Mä jo kommentoin tuolla toisella puolella, eli hauskahan tää on. Vaikkakin genre nyt ei sinänsä niin hirveästi nappaa, niin kyllä tän kerran kuuntelee huumoripläjäyksenä.
Näin yllättäen enemmän kuin elämää nauttineena, on pakko sanoa, että räpit helvettiin ja biisin kokonaiskesto puristettuna tuollasee 2.50 min., niin puhutaan selvästä baarikurasta... eli oikealla linjalla ollaan! hienoa!
Räpit nyt vaan on kehnosti tehty, että ei se takapenkin Marjukkakaan tänään oikein innostunut...
Tosin se "bungdigidigi.." ja "uh ah" vedot on pakollista shittiä!
¡Buenos días Canina! No creo en homeopatia pero creo en telepatia un poco. ¡Espero sus trabajos de la medicina de todos modos!
Parhaita on mimmi ja Bumdigidigi.
Huonointa on tuo sinällään loistokkaan räpin epäselvyys (artikulointia perkele!, huusi ex-pomoni, ex, koska se huusi sen) ja sanasta 'teknoboy' pitäisi ehdottomasti poistaa tekno. Kaikkea "magneetti", jopa 'kiksupoika', "klubipinta", "paikkamuusa", 'klubimuusa'", mun 'kotisteroidi' tai "pumppaa välillä muakin" voi mennä asiasta ohi. Mut toi Paidaton Poika ja sen silmää hivelevä tilannetaju, se kosketuspinta jonka vain hänen kosketus, kuiskaus ja paljastettu, viattomuutta nesteeksi tihkuva yläruumis kai käsittääkseni kuitenkin on se syy ja merkitys koko klubiskenen olemassaololle.
Tuottajalle jaksamista. Snare vähän vielä kadoksissa, hihat klubimaisemmaksi ja pari bmp lisää imo 2b 90s/07.
Mä Haluun Saada on ainaki toiminu joka räkälässä missä on tullu soiteltua :D. Eiköhän tääki tuu pärjäämää yhtä hyvin. Jääkäämme koko versiota odottamaan!