I Love The 90's (2Unlimited -live on stage!) 19.1.2007 @ TURKU

63 posts, 4 pages, 15,579 views

SA-TomTom

Posts: 2,727

#1 • • SA-TomTom Manager Of The Universe
I LOVE THE 90's
22.00 - 04.00 @ BÖRS NIGHT CLUB, Kauppiaskatu 6 TURKU.
Age limit 22 | Tickets 10eur.

· 2UNLIMITED -live!
· TEBA & FREDDYE

Tämä on kaikkien alkuräjähdyksien isoäiti! Moritz vs. BNC! THE 90's! Ei mitään hajua mistä on kyse? Ei se mitään. Koko iltaa pelkkää ysärimusiikkia yhdistetyissä Börs Night Clubissa ja Irish Night Pubissa!

TEBA & FREDDYE (Nyt seuraa paljon mistä luultavasti et ole koskaan kuullutkaan - Älä välitä - Ei meilläkään ole mitään käsitystä!)

Nämä herrat ovat ehkä enemmänkin tunnettuja tapahtumien tuottamisesta (Extrovert Rave Club, Millennium, Supercool, Club Elite, Rave Against Drugs, Electric Gladiators ja sillai) ja Uuno Turhapuromaisesta sokerin käytöstä kahvissa kuin b2b -seteistään sitten 90-luvun - Edellisestä kimppakoitoksesta onkin kulunut aikaa jo kahdeksan(!?) vuotta.

Extrovert Rave Club järjesti 17.12.tuhatyhdeksänsataayhdeksänkymmentäjotain (alkupuolella kuitenkin) bussikuljetuksen 2Unlimitedin keikalle Jumalan selän takaa Imatralta Turun silloiseen TimeOut -ravintolaan (sittemmin legendaarinen Club Feenix, josta Millenniumin häppenigitkin ponnisti tietoisuuteen!). Ympyrä on siis sulkeutunut, tai jotain. Mutta, tuliko Max ennen Eroticia vai Erotic ennen Maxiä?

Ainiin tosiaan, LIVE ON STAGE : 2UNLIMITED!

--
Never give up.
Never surrender.

sts

Posts: 7,969

#2 • • sts Sama pyynti aitta!
HÄHÄ MÄ TIIÄNKI KUKA FREDDYE ON :D
Timce

Posts: 5,381

#3 • • Timce
no no, no nono no, no nono, no no no..THERE'S NO LIMIT!!!!11

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

laite

Posts: 2,994

#4 • • laite MastahWankah

Timce, 9.1.2007 22:22:
no no, no nono no, no nono, no no no..THERE'S NO LIMIT!!!!11


HAHAHA MÄ OON NIIN TÄÄLLÄ :D:D
2 UNLIMITED!!! Vittu mitkä reivit!
ipe

Posts: 1,845

#5 • • ipe X-Rust / Holvi
:D

--
I am 100% certain that Elwira and Miss Jarea are just two sides of the same person and this whole thread is just a really good promotion/publicity trick. And this is a fact.
- jUSSi

Zebir

Posts: 659

#7 • • Zebir
Tää ois kyl niin messevä juttu, mut harmi kun se on jossain Turussa. *hmph*

--
On mahdotonta olla masentunut jos sinulla on ilmapallo. -Nalle Puh-

laite

Posts: 2,994

#9 • • laite MastahWankah
Setä muistaa vieläkin sen ajan kun kivekset ei ollut vielä laskeutuneet ja huuli pyöreänä ihmeteltiin 2 Unlimitedin Get Ready for This ja Twilight Zone sinkkuja. Samoihin aikoihin tuli vielä Human Resourcen Dominator, joten siitä se konemusiikki-innostus sitten lähti.

Woo-HAA!
lank

Posts: 2,164

#10 • • lank www.djlank.com

laite, 9.1.2007 22:36:
Setä muistaa vieläkin sen ajan kun kivekset ei ollut vielä laskeutuneet ja huuli pyöreänä ihmeteltiin 2 Unlimitedin Get Ready for This ja Twilight Zone sinkkuja. Samoihin aikoihin tuli vielä Human Resourcen Dominator, joten siitä se konemusiikki-innostus sitten lähti.

Woo-HAA!



Joo kyllä noita vanhoja biisejä on joskus kuunneltu aika tiuhaan, siitä se lähti.
checki

Posts: 683

#11 • • checki
Siis tosiaan!!!! Millasella kokoonpanolla 2 Unlimited on oikeen matkassa?

--
Ämpäriin ei huku.

Amuck

Posts: 2,396

#12 • • Edited Amuck dub-i-dub
Kun tuo Basic Element jäi lauantaina vähän hämärän peittoon niin otetaas täällä vahinko takaisin!
Mulla oli muuten joskus 2Unlimited -juliste seinällä. Voi voi voi. :D

nam nam

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco

laite

Posts: 2,994

#13 • • laite MastahWankah

checki, 9.1.2007 22:51:
Siis tosiaan!!!! Millasella kokoonpanolla 2 Unlimited on oikeen matkassa?


Oma arvaukseni: tausta DAT / CD-R ja pari katuojasta repäistyä staraa! ;)

Nää ysärihittibändit oli kyllä kovia vetämään playback keikkoja aikoinaan, eikä silloin ollut väliä oliko esiintyjät samoja kuin promojulisteissa kunhan joku vaan pääs paikalle. Parhaimmille keikoille tuli legendan mukaan jopa pari ryhmää jotka edustivat samaa bändiä.

Mut silti, ei tää mun innostumista haittaa! 2 Unlimited *plur**plur**plur*
remotion

Posts: 5,283

#14 • • remotion nostatus guru

checki, 9.1.2007 22:51:
Siis tosiaan!!!! Millasella kokoonpanolla 2 Unlimited on oikeen matkassa?



tämä on tärkeä kysymys. onko todellakin niin että Anita Doth ja Ray tulevat, olen hyvin skeptinen.
checki

Posts: 683

#15 • • checki
Joo tiässi.. Itelle tää yhtye oli vaa joskus se kovin sana. Enkä koskaan ehtiny näkee näit livenä. Ja tuskin nytkään kokonaisena, sano.

--
Ämpäriin ei huku.

tumpsi

Posts: 2,553

#17 • • tumpsi rekisteröitymätön

remotion, 9.1.2007 22:57:
---
checki, 9.1.2007 22:51:
Siis tosiaan!!!! Millasella kokoonpanolla 2 Unlimited on oikeen matkassa?

---


tämä on tärkeä kysymys. onko todellakin niin että Anita Doth ja Ray tulevat, olen hyvin skeptinen.


nii olihan 2unlimited tos viime vuonna studio51:kin.
siellä ei tosin nähty ensimmäistäkään yhtyeen alkuperäisvokalistia,
joten tuskinpa nähdään täälläkään.

ois kyl siistii jos nähtäs, sit mäki tulisin!

no limits oli meitsin ekoi kosketuksii konemusaan.
-henu-

Posts: 67

#18 • • -henu-
Voihan *grr* minkä teitte!

Voi jospa saisin olla mukana!
cinnamon

Posts: 158

#19 • • cinnamon 2CV-spesialisti

-henu-, 9.1.2007 23:09:
Voihan *grr* minkä teitte!

Voi jospa saisin olla mukana!


Ihan helppoa. a) Istut autoon ja b) Ajat Turkuun.
Helppoa! *joo*
Amuck

Posts: 2,396

#20 • • Amuck dub-i-dub

remotion, 9.1.2007 22:57:
tämä on tärkeä kysymys. onko todellakin niin että Anita Doth ja Ray tulevat, olen hyvin skeptinen.


Mitä väliä SILLÄ on? Tärkeämpi kysymys: mitä 90-luvulla pistettiin päälle kun mentiin discoon? :D

--
Pyhä on sekä pohjattoman syvää että pohjattoman hauskaa. Jos totuutesi ei saa sinua nauramaan, kyseinen totuus saattaa olla perseestä.
-Aukikco