 1, 2, 5?

Kyse on siitä, että joku taho on tehnyt tässä maassa kovasti mainontaa tietyllä visuaalisella ilmeellä. Teidän organsaatio tulee ja käyttää tätä samaa visuaalista ilmettä. Sä et oikeasti voi tätä kiistää.

Nyt väistämättä tästä tulee fiilis, että teidän organisaatio ratsastaa toisen organisaation tekemällä työllä. Teillä olisi ollut/on mahdollisuus tehdä täysin oma visuaalinen ilme ja täysin omanlaiset bileet jotka voivat olla paljon paljon pacifiqueta paremmat.

Sä voit väittää vaikka kuinka, että "flabasuunnittelija ei tiennyt", mutta sä tuskin voit väittää, että sulla / organaatiolla ei olisi ollut mahdollisuutta nähdä flabaa ennakkoon. Jos sä / organsaatio olette tuon nähneet ennakkoon ja siltikään ette asian eteen mitään tehneet, vaihtoehdot ovat:

1) Teitä ei joko kiinnosta hevon vitt** (=olette väliinpitämättömiä)

2) Haluatte ratsastaa toisen tekemällä työllä tässä maassa (=ette luota omaan työhön)

3) Te ette oikeasti huomanneet (=teette duunin huonosti)

Olipa vaihtoehto mikä tahansa, niin se tuskin on kovin mairittelava