EL BALEARIUM 23.2.07 @ Stockholm Diskotek 23.2.2007 @ Helsinki

105 posts, 6 pages, 25,250 views

Jago

Posts: 4,039

#61 • • Jago un-trained monkee
ei jaksa lähtee vaikka oli alunperin tarkotus.
on vaan niin tylsä olo*justjoo*

--
Sound is the origin of all form, with matter shaping itself in response to the vibration of the universe

node

Posts: 214

#63 • • node [deepscan]
Ässä meno - tyylikästä oli. Illan pääartisti jätti vähän kylmäks huonosti miksatulla hittikimarallaan, mut kaipa se on se Ibiza jonka hengessä tuokin setti meni. :) Kiitos kidille vipistä ja grin:ille hyvä syntymäpäivää <3" !

--
Esineet on tehty käytettäviksi, ihmiset rakastettaviksi
- ei toisinpäin.

artturi

Posts: 446

#64 • • Edited artturi
*hikoil* oli aika husia. Tällä hetkellä istuskellaan töissä ja muistellaan eilistä. Paljon oli ihmisiä sekä menoa ja vilskettä. Päätiskijukista en kyllä lämmennyt tippaakaan mutta se ei kyllä lannistanut fiilistä yhtään. Hauskaa oli ja Mosso poppoolle isot kiitokset kivasta illasta!

Taidan juoda muutamat kupposet kahvia että pysyy pystyssä vielä hetken!

*jiihaa*
-katsu-

Posts: 78

#65 • • -katsu- °• kit kat •°
oli aivan loistavaa!! *jiihaa*
muistan ikuisesti kun matt james laittoi mun hiukset jatkoilla
i'm in love *sydän* *possu* *sydän* *piis*
taalla jatkoillaaan vielakin, mau. *hellokitty*
thanks Kidi ja Nina, puz muzzut *slurps*

*lmao*

--
.

Unik

Posts: 4,117

#66 • • Edited Unik
Loistavat bileet eli kiitos Nina ja Kidi. *iloinen*
Toivottavasti jatkoa seuraa.
Progress

Posts: 955

#67 • • Progress
oli kyl todella kivvoo!!! *plur* kiitos tosi paljon! jokaisessa paikassa oli hyvät musat, "pääesiintyjä" ei kyl lämmittäny niin paljon ku muut...vipissä oli loistavaa musaa kans.. siel vaan oli menona se, että porukka vaan istua möllötti paikoillaan...mikä ei kyl mun fiilareita vähentäny, tanssin sielläki liekeissä keskel lattiaa..siel tuli enemmä ns. "bossanova-soundia"...joka miellytti "gubbea" todellaki..*iloinen* ei voi muuta kyl sanoo, et tykkäsin TOOOSIII paljon...palaset oli hyvin kohdallaan..*hymy*

*piis*

*hali*

*sydän*

--
Mulla on ikävä sua Samu. *sydän*

Syce

Posts: 1,649

#68 • • Syce
Kiitoksia loistavista bileistä!!! Oli todella hauskaa aikoihin *hih* *humala* *känni* x10
ja kiitoksia myös jatko seuralle...vaikkei mun levyjen soitosta tullu yhtää mitää muuta ku sanomista*nauru*
AdonisHercules

Posts: 596

#70 • • AdonisHercules d a n c e m a c h i n e s / Titty Bear / Bakteeri
Lato oli täynnä kauniita naisia ja musakin oli makoisaa. Lisää tämmöistä kiitos *aplodit*
Positive *sydän*

--
Paitsi että se on helvetin kova panomies, niin se on aivan mielettömän mukava jätkä.

pululu

Posts: 1,102

#72 • • pululu .jemmutti.
siis voiko parempaa iltaa olla?

oli niin siistiä *sydän*

nemes ja ollis oli kyl parhaat ja sit se alakerran heebo. kiitos myös kidi! kiitos hyvistä biiseistä ja hyvästä fiiliksestä *pus*

niin, ja suurin kiitos kavaljeerilleni *plur*

--
Ei ole enää pitkä matka
maisemaan jota en ole koskaan nähnyt.

aakoo123

Posts: 48

#73 • • aakoo123 kaikki käy jegen kanssa
OLLI S oli aivan loistava. matt james oli kyllä jotain muuta kun odotin ibiza tyypiltä ja humalassa. hyvin se kuitenki veti vaikka "muutamia" virheitä tuli tuutista ulos... kidi vois kyllä järjestää enemmänki bileitä kun näyttää toi puuha hyvin sujuvan!
kiitos!

--
monet puhuu... minä teen!!

Crazybattery

Posts: 782

#74 • • Crazybattery Fruor ergo sum
oli tosi kiva*plur*
kiitos Kidille ja kaverille*hali*
Foxmagon

Posts: 1,329

#75 • • Foxmagon Iso Paha Ad..

Caro², 24.2.2007 16:28:
Kuvii!!!11 Onks jo! Pitäs olla jo!



NO NY O!

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

Avatar
#76 • • *Mirri* Guest
Kiitos ja anteeks. *känni* Seurueemme lupaa olla kaatamatta fisuja jatkossa yhtä ahnaasti. *blush*
Birgie

Posts: 1,311

#78 • • Birgie Kikati
Oi hitto, ja mä vielä meinasin jättää nää kemut väliin *nauru*
Ois kyl harmittanu melekosesti, oli niin hapokasta menoa ettei meinannu pystyssä pysyä *känni*

Seuraavan päivän turnauksessa sit tein kauden avausmaalin ja pirun hienon semmosen *tuulettel*

Kiitos kaikille ihkuille hanipuppeleille kun jaksatte mua *plur*

Kiitos Kidi *sydän*

--
Elämä ei ole täydellistä, kuolema on täydellistä.

pyllyjumala

Posts: 469

#79 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Jepulis, kiitoksia illasta ja jatkoista *tirsk* huisin hauskaa oli, ihmisiä oli just sopivasti ja musiikki miellytti ainakin minua *tanssittel*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Avatar
#80 • • SinjoritaSol Guest
NICII ja kidi järkkäsi ekat onnistuneet bileet yeah *jiihaa*