Open Audio - Teaser @ Den Kungliga Klubben 04.01.2007

171 posts, 9 pages, 23,670 views

sts

Posts: 7,969

#121 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Jone, 5.1.2007 14:45:
-clips-



Onks sul krapula? :D En oo hetkeen nähny sun avautuvan noin reippaasti. (ei siin avautumises mitään vikaa, mut ei oo vaan aikoihin nähty)
sts

Posts: 7,969

#123 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

Jone, 5.1.2007 14:55:
---
nuance, 5.1.2007 14:47:
*pus*

---


Joojoo, "paitsi sinä." *pus*



No en pitäisi silti noista artisteista kovin montaa mitenkään b-sarjan artisteina toisinkuin esim DJ SKAI tai WCDJ.ORG.

Ehkä hieman julmaa lähteä haukkumaan artisteja, vaikka promootion markkinoinnin taso onkin jossain määrin harhaajohtavaa. En usko että se on esim Finen tai Ali Catinin syytä.
Foxmagon

Posts: 1,329

#124 • • Foxmagon Iso Paha Ad..
Jopas osais hieman harmittaa ettei sitten lähtenytkään tänne. :|

--
...Fly me to the moon, and let me sing among the stars.. Let me see what spring is like, on Jupiter and Mars.. In other words, please be true, in other words, I love you. *nuotti*

tomo

Posts: 286

#125 • • tomo ¤ motaOy ¤

$, 5.1.2007 14:25:
STFU & ALISTEIR & NUISANCE!!1

Toimi!

Tokyo Long Island Tea tuplana verotti kuntoa ja lompakkoa.

Jotenkin ei vaan ollut bilefiilis eilen mutta ok ilta toki.

Thanks!



perhanan 18:n drinksu...!
mut bärähti;)
en juo sitä enää ikinä. jekkujen, geeteiden yms kaiken kans sekoittaen
sai mukavan pöhötysdarran aikaiseksi. mut joo, ok ilta toki. :)
eclipsed

Posts: 134

#126 • • eclipsed p-p-partyboy
Huh, vihdoinkin kotona. Kaikki hommat takana ja silleen *nauru*

Kiitos kaikille paikalla olleille, teitte eilisestä huippuillan! Ei paljon torstai-ilta eilisestä parane *hihu*

Timpan setti oli rokkaava, siitä nyt ei nykyään pääse yli eikä ali! *jiihaa*

Ps. Kauhee ku toi Jone on jyrkkä *pökr* *nauru*
Jone

Posts: 8,258

#127 • • Jone Archibald Haddock

sts, 5.1.2007 15:09:
No en pitäisi silti noista artisteista kovin montaa mitenkään b-sarjan artisteina toisinkuin esim DJ SKAI tai WCDJ.ORG.



Oletteko te muka B-sarjassa? :o Kyllä mä lasken itseni ainakin muutaman pykälän alemmaksi jos joku pakottaa ylipäätään luokittelemaan itsensä DJ:ksi, jota en siis ole.

sts, 5.1.2007 15:09:
Ehkä hieman julmaa lähteä haukkumaan artisteja, vaikka promootion markkinoinnin taso onkin jossain määrin harhaajohtavaa. En usko että se on esim Finen tai Ali Catinin syytä.



No musta taas on "hieman julmaa" kutsua haukkumiseksi sitä kun sanon ääneen sen etteivät soittajat ole maamme kärkikastia vaikka höysteteksti niin väittääkin (eikä edes läppänä sävystä päätellen). Niinhän se nyt vaan on etteivät ton lineupin DJ:t sitä terävintä kärkeä edusta ja se on ihan eri asia kuin se, että väittäisin ketään heistä paskaksi DJ:ksi. Sen mä voin tehdä jossain muualla.

Jos nyt vaikkapa Ali Catin tai Fine sulle A-luokan DJ:tä edustavat, niin valitan mutta elät kyllä jossain harhaisessa maailmassa.

Seuraavaksi voidaan sit varmaan jatkaa ot-topicissa mikäli nappaa. Mua oikeasti riepoo mainonnan duunaaminen muotoon, jossa siinä luvataan tuote jota ei sitten lopulta asiakkaalle kuitenkaan tarjota. Asiakkaiden tahallinen harhaanjohtaminen on täyskyrpää promootiota.
sts

Posts: 7,969

#128 • • sts Sama pyynti aitta!

Jone, 5.1.2007 15:26:
-clips-



En sanonut mitään muuta kuin että vähän tyhmää lähtee artistien kimppuun jos promoottori ryssii. Tosin no ainahan se on ollut niin että artisti maksaa.
anton fine

Posts: 1,359

#129 • • anton fine myspace.com/finethedj

Jone, 5.1.2007 15:26:
---
sts, 5.1.2007 15:09:
No en pitäisi silti noista artisteista kovin montaa mitenkään b-sarjan artisteina toisinkuin esim DJ SKAI tai WCDJ.ORG.

---


Oletteko te muka B-sarjassa? :o Kyllä mä lasken itseni ainakin muutaman pykälän alemmaksi jos joku pakottaa ylipäätään luokittelemaan itsensä DJ:ksi, jota en siis ole.


---
sts, 5.1.2007 15:09:
Ehkä hieman julmaa lähteä haukkumaan artisteja, vaikka promootion markkinoinnin taso onkin jossain määrin harhaajohtavaa. En usko että se on esim Finen tai Ali Catinin syytä.

---


Mua oikeasti riepoo mainonnan duunaaminen muotoon, jossa siinä luvataan tuote jota ei sitten lopulta asiakkaalle kuitenkaan tarjota. Asiakkaiden tahallinen harhaanjohtaminen on täyskyrpää promootiota.



Siin tapaukses varmaan joudut puhkomaan silmäs ja valuttamaan vahaa korviis, koska thats the way it goes in this world.
Jone

Posts: 8,258

#130 • • Jone Archibald Haddock

fine, 5.1.2007 15:31:
Siin tapaukses varmaan joudut puhkomaan silmäs ja valuttamaan vahaa korviis, koska thats the way it goes in this world.



Tai sit en, koska onneksi tosta asiasta on olemassa lait ja asetukset kuluttajan aseman suojaamiseksi.
sts

Posts: 7,969

#131 • • Edited sts Sama pyynti aitta!

fine, 5.1.2007 15:31:
Siin tapaukses varmaan joudut puhkomaan silmäs ja valuttamaan vahaa korviis, koska thats the way it goes in this world.



No siis ei se oo ihan niin, mainonta pitäs vastaa pääsääntöisesti tuotetta. Ja muutenkin tässä ekassa kerrassa on ollut ne omat ongelmansa mainonnassa mm. se suosikkikikkailu
ezzy

Posts: 8,060

#132 • • ezzy Droid-pappa

Jone, 5.1.2007 15:32:
---
fine, 5.1.2007 15:31:
Siin tapaukses varmaan joudut puhkomaan silmäs ja valuttamaan vahaa korviis, koska thats the way it goes in this world.

---


Tai sit en, koska onneksi tosta asiasta on olemassa lait ja asetukset kuluttajan aseman suojaamiseksi.



Tän kun näkis bilepromoottorienkin huomioivan :D Olis flabat vähän erilaisia. Omasikin.
Jone

Posts: 8,258

#133 • • Jone Archibald Haddock

ezzy, 5.1.2007 15:44:
Omasikin.



What u say? En oo eläessäni järjestänyt bileitä, joista olis ollut flabat pihalla. *ding*
ezzy

Posts: 8,060

#134 • • ezzy Droid-pappa
Olen aika varma, että väität AITS-bileiden flabassa jonkun soittajista olevan DJ :D bad bad marketing.
Verano

Posts: 4,649

#135 • • Verano Merituuli
Kalenterijulkkaribileiden mainonta oli kyl täysin asiatonta ja harhaanjohtavaa *nauru*
anton fine

Posts: 1,359

#136 • • anton fine myspace.com/finethedj

ezzy, 5.1.2007 16:35:
Olen aika varma, että väität AITS-bileiden flabassa jonkun soittajista olevan DJ :D bad bad marketing.





*nauru*

getting my popcorn-->
Avatar
#137 • • Iceman Guest

Itis, 5.1.2007 09:31:
Junkka toimii!

On se vaan ku vanhakin yllättää itsensä tanssimasta myllyä keskellä viikkoa selvinpäin!

Oletan että saadaan lisää tätä ja junkkaa kans... mainitsinko junkan?

Kiitos bileistä, kivaa oli!

*joo* *aplodit*



Älä muuta viserrä.... *nauru*
SyndroDome

Posts: 1,103

#138 • • SyndroDome Reissumies / Team apinaorkesteri
Plur oli kyllä muksa ilta *hymy* Musa uppos hyvin ja muutenkin koko kemut oli positiivinen ylläri. Tulen varmasti toistenkin *joo* Jos kutsutaan *vink*

Kiitos ja kumarrus *piis**plur*

--
Life is full of choises.

Aziz Combat Fighter

Posts: 6,592

#139 • • Aziz Combat Fighter

Jone, 5.1.2007 15:26:
---
sts, 5.1.2007 15:09:
No en pitäisi silti noista artisteista kovin montaa mitenkään b-sarjan artisteina toisinkuin esim DJ SKAI tai WCDJ.ORG.

---


Oletteko te muka B-sarjassa? :o Kyllä mä lasken itseni ainakin muutaman pykälän alemmaksi jos joku pakottaa ylipäätään luokittelemaan itsensä DJ:ksi, jota en siis ole.


---
sts, 5.1.2007 15:09:
Ehkä hieman julmaa lähteä haukkumaan artisteja, vaikka promootion markkinoinnin taso onkin jossain määrin harhaajohtavaa. En usko että se on esim Finen tai Ali Catinin syytä.

---


No musta taas on "hieman julmaa" kutsua haukkumiseksi sitä kun sanon ääneen sen etteivät soittajat ole maamme kärkikastia vaikka höysteteksti niin väittääkin (eikä edes läppänä sävystä päätellen). Niinhän se nyt vaan on etteivät ton lineupin DJ:t sitä terävintä kärkeä edusta ja se on ihan eri asia kuin se, että väittäisin ketään heistä paskaksi DJ:ksi. Sen mä voin tehdä jossain muualla.

Jos nyt vaikkapa Ali Catin tai Fine sulle A-luokan DJ:tä edustavat, niin valitan mutta elät kyllä jossain harhaisessa maailmassa.

Seuraavaksi voidaan sit varmaan jatkaa ot-topicissa mikäli nappaa. Mua oikeasti riepoo mainonnan duunaaminen muotoon, jossa siinä luvataan tuote jota ei sitten lopulta asiakkaalle kuitenkaan tarjota. Asiakkaiden tahallinen harhaanjohtaminen on täyskyrpää promootiota.



Sori mä tiiän ettet sä tiiä junkkajutuista hirveesti mitään eikä se kuitenkaa hidasta kastijaon määrittelemistä, mut timppa on täl hetkellä yks kovimmista (ellei imho kovin) junkkadeejii suomessa ja hyvässä nousussa, finestä en tiiä tai noista muista, mut vähän hapanta alkaa tilittämään et "ei noi oo kukaan kuninkaita vaik flaikussa luki".

Jätkähä on ku joku mummo kaupan kassalla. "Tässähän lukee että RUISpalat mutta näissä on MM. VEHNÄÄ!!"
Juhgu

Posts: 7,921

#140 • • Edited Juhgu Virnistelijä
Toi höysteteksti (ja monien muidenkin bileiden höystetekstit) on kyllä sen verran hilpeää matskua että en ihmettele jos sitä joku haluaisi kritisoidakin. Itse ihmettelen vaan, että kuinka monta uutta asiakasta tuollainen mökellys muka tuo, ja jos se on suomenkielisellä forumilla ja suomalaiselle yleisölle suunnattu, niin miksi se pitää yrittää kirjoittaa englanniksi jos ei ko. kieltä selvästikään osaa? Eihän siitä ole kenellekään mitään hyötyä.

--
Mitään juuri kirjoittamaani ei ole sellaiseksi tarkoitettu.

Byproduct (live)