Tv sarjat

311 posts, 16 pages, 145,131 views

Peppermint

Posts: 325

#161 • • Peppermint

crissy, 4.2.2008 10:50:
MTV:ltä on nyt tullu muutamia True life-dokkareita mitkä on ollu mielenkiintosia..



No joo, kuten True life - I'm a competitive eater

Se oli ihan karseeta katsottavaa, tyypit treenasi syömiskilpailuja varten. Yksikin japanilainen jäpikkä söi yhdeltä istumalta 11 kg ruokaa oksentamatta (mm. 4 kilon annoksen nuudeli-avokado-hässäkkää). Eikä se ollut edes mikään läski! Näytti vaan sen mättämisen jälkeen kuinka vatsalihakset puristui melkein nahasta ulos kun se ruoka yritti asettua jotenkin vatsalaukkuun. Eewwww!!! *sars*

--
Oldschool, baby

crissy

Posts: 1,958

#162 • • Edited crissy

Peppermint, 4.2.2008 10:57:
---
crissy, 4.2.2008 10:50:
MTV:ltä on nyt tullu muutamia True life-dokkareita mitkä on ollu mielenkiintosia..

---


No joo, kuten True life - I'm a competitive eater

Se oli ihan karseeta katsottavaa, tyypit treenasi syömiskilpailuja varten. Yksikin japanilainen jäpikkä söi yhdeltä istumalta 11 kg ruokaa oksentamatta (mm. 4 kilon annoksen nuudeli-avokado-hässäkkää). Eikä se ollut edes mikään läski! Näytti vaan sen mättämisen jälkeen kuinka vatsalihakset puristui melkein nahasta ulos kun se ruoka yritti asettua jotenkin vatsalaukkuun. Eewwww!!! *sars*



jooo hyyyyiiiiii!!!!! itelle tuli jo sympatiaähky ja -pahaolo! hyi saatana! Mä en tajuu et miten ne saa oikeesti pidettyy ittensä tollases kuosis vaikka ne mättää ihan saatanasti sitä safkaa!

Se alottelija-tyyppi Hickman-mikälie nii veti oliko se nyt 130--> chicken hot wingsei! HYYYYII!!

tosi kamalaa katottavaa!


la tuli dokkari "I´m looking for my father" mikä oli mielenkiintonen ja sit ennen tota *sars* dokkaria tuli niistä ihme fobioista, mikä sinänsä oli aika suht huvittavaa katottavaa, vaikka tollasis fobiois ei oo mitään huvittavaa...


lisäys: täs on video siit ku toi tyyppi veti sen 10-11kg sapuskaa:D
anis

Posts: 2,451

#163 • • anis
Perinteinen salkkarit on vaan pakko kattoo jos sattuu olee himassa*hih*

--
Pidätte minusta vain koska minäkin pidän itsestäni.

Aune-mummo

Posts: 543

#164 • • Aune-mummo Hitsaa homo kinttaaseen
pelastajat on kyl aika koukuttava .
house ja greyn anatomia niitä tulee kans pällisteltyä
Avatar
#165 • • astaroth Guest
äsken sain katsottua loppuun kolme tuotantokautta sonic x:ää. sarja oli kaikkea sitä, mitä olisin pentuna voinut toivoa kyseisestä legendaarisesta pelihahmosta, niin hahmoineen ja kässärin puolesta

ei voi kuvitella, miten myyty olisin ollut, jos tuo sarja olisi tullut siinä iässä, kun lauantaipiirretyt olivat viikon kohokohta :D seuraavaksi pitääkin luukuttaa duck talesit ja drawn together
Occu

Posts: 2,528

#166 • • Occu
Anthony Bourdain maailmalla.
massasta poikkeava matkailu- ja ruokaohjelma.
hyvää viihdettä näin sunnuntaisin.

--
..::MOI::..

turquoise

Posts: 732

#167 • • turquoise e-ra2co
Vastajlenpa nyt aikani kuluksi, vaikkei tuukkaan intensiivisesti seurattua oikeestaan mitään enää.
Välillä tuntuu myös, että keskittymiskyky on niin huono ettei "jaksa" oikein katsoa edes mitään jaksoa loppuun.

Jimiltä katselen silloin tällöin dokkareita. Pelkokameraakin tulee tssiiiiigailtuuuu, vaikka se onkin aika julma; itse varmaanki suht spontaanisti suuttuisin henkilölle, joka järkkäis tyyliin jonkun murhaajan tulemaan mun kotiin. (Ellen itse olisi kuollut sydämenpysähdykseen ennen sitä.) Tosin vois olla aika hauskaa yhdessä katsella sitä jaksoa tv:stä *nauru*

Dokkareita mä nyt lähinnä seurailen muiltakin kanavilta. Ykköseltä tuli muutama kuukausi sitten Totuus ruoasta -dokkarisarja, joka oli tosi mielenkiintoinen.

Matkailuohjelmia tulee kans kattottua jonku verran, paitsi että niitä ei hirveesti tuu mitään hyviä kun herra folkekin on siirtynyt - luoja tietää minne. *justjoo* Madventuresit on ihan jees, samoin kuin Matkapassi silloin kun se yks hyvä äijä on siinä *hihu*

Tv-sarjoista House, Rimakauhua ja rakkautta...
Sopranos kun en saa unta, eli lähes aina.
Cops oli kans ihan ykkönen kun ne niitä näyttelivät tv:ssä, en ymmärrä miksei niitä tuu enää vaiks niillä on ihan varmasti jaksoja vieläkin varastossa. Simpsonit on kans hyvä.

Sinkkuelämiä katselin aikaisemmin, mut oon vissiin vähän muuttunut kun nykyään lähinnä ketuttaa katsoa sitä miehien pakonomaista jahtaamista ja niin-vitun-menestyneitä-ja-kauniita-uranaisia. En todellakaan haluaisi olla kukaan näistä leideistä (vaikka onhan Carriella aika hyvä vartalo vaikkei koskaan käykään punttiksella). No joo *piis* Onhan Nykki on aika ihana kaupunki kyllä *pihkassa*

Kyl tästä listata puuttuu viel jotain mut oon kirjottanu tätä jo niin kauan, ettei enää jaksa ruveta kaiveleen *hih*

--
The one who smiles rather than rages is always the stronger.

tws

Posts: 512

#168 • • tws
niit on mont mitä tulee katottuu mut eniten vissii Lost ja 24.

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Fyrisch

Posts: 4,525

#169 • • Fyrisch
kylmäverisesti sinun season 1 ja 2 tuli ostettuu eilen, eli sitä sarjaa tuun seuraamaan lähiaikoina eniten.
m1kk3

Posts: 5,560

#170 • • m1kk3 no-life

Fyraett, 26.3.2008 13:18:
kylmäverisesti sinun season 1 ja 2 tuli ostettuu eilen


parhautta <3 Mistäs ostit ja millä hinnalla ?

--
Kabinetti on niinkuin konemusa potenssiin kaksi.

(c) Sir Henri Risti

tws

Posts: 512

#171 • • tws

Fyraett, 26.3.2008 13:18:
kylmäverisesti sinun season 1 ja 2 tuli ostettuu eilen, eli sitä sarjaa tuun seuraamaan lähiaikoina eniten.



joo "kylmäverisesti sinun" on kyl helvetin hyvä, katoin itekki joskus ku se tuli.. on kyl yks parhaist kotimaisist *vink*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

ezzy

Posts: 8,060

#172 • • ezzy Droid-pappa
Reaper jatkuu taas o/
Jericho S2 rokkaa
New Amsterdam lähtee hiljalleen liikenteeseen...
Terminator - Sarah Connor Chronicles oli aika bueno kans (vaikkakin S1 oli hölmön lyhyt)

sellasta.
Fyrisch

Posts: 4,525

#173 • • Fyrisch

mikke, 26.3.2008 13:19:
parhautta <3 Mistäs ostit ja millä hinnalla ?



ruoholahden citymarketist nää tarttu mukaan, hintaa noil on 34.90e kpl mikä on mun mielest ihan ok hinta!
Fyrisch

Posts: 4,525

#174 • • Fyrisch

tws, 26.3.2008 13:24:
on kyl yks parhaist kotimaisist *vink*



helposti!

ja tähän väliin joutuu myös hehkuttaa wallander nimistä elokuvasarjaa joka kulkee samalla tasolla kuin kylmäverisesti sinun.
Damien

Posts: 2,882

#175 • • Damien [tr3ox]
Eilen tuli taas katottua uudet jaksto The New Advetures of Old Christine, ihan kipeetä huumoria Julia Dryfus tekee naisesta sellasta läppää ettei mitään rajaa. Jos haluut nähdä miten parikymppinen muija sekoilee kun se on vielä parikymppisen asteella vielä nelikybäsena, nii katteleppa tätä.

Ei vittu toi Lost:n nelos seasoni käy taas ketuttamaan, kun ne roudaa maailman ärsyttävimmän hahmon takaisin kastiin. PRKL! Tiedätte kyllä ketä tarkoitan jos seuraatte....
Avatar
#176 • • astaroth Guest
vähän kuumotti aloittaa tapittamaan family guy:ta drawn togetherin jälkeen, kun pelkäsi olevan vähän turhan pliisua. kolme jaksoa takana ekasta tuotantokaudesta, neljä kautta kokonaan katsomatta ja täähän puree yllättävän hyvin. me likes :))
ezzy

Posts: 8,060

#177 • • ezzy Droid-pappa

astaroth, 4.4.2008 16:00:
vähän kuumotti aloittaa tapittamaan family guy:ta drawn togetherin jälkeen, kun pelkäsi olevan vähän turhan pliisua. kolme jaksoa takana ekasta tuotantokaudesta, neljä kautta kokonaan katsomatta ja täähän puree yllättävän hyvin. me likes :))



hehe, drawn together <3
Avatar
#178 • • astaroth Guest

ezzy, 4.4.2008 16:06:
hehe, drawn together <3


kolme tuotantokautta pelkkää timanttia :'D
Avatar
#180 • • Edited REivaaja Guest
Pasila!!!! Mä oon ku se tuttisoturi ja pimppi samas paketis.
Taidan olla aika tylsä ku ei oikeestaan kiinnosta kuin ajankohtais ja tiede-ohjelmisto.
Tieteestä en tykkää mistään extreme skeidasta joka on "viihdyttävää"
viihteestä mahdollisimman mustaa huumoria. Perus jutut ei naurata.