Ässä meno - tyylikästä oli. Illan pääartisti jätti vähän kylmäks huonosti miksatulla hittikimarallaan, mut kaipa se on se Ibiza jonka hengessä tuokin setti meni. :) Kiitos kidille vipistä ja grin:ille hyvä syntymäpäivää <3" !
oli aika husia. Tällä hetkellä istuskellaan töissä ja muistellaan eilistä. Paljon oli ihmisiä sekä menoa ja vilskettä. Päätiskijukista en kyllä lämmennyt tippaakaan mutta se ei kyllä lannistanut fiilistä yhtään. Hauskaa oli ja Mosso poppoolle isot kiitokset kivasta illasta!
Taidan juoda muutamat kupposet kahvia että pysyy pystyssä vielä hetken!
oli aivan loistavaa!!
muistan ikuisesti kun matt james laittoi mun hiukset jatkoilla
i'm in love
taalla jatkoillaaan vielakin, mau.
thanks Kidi ja Nina, puz muzzut
oli kyl todella kivvoo!!! kiitos tosi paljon! jokaisessa paikassa oli hyvät musat, "pääesiintyjä" ei kyl lämmittäny niin paljon ku muut...vipissä oli loistavaa musaa kans.. siel vaan oli menona se, että porukka vaan istua möllötti paikoillaan...mikä ei kyl mun fiilareita vähentäny, tanssin sielläki liekeissä keskel lattiaa..siel tuli enemmä ns. "bossanova-soundia"...joka miellytti "gubbea" todellaki.. ei voi muuta kyl sanoo, et tykkäsin TOOOSIII paljon...palaset oli hyvin kohdallaan..
Kiitoksia loistavista bileistä!!! Oli todella hauskaa aikoihin *humala* x10
ja kiitoksia myös jatko seuralle...vaikkei mun levyjen soitosta tullu yhtää mitää muuta ku sanomista*nauru*
OLLI S oli aivan loistava. matt james oli kyllä jotain muuta kun odotin ibiza tyypiltä ja humalassa. hyvin se kuitenki veti vaikka "muutamia" virheitä tuli tuutista ulos... kidi vois kyllä järjestää enemmänki bileitä kun näyttää toi puuha hyvin sujuvan!
kiitos!