Open Audio - Hasta La Vista @ Den Kungliga Klubben 18.1.2007

74 posts, 4 pages, 9,482 views

Crazybattery

Posts: 782

#61 • • Crazybattery Fruor ergo sum

pupuTupuna, 19.1.2007 11:18:

Naisten vessassa kuultua: Känninen nainen/tyttö puhuu kännykkään:" Hei, mikä siel on meno?... Kun, jos mä tulisin sinne....., kun ei toi dj suostu soittaa mitä hyvää... *hih*


*nauru*vähä britney tai taxi juttu*lmao*
oli tosi kiva meno.yks asia joka häirinyt oli toi savukone*eiei*
MUTTA kiitti dj:lle loistot settit koko illan aikana*jiihaa*
Steven Hoaks

Posts: 5,924

#62 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)

SyndroDome, 19.1.2007 12:32:
-sisääntuloläppä-


Ehheh *nauru* Ihan loistavaa =D Mä ainakin sain naurut mutta vasta nyt töissä tän luettua... Olis ollu varmasti näkemisen arvoinen tapaus *lmao*


Niin ja by the way, hei se savukone. Välillä savua oli taas kyl ihan älyttömästi *eiei* Ei nähnyt eteensä minuuttiin ja ei pystynyt henkittämään.. Enkä vissiin ollut eilen tosiaan ainoa ketä asia häiritsi. Et pojat jos sitä savuu sais snadisti vähemmän jatkossa pliisssss *piis*



Crazybattery, 19.1.2007 12:50:
yks asia joka häirinyt oli toi savukone*eiei*



Joo tätä asiaa katsastetaan jatkossa silmä (tai muna) kovana *joo* On hiukan herkkä tuo savukone tuolla. Vähän kun painaa niin saattaa tulla 10sekunttia täyttä höyryä ulos *ding* No se fiksataan ehdottomasti. Itsekkin muutamaan kerran köhin siellä...

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

Ozie

Posts: 1,389

#63 • • Ozie
Mul oli kait tosi kivaa. Pääs just kotia ja vieläki o olo semmonen et oon aika kännis, pitäis vaan päästä isoäidin luokse koht *eiei*
KooKie

Posts: 4,338

#65 • • KooKie aka. Petress Pan
Kiitti mulle: "En mä juo tänää." "Jos mä pari ottaisin..." Mulla on selkärangaton ja tyhmä olo. Mutta toisaalta ei helvetti, että oli taas kivaa!

Iso käsi illan "Eikun kyllä mä siltä useammin kuin kerran sain" -sankarille ja sitten sille yhelle, jonka mokasta ei enää puhuta. Oli kiva tutustua. Mulla oli ainakin hauskaa. Ei välttämättä teidän kanssa, mutta teidän kustannuksella. ;D

Ai niin ja se White horse. Jumalavit. *sydän*

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

Avatar
#67 • • ALIEN Guest

as, 19.1.2007 16:19:
---
KooKie, 19.1.2007 16:17:
Mulla oli ainakin hauskaa. Ei välttämättä teidän kanssa, mutta teidän kustannuksella. ;D

---


Sä oot tyttö ilkee :D



fixed.
eclipsed

Posts: 134

#68 • • eclipsed p-p-partyboy
Yeah! Olipas taas hauskaa!

Kiitos kaikille paikalla olleille, alkaa jo näköjään tulee kantiksiakin meille *nauru*

Harmi, kun jouduin itse lähtemään siinä kahden aikaan, niin en Antonin settiä kerennyt kuulemaan... *hmph*

Lähdin heti Black Is The Colour (Coco & Green Remix)in jälkeen menee, mut se oli pakko viel veivaa *jiihaa*

Ilta loppuikin viel loistavasti mun osalta, joten kaikki oli just jees *pepsodent*

*Kiittää ja kumartaa*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#69 • • Edited Aziz Combat Fighter

KooKie, 19.1.2007 16:17:
Kiitti mulle: "En mä juo tänää." "Jos mä pari ottaisin..." Mulla on selkärangaton ja tyhmä olo. Mutta toisaalta ei helvetti, että oli taas kivaa!

Iso käsi illan "Eikun kyllä mä siltä useammin kuin kerran sain" -sankarille ja sitten sille yhelle, jonka mokasta ei enää puhuta. Oli kiva tutustua. Mulla oli ainakin hauskaa. Ei välttämättä teidän kanssa, mutta teidän kustannuksella. ;D

Ai niin ja se White horse. Jumalavit. *sydän*



no arvaa oonko vaan hikoillu ja pelänny koko päivän!

kiitos ettette varastanu mitään kai.

edit: nii ja oli kiva tutustua uusiin tyyppeihin ja mistään mitä puhuttiin ei sit puhuta eteenpäin VAI MITÄ? :D
KooKie

Posts: 4,338

#70 • • KooKie aka. Petress Pan

Ana-5000, 19.1.2007 19:18:

kiitos ettette varastanu mitään kai.



WRONG! Varastin sydämes, myönnä pois.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

KooKie

Posts: 4,338

#71 • • KooKie aka. Petress Pan

as, 19.1.2007 16:19:
---
Sä oot nainen ilkee :D



No olishan se aika perseestä, jos ensin antaisin kännissä itsestäni "mean bastardina" -kuvan, mutta selvinpäin olisinkin mukava ja suorastaan herttainen tyttö.

--
To wake into the neverending grace,
to see the sounds and to feel the light.
Paradise aint a place, it is a state of mind.

Here I come - as good as always and always better than ever!

asdf

Posts: 3,155

#73 • • asdf

Ana-5000, 19.1.2007 19:18:
edit: nii ja oli kiva tutustua uusiin tyyppeihin ja mistään mitä puhuttiin ei sit puhuta eteenpäin VAI MITÄ? :D



Ahahah eiköööööö. :D Oli kyl sellasta puhetta sulla, että niillä voi kiristää sua vielä monta kuukautta!

Ei mut, oli aika kivaa. Ei tosiaan pitäny juoda, mutta kyllä se skumppa hoitaa hommansa *justjoo* Alkuilta meni lähinnä paskaa puhuessa, Antonin setin aikaan pääsi jorailemaankin. Hyvä seura, hyvä känni ja hyvät bileet. Kiitsat!

PS. Family Guy <3
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#74 • • Aziz Combat Fighter

Zenni, 20.1.2007 13:40:
---
Ahahah eiköööööö. :D Oli kyl sellasta puhetta sulla, että niillä voi kiristää sua vielä monta kuukautta!



Pah. Mä lopetin tuntemasta häpeää 21-vuotiaana ekojen intin viikonloppuvapaiden jälkeen.


PS. Family Guy <3



tod!