Handyman palvelu

13 posts, 1 page, 5,106 views

dsane

#1 • • dsane -limited edition-

Jocular, 5.1.2007 12:55:
Off topic:
Joku osaava "handyman" vois perustaa semmosen aviomiespalvelu -topicin tänne missä tarjoais palveluita aina tekniikasta puihin ja palikoihin..

Tarvisin kipeesti ikkunoiden tiivistystä. Anyone? *pepsodent* Kyl mä varmaa itekki osaisin mut oon vaan laiska. Miesten hommia ;)

Idea ei mielestäni ole kovinkaan huono. Eli nyt kaikki enemmän (tai vähemmän) osaavat ja viitsivät ihmishenkilöt kantamaan kortta kekoon pulassa olevien puolesta.

Ehdotan seuraavaa:

Jokainen joka kokee kaipaavansa selkeästi jotain apua jonkin pienen ns. naapurijelpin kanssa kertoo ongelmansa tänne. Ja tietysti jokainen joka luulee/viitsii/haluaa jonkin näistä ongelmista korjata/ratkaista sen käy ratkaisemassa.

Em. ongelmilla tarkoitan jotain sellaista, mitä ei foorumeitse/puhelimella/mesellä tms. saa ratkaistua, eli vaikkapa taulun laittamista seinään. (Vrt. Alekin ongelmia tekniikan kanssa topic)

Järjenkäyttö on sallittua, jopa suotavaa. Esimerkiksi itse en lähtisi Tampereelta naulaamaan taulua Ouluun ja tokkopa kukaan tulisi Oulusta tampereelle ompelemaan ratkennutta vetoketjua housuihin. Painotan kuitenkin sitä, että tämän foorumin laajuus on lähes koko Suomi, ja luulen, että aina samalta kylältä löytyy joku joka jeesata voi.

Jos idea on aivan paska, topicin voi lukita ja aloittaja ammutaan aamunkoitteessa.
mr. knee

#2 • • mr. knee
oisin voinu tulla mut asut vähän turhan kaukana!tulis kalliit tiivisteet*uuh*
Anime

#3 • • Anime Retrostööpeli
Mjoo mullaki olis vaikka kuinka paljon proggista mun kämpässä, mut vuokraemäntä ei suostu myymään mulle sitä joten ei mitään järkee alkaa tekee remppaa.. *hmph*

Pidän jäbän mielessä jos sattuu käymään flaxi asunnon suhteen *joo*

PS. Hyvä idea tämä topic *piis*

--
-K

Janne

#4 • • Edited Janne kipee ukkeli
Edit: Melko hyvä idea tämä - handyman löytyi kuudessa minuutissa! Jihuu!

Jos joku osaa säätää pieniä polttomoottoreita (nitrometaani), niin mulla olisi pikku keikka. Hommasin uuden moottorin radio-ohjattavaan, mutta ei ole aikaa viimeistellä asennusta (lähinnä siis pitäisi saada se motti käyntiin ja säätää ajokuntoon). Voisin jopa hieman maksaa, jotta auto olisi käyttökunnossa heti kevätkelien saapuessa *joo*
Hitchhiker

#5 • • Hitchhiker

dsane, 11.1.2007 17:46:
---
Jos idea on aivan paska, topicin voi lukita ja aloittaja ammutaan aamunkoitteessa.

Ei tämä on kyllä loistava idea, ihmisille jotka eivät osaa itse tai kykene siihen. Tarvitsee kait jonkinlainen "mainos" itestä väsätä josain vaiheessa. Ammattilainen tulisi kumminkin sairaan kalliiksi ja jos auttava käsi löytyy, niin se on pelkkää plussaa *joo*.
mr. knee

#6 • • mr. knee
jos vene puolella on jollain tekemistä ni sit kyllä tullaan kauemmaksikin!
#7 • • Edited Galadhan Guest

Janne, 11.1.2007 19:06:
Jos joku osaa säätää pieniä polttomoottoreita (nitrometaani), niin mulla olisi pikku keikka. Hommasin uuden moottorin radio-ohjattavaan, mutta ei ole aikaa viimeistellä asennusta (lähinnä siis pitäisi saada se motti käyntiin ja säätää ajokuntoon). Voisin jopa hieman maksaa, jotta auto olisi käyttökunnossa heti kevätkelien saapuessa *joo*

Edit: Melko hyvä idea tämä - handyman löytyi kuudessa minuutissa! Jihuu!

Mikäs motti? Tuosta on muutama vuosi aikaa kun sisäänajoin ja säädin yhden motin. Se ei sinänsä kyllä ihmeellisiä toimenpiteitä vaatinut, reippaasti rikkaammalla seoksella ajelua tankillinen ja sen jälkeen sai tykitellä jo ihan rauhassa. Toki voi olla pyttykohtainen juttu.

edittiä: jos lukisi ajatuksella, niin huomaisi että apu oli jo löytynyt. *hymy*
Kolera

#8 • • Kolera Rumaahinen/Höpötompsu/Mielikuvitukseton vittupää
tosiaan voisi varmaan viestitkin muokata jälkeenpäin niin, että heti alussa lukisi vaikka jos apu on jo löytynyt.

--
KESÄ TULEE JA KAIKKI KUOLEE!
Itsemurha lopettaa vittuilun!
no drugs, Im just kännissä

Amuck

#9 • • Amuck dub-i-dub
PLUR!!

Itsekin tarjouduin joskus klubbarissa siivousavuksi täysin tuntemattomalle ihmiselle - se tosin kaatui siihen etten jaksanut ihan Lohjalle asti lähteä ajamaan. :D Mutta kannattaa sitä apua aina pyytää, ei tiedä vaikka löytyisi joku jolla on ikeakaapinkokoamisfetissi tai joka mielellään ottaisi koiran hoitoon viikonlopuksi.

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

Janne

#10 • • Janne kipee ukkeli
Lisää duunia pukkaa: Jos joku osaa korjata sähkölaitteita, niin mun kotiteatterivahvistin kaipaisi huoltoa. Se ei suostu menemään päälle - veikkaisin että kyseessä on jkoku ihan yksinkertainen juttu liittyen virtanappiin tai sitten sulake tms. Mitään sulakkeen paikkaa ei ainakaan ulos päin näy, enkä viitsinyt lähteä vehjettä availemaan. Eli jos joku osaa, niin mielelläni maksan hieman korjaustyöstä.
Saara

#11 • • Saara #2970

2la, 12.1.2007 17:26:
ei tiedä vaikka löytyisi joku jolla on ikeakaapinkokoamisfetissi

Kuulostaa ihan multa :DD

hyvä syy juoda muutama keppana :DD

--
Aikuisena oleminen on ihan tyhmää välillä :(.

Freja

#12 • • Freja Sihteeri

mayah, 13.5.2007 20:36:
Pitäis saada pari taulua seinään, jotka löyty vaatekaappia siivotessa alkuviikosta. Seinät on kiveä ja mä olen tyttö. Eli jos jollain on jotain semmosta juttua, millä laitetaan tauluja seinään, ni tervetuloa kylään :D

Hei tyttö, mul ois pora ja niit ruuvijuttui ja si semmone kone mil tehää reikii seinää. Si viel niit suojii. Si mul on kans nauloi ja vasara. Match?

--
Let´s see colours that have never been seen
Let´s go to places no one else has been

yawiz

#13 • • yawiz
joku vois tulla pistää mun kämppää uuden järjestyksen *nauru* itel ollu pitkää jo mieles mut on ollu vaa vaikeuksia alottaa eikä osaa päättää et mikä tulis mihin ym ym