Jone, 5.1.2007 14:45:
-clips-
Onks sul krapula? :D En oo hetkeen nähny sun avautuvan noin reippaasti. (ei siin avautumises mitään vikaa, mut ei oo vaan aikoihin nähty)
171 posts, 9 pages, 25,259 views
Jone, 5.1.2007 14:45:
-clips-
Jone, 5.1.2007 14:55:
---
nuance, 5.1.2007 14:47:
---
Joojoo, "paitsi sinä."
$, 5.1.2007 14:25:
STFU & ALISTEIR & NUISANCE!!1
Toimi!
Tokyo Long Island Tea tuplana verotti kuntoa ja lompakkoa.
Jotenkin ei vaan ollut bilefiilis eilen mutta ok ilta toki.
Thanks!
sts, 5.1.2007 15:09:
No en pitäisi silti noista artisteista kovin montaa mitenkään b-sarjan artisteina toisinkuin esim DJ SKAI tai WCDJ.ORG.
Ehkä hieman julmaa lähteä haukkumaan artisteja, vaikka promootion markkinoinnin taso onkin jossain määrin harhaajohtavaa. En usko että se on esim Finen tai Ali Catinin syytä.
Jone, 5.1.2007 15:26:
-clips-
---
No en pitäisi silti noista artisteista kovin montaa mitenkään b-sarjan artisteina toisinkuin esim DJ SKAI tai WCDJ.ORG.
---
Oletteko te muka B-sarjassa? :o Kyllä mä lasken itseni ainakin muutaman pykälän alemmaksi jos joku pakottaa ylipäätään luokittelemaan itsensä DJ:ksi, jota en siis ole.
---
Ehkä hieman julmaa lähteä haukkumaan artisteja, vaikka promootion markkinoinnin taso onkin jossain määrin harhaajohtavaa. En usko että se on esim Finen tai Ali Catinin syytä.
---
Mua oikeasti riepoo mainonnan duunaaminen muotoon, jossa siinä luvataan tuote jota ei sitten lopulta asiakkaalle kuitenkaan tarjota. Asiakkaiden tahallinen harhaanjohtaminen on täyskyrpää promootiota.
fine, 5.1.2007 15:31:
Siin tapaukses varmaan joudut puhkomaan silmäs ja valuttamaan vahaa korviis, koska thats the way it goes in this world.
Siin tapaukses varmaan joudut puhkomaan silmäs ja valuttamaan vahaa korviis, koska thats the way it goes in this world.
Jone, 5.1.2007 15:32:
---
---
Tai sit en, koska onneksi tosta asiasta on olemassa lait ja asetukset kuluttajan aseman suojaamiseksi.
ezzy, 5.1.2007 15:44:
Omasikin.
ezzy, 5.1.2007 16:35:
Olen aika varma, että väität AITS-bileiden flabassa jonkun soittajista olevan DJ :D bad bad marketing.
Itis, 5.1.2007 09:31:
Junkka toimii!
On se vaan ku vanhakin yllättää itsensä tanssimasta myllyä keskellä viikkoa selvinpäin!
Oletan että saadaan lisää tätä ja junkkaa kans... mainitsinko junkan?
Kiitos bileistä, kivaa oli!
---
---
Oletteko te muka B-sarjassa? :o Kyllä mä lasken itseni ainakin muutaman pykälän alemmaksi jos joku pakottaa ylipäätään luokittelemaan itsensä DJ:ksi, jota en siis ole.
---
---
No musta taas on "hieman julmaa" kutsua haukkumiseksi sitä kun sanon ääneen sen etteivät soittajat ole maamme kärkikastia vaikka höysteteksti niin väittääkin (eikä edes läppänä sävystä päätellen). Niinhän se nyt vaan on etteivät ton lineupin DJ:t sitä terävintä kärkeä edusta ja se on ihan eri asia kuin se, että väittäisin ketään heistä paskaksi DJ:ksi. Sen mä voin tehdä jossain muualla.
Jos nyt vaikkapa Ali Catin tai Fine sulle A-luokan DJ:tä edustavat, niin valitan mutta elät kyllä jossain harhaisessa maailmassa.
Seuraavaksi voidaan sit varmaan jatkaa ot-topicissa mikäli nappaa. Mua oikeasti riepoo mainonnan duunaaminen muotoon, jossa siinä luvataan tuote jota ei sitten lopulta asiakkaalle kuitenkaan tarjota. Asiakkaiden tahallinen harhaanjohtaminen on täyskyrpää promootiota.