Tv sarjat

311 posts, 16 pages, 145,267 views

ezzy

Posts: 8,060

#221 • • ezzy Droid-pappa
Sanctuary on kiva uutuus näin ekan kauden perusteella. JA siinon Emilie Ullerup <3
Luppis

Posts: 204

#222 • • Edited Luppis Primus Lapsorum
Aikojen kuluessa seurattuja, ja hyvaksi todettuja tv:sta tulevia ohjelmia ilman mitaan erityista jarjestysta ja teemaa:

House
24
Battlestar Galactica (uudempi)
Twin Peaks
Hercule Poirot
Macgyver
Columbo
Miami Vice
Ducktales
Farscape
Babylon 5
Mythbusters
Good Eats
Family Guy
American Dad
The Simpsons
CSI
OZ
Band of Brothers
Futurama
South Park

+vino pino animea


Lisailen lisaa jahka muistelen, mita kaikkea onkaan tullut katottua...
Avatar
#223 • • Edited opmdevil Guest
Hyviä sarjoja joita tuli seurattua pakonomaiseti.

Battlestar Galactica
Babylon 5
Star trek (The original)
V (kaikki sarjat)
Älä kerro äidille
Taistelutoverit
Isänmaan toivot
Studio julmahuvi
Dexter
Rantojen kunkku (varsinkin ensimmäinen tuotantokausi)

Edit...
edellinen laittoi Futuraman niin on pakko sanoa että futurama. Se on täydellinen.
Simpsons

Nykyään en enää katso televisiota joten mulle aivan sama mitä sieltä tulee.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#224 • • Kon-tiki The Unsinkable

Wolverine, 1.1.2009 23:11:
Breaking Bad joka just tuli neloselta oli oikeesti yllättävän hyvä, tota vois jopa alkaa seuraamaan.



Samat sanat. 5-kymppinen kemianopettajaukko ja hänen ex-oppilas perustaa yhdessä metatehtaan, jonka tuotteet on n. 100% kristallia. Pilottijakso oli parhaita mitä olen nähny pitkään aikaan (ehkä jopa parempi kuin Ashes to Ashesin pilotti syksyllä). Toivotaan ettei homma lässähdä jatkossa.
Syder

Posts: 2,255

#225 • • Syder Vois paistatella leveästi ku näyttää hyvältä.
Aaaaahhhhhhh Battlestar Galactican vikat 10 jaksoa tänä vuonna ja eka katottuna *sydän*
Oliha sitä Tricia Helferin kuolaamista odotettuki tässä jo liian monta kuukautta! *joo*

--
Divida et impera.

Bio

Posts: 4,429

#226 • • Bio The Bullies / Pinky
Nykyään ei tuu pahemmin muuta katottua kuin animal planet ja discovery kanavia. Mainitaan muutama jota tulee säännöllisesti seurattua:

Mythbusters
Planeetan hauskimmat eläimet
Raaka luonto
Likaiset työt
Eläinpoliisit
E-eläinlääkärit
Valmistuksen salat
Anthony Bourdain
Hätähuuto luonnosta
Avatar
#227 • • jesus Guest
Tänään alkaa Lostin 5. kausi rapakon takana. Joy.
ZoneX

Posts: 2,125

#228 • • ZoneX ikuisuuden tuolla puolen.
Työn alla ja niin sanotusti sisäänajossa vielä supernatural sekä pushing daisies.

Sarjoja joita olen seurannut ahkerasti ja joita joutuu nyt hieman odottelemaan seuraavaan episodiin asti: prison break, heroes, terminator: sarah connor chronicles sekä true blood.

ja sitten niitä sarjoja, jotka odottavat vain katsomistaan ovat the legend of the seeker sekä ehkä... ehkä jossain vaiheessa vielä merlin.
C-Hill

Posts: 1,141

#229 • • C-Hill Syna / Deck Jagger
Firefly.
Ostin viime syksynä dvd-boksina koko sarjan, jota tehtiin siis 14 jaksoa ja päälle vielä ison budjetin Serenity -leffa. Kuulin etukäteen paljon hyvää sarjasta, mutta pilotin ja ekan jakson jälkeen ei vielä oikein sytyttänyt täpöllä.

Aloin katsomaan tätä viikko, pari sitten loppuun ja nyt alkaa ottaa päähän aika isosti, että enää 2 jaksoa katsomatta eikä lisää ole eikä tule. Hyvä sarja. Joka jaksolle on saanut ihan ääneen nauraa, vaikka se on meikäläisen tv-kokemuksissa aika harvinaista. Etenkin käsikset ja näyttelijät ansaitsevat isosti plussaa, ja freesiä on myös se, ettei oo sellaista saatanallista pitkittämisen makua koko ajan kaikissa käänteissä (vrt. Lost, 24...) vaan tarina etenee nopeasti ja suoraviivaisesti.

Nathan Fillionista on tullut äkkiä yks mun suosikeista tv-kasvojen osalta. Tulee aika paljon David Duchovnyn Mulder mieleen tästä aluksen kapteenista.
Sallakat

Posts: 2,220

#230 • • Sallakat jungle, baby !
toi pushing daisies on ekan parin jakson katottuani tuntunut ihan hauskalta, vaikka lähtöasetelmat oli vähintään epäilyttävät.
Kon-tiki

Posts: 1,936

#231 • • Kon-tiki The Unsinkable
Mad Men

siinä vasta sarja, jos ja kun sitä katsoo useamman jakson putkeen ja ilman mainoksia. Kerronta on nimittäin todella hienovaraista ja pitääkin olla, koska melkeinpä jokainen sarjan hahmo esittää olevansa muuta kuin on ja joutuu toimimaan diskreetisti. Lisäplussaa upeasta kuvauksesta, lavasteista ja puvuista.

Vaikka kyseessä on fiktio, niin olen myös onnellinen, ettei mun tarvinnut olla naisena työ- tai missään muussakaan elämässä 60-luvun alussa. Se epätasa-arvon määrä on välillä kamalaa katottavaa, tosin eipä ne olot olleet kaksiset myöskään 10 vuotta sitten, kun olin oikean mainostoimiston oikeana copyna Helsingissä.
Wolverine

Posts: 1,860

#232 • • Wolverine
Californication.

Aivan loistava sarja, katselin tänään toisen tuotantokauden putkeen ja pakko sanoa että saattaa olla paras sarja tällä hetkellä.
C-Hill

Posts: 1,141

#233 • • C-Hill Syna / Deck Jagger

Sallakat, 12.2.2009 10:43:
toi pushing daisies on ekan parin jakson katottuani tuntunut ihan hauskalta, vaikka lähtöasetelmat oli vähintään epäilyttävät.


Tääkin sarja lopetettiin. Sorry. Näin sanoo wikipedia :

The second season premiered on October 1, 2008. As ratings declined, ABC opted not to order additional episodes beyond the second season's initial thirteen. By November 20, 2008, Fuller had confirmed that ABC had cancelled Pushing Daisies, though he also mentioned the possibility of wrapping up storylines in a comic book series or a movie.

yertle

Posts: 421

#234 • • yertle

C-Hill, 12.2.2009 09:21:
Firefly.

Nathan Fillionista on tullut äkkiä yks mun suosikeista tv-kasvojen osalta. Tulee aika paljon David Duchovnyn Mulder mieleen tästä aluksen kapteenista.



Ennen tota sarjaa, Fillion oli mullekki vaa joku ö-luokan näyttelijä jostain 2 poikaa ja tyttö -sarjasta. Sit tuli Firefly, ja nykyää se on yks mun lemppareita. Koko sarja on muutenki ihan kaikkien aikojen parhaita, harmillista et se jäi niin kesken. Vaikka Serenity sen juonen ihan hyvin kyllä päättiki, ois ollu silti kivempi saada nautiskella siitä vielä vähän pidempään!
Calumet

Posts: 216

#235 • • Calumet
Kyllä toi Pasila on joka kerta pakko kahtoo.. :D
Twist

Posts: 925

#236 • • Twist Team Kemuttajat

Calumet, 1.3.2009 21:51:
Kyllä toi Pasila on joka kerta pakko kahtoo.. :D



Todellakin!!! Viime jakso oli aivan loistava..*lmao*
ETJ

Posts: 1,229

#237 • • ETJ Failed specimen
Eastbound & Down - Hyvä uutuuskomediasarja
placiq

Posts: 1,260

#238 • • placiq Jorkki
viimeaikoina eniten tullu seurattua housea ja tietty pasilaa <3
breaking bad ja family guy sais kans jatkua mahdollisimman pian.
lostia ei jaksa enää enää seurata torrent-tv:stä, mut jos kattelis sit uusimman kauden neloselta.
AleksiT

Posts: 96

#239 • • AleksiT
Lostia on tullut katottua ihan vain siksi, että näkee millaiseen päätökseen toi uskomaton mielikuvitusmylly viedään.

Battlestar Galactican taso säilyy entisellään ja meno vain yltyy loppua kohden. Ehkä jopa paras TV-sarja koskaan!

--
Tee asiat yksinkertaisesti, mutta ei sen yksinkertaisemmin.

EnvyMe

Posts: 14

#240 • • EnvyMe
Itse katselen Housea ihan tv:n tahdissa. Eilen tuli hankittua Oz season 5 ja 6 joten nepä nyt seuraavana uusintakatseluun.

Twin Peaks on silti edelleen ykköspaikalla sydämessäni :P *sydän*