Mut periaatteessa ihan oikee valinta kai silti tuli, oli sil silleen kuiteski arvot ihan kohdallaan.. Kai.
917 posts, 46 pages, 189,928 views
Nauskiss, 18.3.2007 15:06:
---
Mark Hamilton, 18.3.2007 13:45:
Äänestäkä SDP:tä
http://www.geocities.com/hallitusnikkari/pakko.htm
Ai.. mikä on pakkotyölaki? No laki jonka avulla työttömiä pistetään työharjoiteluun tai työvöimakoulutukseen enemmän ja enemmän tukien loppumisen uhalla. Laki on tehty vain siksi että entistä enemmän voidaan kaunistella tyttömyyslukuja sillä noissa toimenpiteissä oleva ei ole tilastollisesti työtön.
---
Ankea meininki.
Kokoomuksen työpoliittisessa ohjelmassa muuten ajetaan ns. kuntouttavan työtoiminnan velvoittavuuden ikärajan nostoa 25 vuodesta 30 vuoteen.
En oikein jaksa uskoa, että jos kaikki nuoret työttömät sidotaan noihin höpöhöpö-ohjelmiin tuloksena olisi mitään muuta, kuin se, etteivät he vielä keski-iässäkään ole pystyneet työllistymään OIKEASTI.
Tietty tolla keinolla se ilmasen työvoiman määrä saadaan näppärästi lisääntymään! (Kokoomus kun esittää, että valtion tuella työttömiä työllistettäisiin jatkossa yrityksiin.)
Mark Hamilton, 18.3.2007 15:29:
---
Nauskiss, 18.3.2007 15:06:
---
Mark Hamilton, 18.3.2007 13:45:
Äänestäkä SDP:tä
http://www.geocities.com/hallitusnikkari/pakko.htm
---
Kokoomuksen työpoliittisessa ohjelmassa muuten ajetaan ns. kuntouttavan työtoiminnan velvoittavuuden ikärajan nostoa 25 vuodesta 30 vuoteen.
En oikein jaksa uskoa, että jos kaikki nuoret työttömät sidotaan noihin höpöhöpö-ohjelmiin tuloksena olisi mitään muuta, kuin se, etteivät he vielä keski-iässäkään ole pystyneet työllistymään OIKEASTI.
Tietty tolla keinolla se ilmasen työvoiman määrä saadaan näppärästi lisääntymään! (Kokoomus kun esittää, että valtion tuella työttömiä työllistettäisiin jatkossa yrityksiin.)
---
No en ihan kaikea allekirjoita mitä netissä liikuu vaikka kirjoittajat on oikeilla jäljillä.
25+ mene työelämävalmennukseen ja alle 25 vuotiaat työharjoiteluun.
Olen jo kohta 30 ja minä en moisiin toimenpiteisiin ole jotunut enkä olisi voinutkaan koska olen ollut opiskelija tai sitten työissä.
Olen ollut vain tykkärikurseilla johin olen itse hakenut ja työharkoihin en ole päässyt vaikka olen hakenut.
CV:n teko kursi on varmaan ihan hyvä mutta jos sellaiseen joutuu toistamiseen on se vähän kummallista.
Nauskiss, 18.3.2007 16:44:
---
Nauskiss,
Mä viittasin tossa Kokoomuksen tämänhetkiseen työpoliittiseen ohjelmaan, en mihinkään epämääräisiin nettikirjoituksiin.
Nauskiss,
Hmm... Mitä yrität tuolla todistaa, että sä et ole opiskelijana tai työssä käyvänä joutunut kuntouttavan työtoiminnan pariin? Et tietenkään.
Nauskiss,
Onko siis työttömien velvoittaminen k.o. ohjelmaan ensisijaisesti:
a) heidän työllistymisensä edistämistä
b) keino saada 'ilmaista' työvoimaa (valtiolle ei toki ilmaista)
c) rangaistus/sosiaalityötä/ihmiskoe/jotain muuta?
Nauskiss,
Kuntouttava työtoiminta on työn tekoa ilman palkkaa, ei mikään CV-kurssi.
Verano, 14.3.2007 11:44:
Tälläkin kertaa joutuu miettimään pitäisikö sittenkin äänestää SDP:ta, kun uhkana on, ettei se pääse ollenkaan hallitukseen, sitä myötähän Vasemmistoliittokin voi hyvinkin jäädä oppositioon. Tässä asiassa on tietenkin aina oma problematiikkansa, joka ehkäpä eniten näkyy presidentinvaaleissa, oli sitten kysymys vaikkapa Heidi Hautalasta tai Ralph Naderista.
Jone, 18.3.2007 20:39:
Buhuu. Vihreä Liitto haukkasi paskaa. Onneksi paska on kompostikelpoista.