Open Audio - Hasta La Vista @ Den Kungliga Klubben 18.1.2007

74 posts, 4 pages, 9,460 views

sts

Posts: 7,969

#41 • • sts Sama pyynti aitta!

Steven Hoaks, 18.1.2007 15:21:
---
sts, 18.1.2007 11:56:
Kaipa sitä tulee piipahtaa ja kattoo jos poistuis ajois.

Skarppaamisen aloittaminen on päivän sana.

---


Ketä sä yrität huijaa *lmao* Ollaan kännissä vielä sunnuntainakin =P



Ei pysty, liia hapokasta (sitä paitsi huomen asiakaspalvelua illalla, pitää olla vähä skarpimmin ku viimepäivinä)
Mori

Posts: 493

#42 • • Mori purrnau
BILEEEEEEEET!!11!one

*jiihaa**aplodit**tanssittel**pahis**pepsodent**plur**känni*

...Ja sit Intiaan *hihu*

--
Jos et heti onnistu, on aika ottaa toiset nokoset
- Kissan motto

SyndroDome

Posts: 1,103

#43 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Jesh kohta mennään taas *hymy*

--
Life is full of choises.

Ozie

Posts: 1,389

#44 • • Ozie
Jeess, tänne varmaanki tänään!
SyndroDome

Posts: 1,103

#45 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Jesh kyllä OA vaan toimii *joo* kivat kemut oli taas kaikin puolin ja frendejä & tuttuja naamoja oli paikalla tosi mukavasti. Musa puolikin oli kuasissa *tanssittel*

Niih mitäs muutakaan sitä bileiltä enään vois toivoa? *piis*

Yhtiömme kiittää.

--
Life is full of choises.

Prime Number

Posts: 2,705

#47 • • Prime Number UG-///

$, 19.1.2007 02:51:


Se yksi 3/4-biisi ei oikein uponnut, mutta se on vaan mä.




Voi toista*lohduttel*



*nauru*




Olipas muuten aika hemmetin kivaa.
Jengi tuntui tykkäävän ja oli pirun kivaa soitella pitkästä aikaa vähän muutakin kuin tuubia.

--
Repikää siitä

Avatar
#48 • • Annakins Guest

$, 19.1.2007 02:51:
Olipas taas kivaa!

Se yksi 3/4-biisi ei oikein uponnut, mutta se on vaan mä.



Oliks se progee? *nauru* (vai voiks progee edes soittaa 3/4 tahtilajiin? *ding*)
Occu

Posts: 2,528

#49 • • Occu

Annakins, 19.1.2007 09:57:
---
$, 19.1.2007 02:51:
Olipas taas kivaa!

Se yksi 3/4-biisi ei oikein uponnut, mutta se on vaan mä.

---


(vai voiks progee edes soittaa 3/4 tahtilajiin? *ding*)



miksi ei voisi?

--
..::MOI::..

Avatar
#50 • • Edited Annakins Guest

Occu, 19.1.2007 10:04:
---
Annakins, 19.1.2007 09:57:
---
$, 19.1.2007 02:51:
Olipas taas kivaa!

Se yksi 3/4-biisi ei oikein uponnut, mutta se on vaan mä.

---


(vai voiks progee edes soittaa 3/4 tahtilajiin? *ding*)

---


miksi ei voisi?



En mä tiedä. Siksi kysyinkin :D

(okei, ehkä mä ajattelin sillee, et ku valssi on aina 3/4 ni onks proge sit aina esim. 4/4, mut ehkä se sama logiikka ei kuitenkaan päde tässä :D)
pyllyjumala

Posts: 469

#51 • • Edited pyllyjumala Ansku aka Pyllis
Suurimmat aplodit annan puistokemistille, rytmi oli mukaansa tempaavaa *jiihaa*
Ihanaa oli nähdä kavereita ja taas uusia kavereita *sydän*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

$

Posts: 1,802

#52 • • $ Destination weekend!
Kaikkien soittajien setit tippuivat todella hyvin. Taisin peräti kehuskella ystävälleni erästä PROGEbiisiä siitä kuinka HYVÄ se on.

Tänttä-dänttä!!!
Marjo

Posts: 1,796

#53 • • Marjo pupuTupuna

pyllyjumala, 19.1.2007 11:10:
Suurimmat aplodit annan puistokemistille, rytmi oli mukaansa tempaavaa *jiihaa*



Tähän yhdyn niosta kahdesta ekasta soittajasta, mutta Anton Sonin jäi kuulematta, joten paha asanoa, mistä jäi paitsi.

Naisten vessassa kuultua: Känninen nainen/tyttö puhuu kännykkään:" Hei, mikä siel on meno?... Kun, jos mä tulisin sinne....., kun ei toi dj suostu soittaa mitä hyvää... *hih*
pyllyjumala

Posts: 469

#54 • • pyllyjumala Ansku aka Pyllis

pupuTupuna, 19.1.2007 11:18:
---
pyllyjumala, 19.1.2007 11:10:
Suurimmat aplodit annan puistokemistille, rytmi oli mukaansa tempaavaa *jiihaa*

---


Tähän yhdyn niosta kahdesta ekasta soittajasta, mutta Anton Sonin jäi kuulematta, joten paha asanoa, mistä jäi paitsi.

Naisten vessassa kuultua: Känninen nainen/tyttö puhuu kännykkään:" Hei, mikä siel on meno?... Kun, jos mä tulisin sinne....., kun ei toi dj suostu soittaa mitä hyvää... *hih*


Hyvät naurut saatiin pupun kanssa *tirsk* ja pupulle annan iiiison *hali*

--
*känni*hölökyn kölökyn!

Steven Hoaks

Posts: 5,924

#55 • • Edited Steven Hoaks Stefu täs moi =)
Huh *hikoil* Järkyttävästä krapulastani voin päätellä vain sen, että OLI HELVETIN HAUSKAA *JIIHAA*

Parhaimmat Open Audiot fiiliksen mukaan tähän mennessä *joo* Messis veti sellasta vuoristorataa ettei voinut kuin hymyillä ja jammitella vanhoja ja uusia loisto kipaleita. Puistis räjäytti pankin aivan loisto setillään *jiihaa* Sillon hiki valu *hikoil* Loistavaa rallatusta. (ja se perkele on oppinu soittaa yhtäkkiä jossain *ding* Meni biittiin ja kaikkee) Ja meidän janoinen sankari Anton Sonin heitti aikamoisen suomi kiksu spesiaalin loppuun *nauru* Ja kiitos pojalle että tällänen känninen harrastelija promoottori pääs vetäsee kans yhden biisin *tirsk*

Kiitän kaikkia loistavasta illasta *hali* Oli muksaa ja ens viikolla vähintään yhtä kova meno päälle *tanssittel*

Silloin puikoissa on Roisto, djrepa ja ihku tytsy Femi *plur*

Käys tsekkaa tarkemmat infot @
http://klubitus.org/tapahtuma.php?id=11002

--
Jos puu kaatuu metsässä, eikä kukaan ole näkemässä sitä, niin nauravatko muut puut kaatuneelle?

SyndroDome

Posts: 1,103

#56 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Ai niin eilisestä vielä.. Meitsin sisään tulo oli suhteellisen tyylikäs :D Kävelin siellä alhaalla (sen kassa tytön ohi) suoraan niitä muovi ovia päin *nauru* Siinä oli just muutama kundi tulossa ovesta ulos ja saivat hekin sitten hyvät naurut *tirsk* Tais se kassa tyttökin vähän hymyillä *hymy*

Niin ja by the way, hei se savukone. Välillä savua oli taas kyl ihan älyttömästi *eiei* Ei nähnyt eteensä minuuttiin ja ei pystynyt henkittämään.. Enkä vissiin ollut eilen tosiaan ainoa ketä asia häiritsi. Et pojat jos sitä savuu sais snadisti vähemmän jatkossa pliisssss *piis*

--
Life is full of choises.

DagO

Posts: 1,066

#57 • • DagO häröö

SyndroDome, 19.1.2007 12:32:
Ai niin eilisestä vielä.. Meitsin sisään tulo oli suhteellisen tyylikäs :D Kävelin siellä alhaalla (sen kassa tytön ohi) suoraan niitä muovi ovia päin *nauru* Siinä oli just muutama kundi tulossa ovesta ulos ja saivat hekin sitten hyvät naurut *tirsk* Tais se kassa tyttökin vähän hymyillä *hymy*


Minä ja kaveri just käveltiin ulospäin kun yritit nenälläs avata sitä lasioven viereistä lasia. Varmaan 10min tapaturman jälkeen viel repeiltiin tolle. Ois pitäny saada kuvattuu toi.
SyndroDome

Posts: 1,103

#58 • • Edited SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

DagO, 19.1.2007 12:38:
---
SyndroDome, 19.1.2007 12:32:
Ai niin eilisestä vielä.. Meitsin sisään tulo oli suhteellisen tyylikäs :D Kävelin siellä alhaalla (sen kassa tytön ohi) suoraan niitä muovi ovia päin *nauru* Siinä oli just muutama kundi tulossa ovesta ulos ja saivat hekin sitten hyvät naurut *tirsk* Tais se kassa tyttökin vähän hymyillä *hymy*


---

Minä ja kaveri just käveltiin ulospäin kun yritit nenälläs avata sitä lasioven viereistä lasia. Varmaan 10min tapaturman jälkeen viel repeiltiin tolle. Ois pitäny saada kuvattuu toi.



Hahaa jooh kuvaa olis pitänyt saada :D No on se nyt vittu kumma kun ei nenällä saa avattua ovea?! *ding**nauru*

--
Life is full of choises.

DagO

Posts: 1,066

#59 • • DagO häröö

SyndroDome, 19.1.2007 12:43:
---
DagO, 19.1.2007 12:38:
---
SyndroDome, 19.1.2007 12:32:
Ai niin eilisestä vielä.. Meitsin sisään tulo oli suhteellisen tyylikäs :D Kävelin siellä alhaalla (sen kassa tytön ohi) suoraan niitä muovi ovia päin *nauru* Siinä oli just muutama kundi tulossa ovesta ulos ja saivat hekin sitten hyvät naurut *tirsk* Tais se kassa tyttökin vähän hymyillä *hymy*


---

Minä ja kaveri just käveltiin ulospäin kun yritit nenälläs avata sitä lasioven viereistä lasia. Varmaan 10min tapaturman jälkeen viel repeiltiin tolle. Ois pitäny saada kuvattuu toi.

---


Hahaa jooh kuvaa olis pitänyt saada :D No on se nyt vittu kumma kun ei nenälle saa avattua ovea?! *ding**nauru*


Ja vielä kun se ei ees ollu ovi vaan sen vieressä oleva kiinteä lasi.
SyndroDome

Posts: 1,103

#60 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri

DagO, 19.1.2007 12:44:
---
SyndroDome, 19.1.2007 12:43:
---
DagO, 19.1.2007 12:38:
---
SyndroDome, 19.1.2007 12:32:
Ai niin eilisestä vielä.. Meitsin sisään tulo oli suhteellisen tyylikäs :D Kävelin siellä alhaalla (sen kassa tytön ohi) suoraan niitä muovi ovia päin *nauru* Siinä oli just muutama kundi tulossa ovesta ulos ja saivat hekin sitten hyvät naurut *tirsk* Tais se kassa tyttökin vähän hymyillä *hymy*


---

Minä ja kaveri just käveltiin ulospäin kun yritit nenälläs avata sitä lasioven viereistä lasia. Varmaan 10min tapaturman jälkeen viel repeiltiin tolle. Ois pitäny saada kuvattuu toi.

---


Hahaa jooh kuvaa olis pitänyt saada :D No on se nyt vittu kumma kun ei nenälle saa avattua ovea?! *ding**nauru*

---

Ja vielä kun se ei ees ollu ovi vaan sen vieressä oleva kiinteä lasi.



No on se kumma kun nenällä ei saa avattua lasiakaan :) Noh tekevällä sattuu, tulipahan taas hyvät naurat itseni lisäksi monille muillekkin *hymy*

--
Life is full of choises.