Jocular, 5.1.2007 12:55:
Off topic:
Joku osaava "handyman" vois perustaa semmosen aviomiespalvelu -topicin tänne missä tarjoais palveluita aina tekniikasta puihin ja palikoihin..
Tarvisin kipeesti ikkunoiden tiivistystä. Anyone? Kyl mä varmaa itekki osaisin mut oon vaan laiska. Miesten hommia ;)
Idea ei mielestäni ole kovinkaan huono. Eli nyt kaikki enemmän (tai vähemmän) osaavat ja viitsivät ihmishenkilöt kantamaan kortta kekoon pulassa olevien puolesta.
Ehdotan seuraavaa:
Jokainen joka kokee kaipaavansa selkeästi jotain apua jonkin pienen ns. naapurijelpin kanssa kertoo ongelmansa tänne. Ja tietysti jokainen joka luulee/viitsii/haluaa jonkin näistä ongelmista korjata/ratkaista sen käy ratkaisemassa.
Em. ongelmilla tarkoitan jotain sellaista, mitä ei foorumeitse/puhelimella/mesellä tms. saa ratkaistua, eli vaikkapa taulun laittamista seinään. (Vrt. Alekin ongelmia tekniikan kanssa topic)
Järjenkäyttö on sallittua, jopa suotavaa. Esimerkiksi itse en lähtisi Tampereelta naulaamaan taulua Ouluun ja tokkopa kukaan tulisi Oulusta tampereelle ompelemaan ratkennutta vetoketjua housuihin. Painotan kuitenkin sitä, että tämän foorumin laajuus on lähes koko Suomi, ja luulen, että aina samalta kylältä löytyy joku joka jeesata voi.
Jos idea on aivan paska, topicin voi lukita ja aloittaja ammutaan aamunkoitteessa.