Corolla - Technoboy aka Paidaton Poika (PreDemo)

10 posts, 1 page, 4,794 views

laite

Posts: 2,994

#2 • • laite MastahWankah
Mä jo kommentoin tuolla toisella puolella, eli hauskahan tää on. Vaikkakin genre nyt ei sinänsä niin hirveästi nappaa, niin kyllä tän kerran kuuntelee huumoripläjäyksenä.
Amuck

Posts: 2,396

#3 • • Amuck dub-i-dub
(jopa) parempi kuin Mä haluun saada!

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

KooKie

Posts: 4,338

#4 • • KooKie aka. Petress Pan
Toimii. :DDD

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Funktion

Posts: 1,720

#5 • • Edited Funktion over 9000
Ei hyvää päivää!

Nyt ekaa kertaa törmäsin tähän orkesteriin... *nauru*

Huumori pojilla ainakin on kohillaan.

En ookaan pitkään aikaan nauranu ääneen yhtä kovaa ku lueskellassani tota teiän artistisivua mikserissä. Emäksinen. *nauru*

Huhhuh.

Toimii. =D

Kunnon amispoppia.

Asun itte pikkukylällä opiskelemassa, saas nähä koska tää rupee soimaan amiscorolloissa! *lmao*

Kiitos tästä, päivän piristeestä.

--
Mä taas oon kyllä aina sanonut että pilkku vaan nauttii siitä. se on kuitenkin pohjimmiltaan aika irstas pikku välimerkki..

Keijo Hujanen

Posts: 1,634

#6 • • Keijo Hujanen Pressiklubi
Näin yllättäen enemmän kuin elämää nauttineena, on pakko sanoa, että räpit helvettiin ja biisin kokonaiskesto puristettuna tuollasee 2.50 min., niin puhutaan selvästä baarikurasta... eli oikealla linjalla ollaan! hienoa!
Räpit nyt vaan on kehnosti tehty, että ei se takapenkin Marjukkakaan tänään oikein innostunut...
Tosin se "bungdigidigi.." ja "uh ah" vedot on pakollista shittiä!

--
suomen virallinen totuus

DJ Jesus

Posts: 12

#7 • • DJ Jesus
Vittu äijät.

¡Buenos días Canina! No creo en homeopatia pero creo en telepatia un poco. ¡Espero sus trabajos de la medicina de todos modos!

Parhaita on mimmi ja Bumdigidigi.

Huonointa on tuo sinällään loistokkaan räpin epäselvyys (artikulointia perkele!, huusi ex-pomoni, ex, koska se huusi sen) ja sanasta 'teknoboy' pitäisi ehdottomasti poistaa tekno. Kaikkea "magneetti", jopa 'kiksupoika', "klubipinta", "paikkamuusa", 'klubimuusa'", mun 'kotisteroidi' tai "pumppaa välillä muakin" voi mennä asiasta ohi. Mut toi Paidaton Poika ja sen silmää hivelevä tilannetaju, se kosketuspinta jonka vain hänen kosketus, kuiskaus ja paljastettu, viattomuutta nesteeksi tihkuva yläruumis kai käsittääkseni kuitenkin on se syy ja merkitys koko klubiskenen olemassaololle.

Tuottajalle jaksamista. Snare vähän vielä kadoksissa, hihat klubimaisemmaksi ja pari bmp lisää imo 2b 90s/07.

Maskuliininen fuck etelästä,
DJ Jesus
Zebir

Posts: 659

#8 • • Zebir
Joo kyllä tää toimii TÄYSII! :D koska kokoversio on tulossa? :)

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

Mike Kila

Posts: 306

#9 • • Mike Kila
Mä Haluun Saada on ainaki toiminu joka räkälässä missä on tullu soiteltua :D. Eiköhän tääki tuu pärjäämää yhtä hyvin. Jääkäämme koko versiota odottamaan!

keep em cumin!