Minkä leffan katsoit viimeksi ?

7,277 posts, 364 pages, 2,336,587 views

ETJ

Posts: 1,229

#4281 • • ETJ Failed specimen
The gene generation - No eipä ollut hääppönen leffa. Katsoin ainoastaan sen takia, että soundtracki on hyvin pitkälti Combichristin käsialaa.

Bolt - Ihan jees animaatio.

The day earth stood still - huhhahhei ja rommia pullo. Ei oikein napannut.

lakeview terrace - ei ollut meikäläisen mieleen.

eagle eye - Oikeastaan ihan katsottava. Parempi ku war games 2.

City of Ember - Ei ollut huono, mut ei mitenkään erikoinenkaan.
Timce

Posts: 5,381

#4283 • • Timce
Facing the giants

Odotin yliopistojalkapalloon keskittyvää sportti-leffaa, mutta koko raina olikin Jumalan/Sanan ylistystä ja ihmeitä ihmeiden perään. Brutaali totuus paljastui, kun DVD:n takakannesta löytyi teksti:Sherwood baptist church of Albany, Georgia, joka ilmeisesti toimi tuottajana. Näitä lisää...

Suosittelen: Syvästi uskovaisille.
En suosittele: Kenellekään.

--
-Cook the man some fucking eggs-

-Jake the Muss

Caro²

Posts: 5,301

#4284 • • Caro² Fiilis / SESSIONS2
Twilight - oli kiva katsoa. Ei jännittävä katsoa, ei haastava katsoa, mutta kiva katsoa - viihdyttävä ja mukava. Kerrankin sellanen mukava leffa *hihu*

Jatkoa odotellen.
tws

Posts: 512

#4285 • • tws
Old School, sai kyl hajoilla paljo *nauru*

--
FFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUU-

Kon-tiki

Posts: 1,936

#4286 • • Kon-tiki The Unsinkable
Leffaelämys, jota ilman kukaan ei voi elää

eli Anttilan alelaarilöytö Insiders (Lauri Törhönen 1989, 2,99 euroa)
Surullisenkuuluisa juppiajankuva jossa ihan hyvät näyttelijät (Kari Heiskanen, Sari Puumalainen), mutta juoni ja varsinkin juonen kuljetus sukkaa niin big time ettei mitään rajaa. Sisäpiirin osakekauppoja, "tunnetun mallitytön" surma, Iltalehden viiksekäs ja takatukkainen toimittaja, "rajuja" juppibileitä pepsillä ja poreammeella, olkatoppauksia, perusteetonta toplessiä ja nakuilua, vittu mitä paskaa *nauru* mutta kokonaisuus unohtumaton. Ehdoton 1 / 5 *tähti*
Saarre

Posts: 1,151

#4288 • • Saarre
City of Ember ... Traileri antoi odottaa jotain paljon mahtipontisempaa lasten elokuvaa..
mut vituiks män. 2.5/5

--
*tähti* Full hearts cant lose

ETJ

Posts: 1,229

#4289 • • ETJ Failed specimen
Rocknrollla - Taas hyvä leffa guy ritchieltä. Parempi kun revolver, mutta ei ehkä ihan snatch tai lock, stock... tasoa kuitenkaan. Pitää hommata DVD:lle muiden guy ritchie leffojen seuraks.
Jutu

Posts: 3,054

#4290 • • Jutu Blondi
Twilight tuli äsken katsottua ja voi juma kun olikin hyvä leffa! Tietenkin olisi voinut olla vähemmän puhetta ja enemmän toimintaa, mutta kyllä tuo noinkin toimi niin hyvin, että aion kyllä poistaa dvd:n omaan hyllyyn sitten kun se joskus ilmestyy. Ja olihan siellä sitä silmäniloakin tarjolla: Peter Facinelli (Carlisle Cullen), Robert Pattinson (Edward Cullen) ja Cam Gigandet (James) :P Mutta tosiaan, jatkoa odotellessa ja sillä aikaa taidankin lukea tuon kirjan *joo*


Ja en tiiä mikä sen yhen vampyyrin käsitys on siitä "ennen näkömättömistä voimista", mutta aika heikkoa laatua se jäljittäjä oli kun parista seinään paiskasusta oli pökerryksissä *justjoo*

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Tytti

Posts: 126

#4291 • • Tytti

Jutu, 14.1.2009 18:37:
Twilight tuli äsken katsottua ja voi juma kun olikin hyvä leffa!


Ikuisena vampyyriestetiikan ystävänä mua kiinnostais vihdoin ja viimein löytää hyvä ja tasokas vampyyrileffa sitten Coppolan Draculan. Veren vangit oli jo aika hyvä - Anne Ricen luomien homoeroottissävytteisten kirjojen parissa kun tuli fiilisteltyä lukioikäisenä.

Tuosta Twilightista kiinnostaisi kuulla mielellään lisää kommentteja, pelottaa vaan että se on ehkä liian teini mun makuun :)
martina

Posts: 1,875

#4292 • • martina FINRG-martat, superhifistelijä

Tytti, 14.1.2009 19:29:
---
Jutu, 14.1.2009 18:37:
Twilight tuli äsken katsottua ja voi juma kun olikin hyvä leffa!

---


Tuosta Twilightista kiinnostaisi kuulla mielellään lisää kommentteja, pelottaa vaan että se on ehkä liian teini mun makuun :)



Itse en pitänyt... Se on vähän kuin vamppyyriversio OC:sta.
Saarre

Posts: 1,151

#4293 • • Saarre

martina, 14.1.2009 19:33:
---
Tytti, 14.1.2009 19:29:
---
Jutu, 14.1.2009 18:37:
Twilight tuli äsken katsottua ja voi juma kun olikin hyvä leffa!

---


Tuosta Twilightista kiinnostaisi kuulla mielellään lisää kommentteja, pelottaa vaan että se on ehkä liian teini mun makuun :)

---


Itse en pitänyt... Se on vähän kuin vamppyyriversio OC:sta.



Mischa Barton sais purra mua koska vaan... *kuolaa*

--
*tähti* Full hearts cant lose

Mind Movements

Posts: 321

#4294 • • Mind Movements

Tytti, 14.1.2009 19:29:
---
Jutu, 14.1.2009 18:37:
Twilight tuli äsken katsottua ja voi juma kun olikin hyvä leffa!

---

Ikuisena vampyyriestetiikan ystävänä mua kiinnostais vihdoin ja viimein löytää hyvä ja tasokas vampyyrileffa sitten Coppolan Draculan. Veren vangit oli jo aika hyvä - Anne Ricen luomien homoeroottissävytteisten kirjojen parissa kun tuli fiilisteltyä lukioikäisenä.



En mikään genren asiantuntija ole, mutta "Let the right one in" oli kyllä erittäin tyylikäästi tehty:

http://www.imdb.com/title/tt1139797/

Yksi vuoden parhaita leffoja muutenkin omasta mielestä.
Jutu

Posts: 3,054

#4295 • • Jutu Blondi

Tytti, 14.1.2009 19:29:
Veren vangit oli jo aika hyvä - Anne Ricen luomien homoeroottissävytteisten kirjojen parissa kun tuli fiilisteltyä lukioikäisenä.


Itelle jäi kyllä ontto olo ton Veren vankien jälkeen. En oikein miellä Tom Cruisea Ja Brad Pittiä vampyyrileffoihin sopiviksi. Luin tosin kirjan ennen kuin katoin leffan, niin se voi olla, että sen takia jäi niin ankea maku siitä. Kadotettujen kuningatar sen sijaan oli jo paljon parempi.

Tykkäsin ton Twilightin tunnelmasta. En tiiä muista, mutta itellä ainakin tuli sellanen jännittynyt olo kun se Edward ja Bella oli yhdessä. Ja vaikka nyt melkein tiesi, että loppu on suht' onnellinen niin kyllä sitä kuitenkin mietti miten siinä mahtaa käydä.

Ja joo, varmasti on liian teini menoa jos tykkää "vakavammasta" vampyyrimenosta, mutta itelle tuo iski juurikin sen tunnelman takia. Siinä oli vähän samanlaista synkän humorista tunnelmaa kuin Underworldissa.

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

Jutu

Posts: 3,054

#4296 • • Jutu Blondi

martina, 14.1.2009 19:33:
Itse en pitänyt... Se on vähän kuin vamppyyriversio OC:sta.


No ei nyt sentään ihan noin paha :P

--
Ja onnesta kilahtaa, onnesta rakastaa, onnesta laulaa saa, tyttö pojallensa.

RiD

Posts: 2,817

#4297 • • Edited RiD Nukemi
RockNrolla

Guy richien uusin, seuraa tiukasti Lock stock and two smoking barrels/snatch linjaa.

4/5 Diggaan tyylistä, hauska leffa, mut ehkä vähän liian samanlainen kun edellämainitut. Odottelen silti innolla jatko-osia tästä trilogiasta(?)!

Tasogare Seibei
(Twilight samurai)

4½/5

Kertoo vässypaska samuraista joka elää vaatimatonta ja köyhää elämää vaimon kuoleman jälkeen kahden tyttärensä ja seniilin äitinsä kanssa. Mielenkiintosta draamaa ja muhun iski eniten se miten hyvin/todenmukasesti Meiji eraa kuvaillaan, ja eritoten se miten hyvin toi kaikki klaanibyrokratia jne on iskostettu tähän elokuvaan. Kantsii tsekkaa jos aihe kiinnostaa!

--
*super* *possu*

Avatar
#4298 • • opmdevil Guest
Rocky horror picture show

Olipa pläjäys. Tuli hyvä mieli.
Tytti

Posts: 126

#4299 • • Tytti
Tuo Låt den rätte komma in vaikuttaa kiinnostavalta. En tosin ole varma meneekö se tuohon mun hakemaani vampyyrileffakategoriaan, mutta hyvät leffat genrestä huolimatta kiinnostaa aina, joten kiitos :)

Jutu, 14.1.2009 20:09:

Itelle jäi kyllä ontto olo ton Veren vankien jälkeen. En oikein miellä Tom Cruisea Ja Brad Pittiä vampyyrileffoihin sopiviksi. Luin tosin kirjan ennen kuin katoin leffan, niin se voi olla, että sen takia jäi niin ankea maku siitä. Kadotettujen kuningatar sen sijaan oli jo paljon parempi.
----
Ja joo, varmasti on liian teini menoa jos tykkää "vakavammasta" vampyyrimenosta, mutta itelle tuo iski juurikin sen tunnelman takia. Siinä oli vähän samanlaista synkän humorista tunnelmaa kuin Underworldissa.



Oon nähnyt Veren vangit ekan kerran 14-vuotiaana, sen innoittamana luin kaikki Anne Ricen kyseisen sarjan kirjat ja Kadotettujen kuningattaren näin sitten joskus enkä tykännyt yhtään. Noinhan siinä usein käy, kun kirjan lukee ensin. Underworldista en osaa sanoa, kun en ole sitä nähnyt - lähinnä mua on vaan varoiteltu, ettei mun kannata sitä katsoa :)