foobar, 26.1.2007 18:19:
Olipa onni, että nimimerkki Riku tuli tänne heittämään hyvin perusteltuja, kypsiä ja asiapitoisia kommenttejaan. Huumorintajukin tuntuu olevan tallella. :D
Mä ainaki kerron äiskälle et hipit kiusaa
917 posts, 46 pages, 189,535 views
foobar, 26.1.2007 18:19:
Olipa onni, että nimimerkki Riku tuli tänne heittämään hyvin perusteltuja, kypsiä ja asiapitoisia kommenttejaan. Huumorintajukin tuntuu olevan tallella. :D
Mun mielestä tää sun viesti täyttää paremmin noi sun mainitsemat tunnusmerkit kun mitään mitä mä oon ikinä suoltanu nääpikseltäni. Se on vaan mielipide, mut muista et sä oot vääräs ja mä oikees niin ei tarvi kutsuu hippejä hakkaa sua.foobar, 26.1.2007 18:19:
Ai kato siitä se vaan oli kiinni että niiden pitäis ottaa itteään niskasta kiinni! Hitto kun muut ois tajunnu tän aiemmin, niin eihän täs sit ois mitään ongelmaa. Mä luulen et ryöstäminen, raiskaaminen ja pahoinpiteleminen on aina ensimmäinen vaihtoehto mitä ihminen kokeilee. Onneks meillä on tollasia moraalisesti ylivoimaisia yksilöitä yhteiskunnan tukipilareina, jotka eivät itse missään elämäntilanteessa sortuisi mihinkään rikolliseen, yhteiskunnan hyväksikäyttämiseen ja muuhun kamalaan mitä viherhipit ja vasemmisto kannattavat ja suosittelevat kaikille.foobar, 26.1.2007 16:01:
No en ainakaan ala ensitöikseni ryöstämään, pahoinpitelemään ja raiskaamaan kantaväestöä vaan otan itseäni niskasta kiinni, opettelen kielen ja kulttuurin ja elän maassa maan tavalla.
foobar, 26.1.2007 17:04:
Olet oikeassa. En osaa tätä itse paremmin sanoa mutta ehkä tässä on selitys:
http://www.halla-aho.com/scripta/maahanmuutto_ja_hyvinvointivaltio.html
Tuohon aiempaan rahoituskysymykseen liittyen: karsimalla sellaisia menoja, jotka eivät Suomen kansalaisia hyödytä ja muutenkin tiukentamalla valtion kukkaron nyörejä ei-välttämättömien menojen osalta.
foobar, 26.1.2007 16:01:
Nyt on kyllä pakko kysyä oletko sinä töissä ja paljonko maksat veroja? Tilanne on nimittäin se, että lystinmaksajina ovat ns. keskiluokkaiset ihan tavalliset kansalaiset, joilla ei ole todellakaan välttämättä ensimmäistäkään autoa, asuntoa tai ylipäätänsä juuri yhtään mitään - siitä pitää verotus huolen.
mayah, 26.1.2007 21:35:
Ja sehän sitten tekee yhteensä 96,7% pekkoja, heikkejä, liisoja ja irmoja vankiloihimme.
Ulkomailla asuvien vankien määrä on kasvanut parissa vuodessa lähes puolella.
Vankiloissa on nyt noin 3 800 vankia, joista 318 on ulkomaalaisia. He edustavat 30-40 eri kansallisuutta. Ulkomaalaisten määrä on muutamassa vuodessa yli kaksinkertaistunut.
Jusna666, 26.1.2007 18:02:
Katsoin oikeudekseni raiskata hänet, koska epäilen, että syy miksen kelvannut hänelle johtui ihonväristäni. Olen siis syytön, koska nainen harrasti rotusyrjintää. Hänellä löytyi vielä kaikenlisäksi fazerin laku-patukka taskusta, omg. Selvä rasisti.
foobar, 26.1.2007 16:01:
---
Nyt on kyllä pakko kysyä oletko sinä töissä ja paljonko maksat veroja? Tilanne on nimittäin se, että lystinmaksajina ovat ns. keskiluokkaiset ihan tavalliset kansalaiset, joilla ei ole todellakaan välttämättä ensimmäistäkään autoa, asuntoa tai ylipäätänsä juuri yhtään mitään - siitä pitää verotus huolen. Ja kun katsoo mihin kaikkeen typeryyksiin niitä verovaroja hassataan niin vähemmästäkin alkaa v-käyrä nousemaan.
vaavu, 26.1.2007 20:51:
Mielestäni on kaiken kaikkiaan pöyristyttävä ajatus, että politiikassa pitäisi valita sen mukaan, mikä ennen kaikkea palvelee juuri omaa lyhytaikasta etua.
josbe, 26.1.2007 08:35:
---
$, 25.1.2007 23:02:
Ystävät kuvailevat vasemmistolaiseksi autonomiksi...
---
Mikä on autonomi? (Paitsi ruotsiksi autonominen.)
$, 27.1.2007 19:08:
Olisiko hyväntahtoinen itsekeskeinen friikki sopiva?
Claquesous, 28.1.2007 01:24:
---
$, 27.1.2007 19:08:
Olisiko hyväntahtoinen itsekeskeinen friikki sopiva?
---
Ei. Autonomi on sellainen, joka ei ole liittynyt mihinkään liikkeeseen tai puolueeseen vaan on muodostanut mielipiteensä itse. On yksin eikä jonkun joukon jäsen.
Näkemykseni autonomisesta (vasemmistolaisesta) yksilöstä. En näe friikkiyden olevan lähelläkään autonomiutta.
Comandante, 25.1.2007 22:06:
---
Niinpä. (lähes) Kaikkien puolueiden ajatukset ovat hyviä ja kannatettavia, ja uskon että monet ovat menossa eduskuntaan vilpittömästi Suomen ja kansan paras mielessään. Toisaalta melkein joka sakista löytyy joku venkoilija ja valehtelija, joka pelaakin vain omaan ja kavereiden pussiin. Jotkut ehdokkaat sitten taas ovat yksinkertaisesti tyhmiä vaikka esiintyisivätkin fiksun oloisesti - esimerkiksi vasemmiston edustajajiksi itseään kutsuvat, jotka kuitenkin kannattavat asumistukien korotusta.
---
Tarkoitatko nyt vasemmiston edustajia vai "vasemmiston"?
Jokainen voi löytää itselleen oikean ehdokkaan melko helposti, jos vain haluaa. Kunhan vain etsii vaaliteesejä, jotka saavat sinut nyökyttämään päätäsi.
Ois mielenkiintosta kuulla miten sä aattelit pitää huolta että maapallo kestää ton kaiken ekologisen kulutuksen?$, 28.1.2007 04:17:
Mutta oikeasti olen elitistinen autonomi jonka mielestä kaikilla kansalaisilla (ja maapallon ihmisillä) pitäisi olla kaiken kattavat palvelut.
Riku, 28.1.2007 19:06:
---
$, 28.1.2007 04:17:
Mutta oikeasti olen elitistinen autonomi jonka mielestä kaikilla kansalaisilla (ja maapallon ihmisillä) pitäisi olla kaiken kattavat palvelut.
---
Ois mielenkiintosta kuulla miten sä aattelit pitää huolta että maapallo kestää ton kaiken ekologisen kulutuksen?