Singstar appreciation thread

63 posts, 4 pages, 22,750 views

kilobitti

Posts: 2,419

#22 • • Edited kilobitti 1-2-3 techno

Ana-5000, 26.12.2006 16:22:
nomut sä osaatki laulaa oikeesti



Objection Your Honor, Irrelevant!*nauru*

mulle sinänsä sama, se mikä saa ihmiset hyvälle tuulelle = hyvä.

--
I´m serious as cancer, when I say rhythm is a dancer - Snap, 1993

Mimir

Posts: 1,366

#23 • • Mimir Rouva Yninä

bubbelgum, 26.12.2006 14:16:
Niin, ja missä on ne etkot jossa tota lauletaan? Mä on niiiiin messissä! *vink*



Joo, heti ku löytyy etkot jossa saa laulaa jotain ni mä oon kans paikalla vaikka väkisin *nauru*

--
[Wings are growing on her.]

RiD

Posts: 2,817

#24 • • Edited RiD Nukemi
Pakko kyl sanoo et toi singstar on vallan hauskahko peli. Kerran elämässäni oon karaokea laulanu enkä osaa laulaa yhtään, mutta sopivan vireässä kunnossa singstaria oli aivan helvetin hauska laulaa hyvällä porukalla.

Loisto peli!

Edit: lisään itekkin kostoks laulukuvan!
Biisi tais olla a-ha - take on me!
http://img.photobucket.com/albums/v468/Ridbaba/Karakekecopy.jpg

--
*super* *possu*

phear

Posts: 804

#25 • • phear <X>
Nää kaikki tällaset "tee jotain muuta kuin räplää pädiä"-pelit on aivan loistavia. Singstaria oon päässy testaamaan vaan kerran, mutta on se helvetin hauskaa. Niin on kyllä karaokekin, mikäli promillet on kohdallaan. *hih*

PS. Kraka-Ana. *tirsk*
Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#26 • • Aziz Combat Fighter

phear, 26.12.2006 18:16:
Nää kaikki tällaset "tee jotain muuta kuin räplää pädiä"-pelit on aivan loistavia. Singstaria oon päässy testaamaan vaan kerran, mutta on se helvetin hauskaa. Niin on kyllä karaokekin, mikäli promillet on kohdallaan. *hih*

PS. Kraka-Ana. *tirsk*



Mut kysymys kuuluuki et onks toi VIDEOPELI vai AUDIOPELI? Niih!
jeesboks

Posts: 4,064

#27 • • jeesboks p u p u
Joo, hauskaa ajanvietettä..siskon muksuilla on useampi kappele noita jah kyllä niitä on veivattu..hauskaa kyllä riitää vaikkei laulaa osaakkaan. *pepsodent*

--
sen pienen hetken kaikki on täydellistä... *sydän*

RantaPalleroinen

Posts: 512

#28 • • RantaPalleroinen
Noin vuosi sitten otettiin karaokeiltamat singstarilla feat:
-4 äijää *känni*
-3 litraa viru valgeeta *känni*
-3 mäyristä bissee *känni*

Edelleenkin jaksaa naurattaa yöllä tallennettu neljän hengen back2back raiskaus Maroon5 kipaleesta This love. Eikä se todellakaan ole mitään kaunista kuoropoikien rallattelua!

--
a weekend wasted is never a wasted weekend

JuHnu

Posts: 338

#29 • • JuHnu
meil on tapana tyttöystävän siskol lauleskella ,,niil on kaikki singstarit*nauru* pari olutta viel kruunaa kokonaisuuden*vink* hyvässä seurassa ja sopivassa mielentilassa tää on kyl NII ykkönen *sydän**sydän* sattu kerran tulee joku Offspringin biisi,ei oo kuulema kukaa viel vetäny samanlaisel fiiliksel,olin kuulema pomppinu sohvil ym*känni**pepsodent**lmao* ja siel talos on laulettu kuiteski "muutama" biisi*hymy*

SINGSTAR*super**sydän*

--
ai mitä?siis hä?niiku mitä?mä en kyl nyt tajuu..

asdf

Posts: 3,155

#30 • • asdf

KooKie, 26.12.2006 14:42:
Mun on kyllä niin pakko päästä tänne kertomaan yhdestä anonyymistä henkilöstä, joka sai 6 kertaa peräkkäin "tone deafin" laulellessaan noita veisuja. Hyvä JENNI!!!1 :D



Pistän kyseisen tapahtuman tukevan humalatilan piikkiin.

Ja sain kerran lead singerin! NII!
Sinza

Posts: 2,227

#31 • • Sinza
On kyl tosi kiva peli *joo*. Sisko sai just joululahjaks, ja sitähän sit hoilotettiin koko jouluaattoilta *plur* (ja mä tietty voitin sen joka kerta *nauru*). Ku ois itelläki pleikka, ni ostaisin noi heti!

--
Mooi! Hyvä meininki!! Käytsä usein täällä?! *nauru*

Snaggo

Posts: 1,147

#32 • • Snaggo ;__;
Singstarista löytyy kans opensource/freeware-versio tietokoneelle, jonka nimeä mä en tietenkään just ny muista. Ilmoitelkaa jos joku sattuu tietämään :)
Vähän niinku Frets on Fire on eräänlainen tietokoneversio Guitar Hero:sta.(kannattaa muuten kokeilla sitä, kitaran sijaan näppäimistöä käsiin *pihkassa*)

Tämmöset tanssimatto/laulu/jotain muuta-pelit on kyl asiallisia. varsinkin alkoholin kanssa käytettynä :)

--
bojoing.

welmu

Posts: 282

#33 • • welmu
sen verran pitää vaan mainita, että singstar on omakohtaisesti ainut peli, jonka pelaamisen on keskeyttänyt poliisi :)

kuriositeettina kerrottakoon; haalarimiesten keskeyttäessä riemukkaan voimalaulannan oli vetovuorossa oli juuri "final countdown". sinänsä virkavallan edustajat ottivat tilanteen sangen lungisti - taisivat olla tilanteesta lähes yhtä huvittuneita kuin lauluseuruekin... minkäs sille voi ettei oltu kuultu naapurin yrityksiä käydä hakkaamassa ovikelloa :) ajoivatkin sitten vain hilpeän seurueemme jatkamaan iltaa baarin puolelle.
Avatar
#34 • • Muussika Guest
Oi niitä traumoja. Oli se kivaa olla lastenvahtina 6 wee mimmille, joka hakkas mut laulamisessa 6-0. En kyl muista oliko ihan samanmerkkinen laulupeli, mut otan osaa naapureiden tuskaan ku meikä väänsi. Pikkumimmi veti huippupisteitä, ja meikä ihan päin vidua. Lisäksi ''sain kunnian'' laulaa J. Karjalaisen Väinö-biisiä noin 28 kertaa peräjälkeen. Alko ne jotku bongorummut risomaan aika pahasti jossai vaiheessa siinä biisissä, mut tuskin yhtä pahasti ku naapureita mun kiekuminen.

Samalla reissulla sain myös taas piirtää Kylli-Tädin tapaan stoorin, jossa meen sumopainijan kans naimisiin pääkallohääpuvussa ja meiän yhteisestä lapsesta tulee läskilaiha. Mut ei siitä sen enempää.

*piis*
Claquesous

Posts: 3,206

#35 • • Claquesous viidettä kolonnaa
Porvaripelleilyy!

--
32. of December

terraluna

Posts: 1,270

#36 • • terraluna Agentti
Ton kaa menee hermo! Pikkusisko sai ekan version syksyllä ja nyt joululahjaks lisää biisejä. Vedetään aina helpolla tasolla ja se voittaa mut joka kerta vaikka vetääkin nuotin ohi ja kunnolla. Ainoo mis pieksen sen on Donkkareiden Riidankylväjä. Kyllä teinivuodet ja kaikki ne mankan vieressä vietetyt kaihoisat keikan muistelut on tehny tehtävänsä. *hih*

Astetta hauskempi oli eilinen hevikaraoke, vedettiin poikakaverin kaa Nightwishin Turusen sooloja, mut sillä on prkl parempi falsetti kuin mulla! *nauru* Kaikesta aiheuttamastaan ärsytyksestä ja paiskomisesta huolimatta ihmeen addiktoivaa puuhaa.

Snaggo, 27.12.2006 15:24:
Singstarista löytyy kans opensource/freeware-versio tietokoneelle, jonka nimeä mä en tietenkään just ny muista. Ilmoitelkaa jos joku sattuu tietämään :)



Oiskohan toi Ultrastar? Lauleskeltiin sitä just eilen, biisit on ainakin osittain samoja mitä Singstarissakin. ^__^

--
I think you are ready
Freddie
now its time to join the party!

MiMoSa

Posts: 1,664

#39 • • Edited MiMoSa
Mä oon himoinnu tota peliä siitä asti kun ne sitä bb:ssä laulo!*joo* Pitäs löytää jostain käytettynä pleikkari kun ei viittis pelkästään ton pelin takia uutena ostaa.

Toinen mikä himottais niin karaokelaitteet. Oltiin jouluaattona kaverin porukoilla laulamassa ja oli kyllä älyttömän hauskaa vaikka meninkin tyhmänä autolla enkä pystyny juomaan terästettyä glögiä..*senkin**nauru* En vaan tiiä miten tollaset laitteet oikein kerrostaloon soveltuis..*pepsodent*

edit:
Sävelkorva 83,6%
Rytmitaju 72%

--
Elämä on ihmisen parasta aikaa
*tanssittel*

duvin

Posts: 582

#40 • • duvin Jay v/d Veen

Itis, 29.12.2006 10:48:
Testatkaa sävelkorvanne ja rytmitajunne:



Sävelkorva 94.4%
Rytmitaju 84%

(ois luullut et menee toisinpäin, pitänee kokeilla vähemmän väsyneenä uudelleen)